25 berichten aan het bekijken - 276 tot 300 (van in totaal 306)
  • Auteur
    Berichten
  • #146620
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Dank je wel Marith voor de uitgebreide duidingen.

    #146621
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    wauhhh, dat is een hele mooie en ook heel heldere duiding @Marith ! Dank je wel

    #146622
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    o wat leuk @marith, ik zie dat je de droom van het lammetje en het kalf ook geduid heb. Daar herken in mezelf wel in, ik bemoeder te graag…En nu snap ik eindelijk dat kalfje !

    #147083
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Manlief en ik hebben een caravan, maar slapen in een hotel, dat weet ik in mijn droom. Maar mijn droom begint op het moment dat Rome gehuld is in dikke grijze wolken. Ik denk eerst brand,maar dan vind ik vuurpijlen op de grond, er is dus vuurwerk afgestoken! Ik denk dat ik mijn caravan gewoon iet zie door de mist, maar het kan ook zijn dat hooligans hem gestolen of gesloopt hebben. Ik belsuit op zoek te gaan naar mijn zoon, ik denk dat hij wel raad weet. maar hoe ik ook zoek, ik vind hem niet. Wel vind ik iemand die wil helpen zoeken, als ik haar aan een baan help. Gelukkig word ik dan wakker

    #147103
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Als je in een hotel logeert vertelt dit je over nieuwe inzichten in je leven.
    Je moet afstand nemen van oude gewoontes je oude manier van denken (caravan) en nieuwe kansen aannemen.
    Een caravan vertelt dat je een moeizame innerlijke reis leeft.
    Je neemt nog teveel bagage mee uit het verleden.
    Je hebt nog moeite oude dingen los te laten maar de tijd is daar om verder te gaan…
    De donkere wolken en het niet vinden van je caravan vertelt dat je niet met je ogen maar met je hart moet kijken. Bewust worden van je innerlijk.
    De vuurpijlen vertellen over het vrij mogen laten komen van innerlijke gevoelens.
    De vrouw die aan een baan geholpen wil worden ben jezelf.
    Een baan krijgen/aannemen vertelt over mogelijkheden kansen aannemen, tijd voor verandering in je leven.
    Je kan ook denken dat je actie moet ondernemen, geestelijk en lichamelijk moet werken om vooruit te komen in het leven.

    #147105
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Het moeilijk los kunnen laten van het verleden: het is een wederkerend thema in mijn dromen…
    Niet met je ogen kijken…daar kan ik wat mee
    Dank je wel lieve Marith

    #147126
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ik kwam van