25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 306)
  • Auteur
    Berichten
  • #75336
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Een dak staat voor een nieuwe fase. Dat kan praktisch zijn,of spiritueel. Het is een mooi, stevig en betrouwbaar dak, je kan er zelf op zitten: het lijkt wel of je in je droom tegen jezelf zegt: toe maar, je kan het wel. Dat wordt bevestigd door de jongen die daar op het nok van het dak zo behendig ballen vangt. Hij laat je zien dat je, als je eens een bal laat vallen, je het gewoon weer opnieuw mag proberen!

    #75340
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Dank je Felice, en vooral dat laatste is een belangrijk gegeven.

    #75346
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Ik heb iets heel raars gedroomd wat ik niet eens durf te vermelden.:niettedoen:

    #75347
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik droomde verward: ik was, met familie en vrienden ergens in Frankrijk, in de bergen. op een gegeven moment ging ik wandelen en raakte verdwaald. Ik was de naam van het dorpje waar ik was vergeten, hoewel ik het plaatje van de kaart helder voor ogen had.
    Ik was niet bang, maarik vond het wel lastig. Ik kwam allemaal aardige mensen tegen, zo aardig dat ik overwoog er te blijven. Maar ik wilde toch terug naar mijn familie. Onderweg brak ik ook nog mijn bril, maar toen ik de stukken opraapte zag ik dat dat mijn oude brik was, ik besloot het niet erg te vinden dat die bril stuk was. Ik ontdekte dat ik met mijn leesbril, heel diep in een waterplas kon kijken en vroeg me af waarom ik dat niet eerder heb geweten.
    Op een gegeven moment bedacht ik dat ik een van de aardige mensen die ik onderweg tegen was gekomen ook op mijn vakantie-adres had gezien: zij konden me vast wel de naam geven. Net toen ik dat bedacht, schrok ik wakker

    #75350
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Ik heb iets heel raars gedroomd wat ik niet eens durf te vermelden.:niettedoen:

    je hoeft je nooit te schamen voor een droom, hij wil je alleen maar iets vertellen…

    #75353
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Je hoeft je niet te schamen Puk

    #75354
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Vakantie… Je hebt behoefte om nieuwe energie op te doen…. je hebt even tijd voor jezelf nodig.
    Vakantie kan ook staan voor familieaangelegenheden hoe je de verhouding ervaart of hebt ervaren.
    Verdwaalt zijn zegt dat je de richting in je leven kwijt bent of het doel ervan even niet helder ziet.
    Het kan ook zijn dat je bezorgd of onzeker bent over je levenspad.
    Of misschien ben je al aan het wennen aan een nieuwe situatie waarin andere regels gelden dan die je gewend was.
    Een bril die stuk is/gaat vertelt je dat er een situatie niet goed is afgehandeld je onderzoek daarna wordt belemmerd … je geen helder antwoord hebt gekregen
    (oude bril misschien een oude situatie maar die er nog steeds toe doet al zeg je dat het oud is en je het niet erg wil vinden)
    Het jezelf zien in de waterplas is vergelijkbaar als jezelf in de spiegel zien.
    Je bent op zoek naar je ware zelf.
    Het kan ook vertellen dat je een nieuw zelfbeeld wil neerzetten of om andere karaktereigenschappen te benadrukken of veranderen.
    Een andere uitleg is nog om je innerlijke kracht te gaan ontdekken of jezelf corrigeren om te bewijzen dat je op de goede weg zit in het leven.
    Natuurlijk zijn er altijd mensen in je omgeving die je mee op weg kunnen helpen.

    #75355
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Dank je wel lieve Marith, dank zij jou begin ik een patroon te ontdekken..

    #75361
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Ik liep een kamer in en zag een mastruberende vrouw zitten in een stoel en toen ze mij zag, stond ze op en lachte.
    Ze stapte op een soort van afvuur plateau, waar ook een andere vrouw stond
    Maar ipv in de lucht gaan, bleef ze erin vast staan en brande geheel op terwijl de andere vrouw wel de lucht in ging.

    Okai heel raar ik weet het! zucht……..:huhh?:

    #75367
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Mag ik je droom duiden Puk?

    #75380
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Mag ik je droom duiden Puk?

    Nou ….ehh doe maar dan.:indewar:

    #75390
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Iemand zien masturberen geven je zorgen weer over je remmingen.
    Het kan je ook willen vertellen dat iets in je leven je niet zo bevredigd als je zou willen.
    Er is verlangen naar verandering/ transformatie
    Soms moet iets (ouds) eerst af/opbranden voordat je opnieuw kan bouwen.
    De vrouw die(wel) de lucht in gaat vertelt dat uiteindelijk nieuwe plannen tot een hoogtepunt komen .

    #75401
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    hmm valt toch weer mee, bedankt!

    #75805
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik heb mijn droom niet helemaal vastgehouden: er was een feest in het dorp, alles was versierd en veranderd. Op een bepaald moment zie ik mijn dochter achter me lopen, maar even later ben ik haar kwijt: ik ga haar zoeken en merk dat ze in een toneelstuk meespeelt…Ze zegt dat ze daar niet weg mag

    #75810
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Feest staat voor ontspanning , innerlijk geluk, rust en balans vinden maar ook je sociaal willen uiten…
    Maar ook willen genieten van het leven … behoefte aan erkenning, warmte liefde ervaren met mensen waar je van houdt.
    Misschien ben je niet creatief in het vinden van innerlijke tevredenheid.

    Toneel… vertelt je hoe je in het leven staat welke obstakels je hebt overwonnen en welke nog niet zijn overwonnen maar achter je moet laten.
    ik hoef je denk ik niet uit te leggen dat jij jezelf projecteert
    Jij bent de auteur van het toneelstuk en wat zich daar afspeelt gebeurt ook vaak in het dagelijkse leven.
    In feite is de rol aan jou toebedeeld en is het aan jou welke kant het op kan gaan.

    Knuffeltje…

    #75836
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    dank je, dat geeft me wel houvast. Ik snapte wel dat ik projecteerde, maar wist niet wat nu precies. Dat is me nu helderder en geeft richting! dank je wel

    #75848
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    vannacht droomde ik dat mij t-shirt niet meer paste: ik had hele dikke armen gekregen…Ik heb het opgevat als note to self: blijf wel je oefeningen doen ( dat had ik 2 dagen niet gedaan)
    Dat heb ik dus vanmorgen direct maar weer opgepakt, en ik ben verbaasd, hoe lekker ik me daarna voel..

    #75852
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Mag ik ?

    Goed dat je de oefeningen weer hebt opgepakt … met een goed gevoel de dag beginnen laat je fris ontwaken en geeft nieuwe inzichten….:knuffel:

    #75879
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    wauhhh!! dat is knap! en leuk ! dank je wel. Ik denk dat het wel aardig klopt.
    En ik blijf toch maar die oefeningen doen…

    #75885
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    :bedankt:

    #76063
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    We waren ergens op een vakantiebestemming. We hadden een soort vouwwagenachtige caravan bij ons en we waren steeds bezig om die zo goed mogelijk op te ruimen. De zee was helblauw en licht kabbelend, maar er was geen strand. We liepen over een soort boulevard die afgezet was met pilaren en daar achter was meteen de zee. Ik liep in min badpak tussen grote hoeveelheden mensen in, maar ik ging niet zwemmen. Hoewel we nog niet naar huis hoefden, iin tegenstelling tot anderen, die wel allerlei leuke dingen deden, bleven wij maar bezig met de terugreis voorbereiden.

    #76066
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    > Het water staat symbool voor je emoties:Het water i s rustig en helder: je zit lekker in je vel.Je draagt een badpak, maar daar zit je niet mee: ook dat geeft aan dat je je goed voelt, dat je mag zijn wie je bent.De Pilaren kunnen symbool staan voor hard werken, maar kunnen ook wijzen op overbelasting: misschien ondersteun je teveel mensen? Zwemmen kan staan voor een behoefte aan koestering, het feit dat je neit gaat zwemmen, kan er op duiden dat je die niet verwacht, in de omgeving waarin je bent, je zegt ook : anderen doen wel leuke dingen. Je bent bezig met de terugreis, en dat stukje kan ik niet goed plaatsen. Gelukkig hebben we Marith

    #76071
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    We waren ergens op een vakantiebestemming. We hadden een soort vouwwagenachtige caravan bij ons en we waren steeds bezig om die zo goed mogelijk op te ruimen. De zee was helblauw en licht kabbelend, maar er was geen strand. We liepen over een soort boulevard die afgezet was met pilaren en daar achter was meteen de zee. Ik liep in min badpak tussen grote hoeveelheden mensen in, maar ik ging niet zwemmen. Hoewel we nog niet naar huis hoefden, iin tegenstelling tot anderen, die wel allerlei leuke dingen deden, bleven wij maar bezig met de terugreis voorbereiden.

    De vouwwagen staat voor je innerlijke huisje … je ikje
    Jou werken aan jezelf staat voor veranderen vernieuwen van je ikje
    Vandaar dat je ook steeds aan het opruimen bent.
    De zee vertelt je over de spiegel van je leven.
    De reflectie van hoe je in het leven staat, wat je wil bereiken, je innerlijke wijsheid en gevoelens.
    De zee mag je zien als balsem van je psyche en geeft ons levensenergie
    Het lopen in badpak geeft aan dat je sexappeal en vrouwelijke kracht uitstraalt.
    Het bezig blijven met de terugreis vertelt je dat er vanuit het verleden nog een opdracht openstaat die eerst moet worden opgelost voor je verder kunt in het leven van nu.

    #76073
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Wat heb je dat weer mooi ontleed Marith.

    #76098
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Een korte droom…ik zag roze foei lelijke laarzen….dus ik dacht ik trek ze eens aan….en ze zaten heel lekker, ik ze nog eens passen en voor de spiegel staan…..ik vond ze mooi en net toen ik ze wilde kopen kwam Violeta naar boven aan mijn bed…hijgen want ze moest uit die had zeer hoge nood!

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 306)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.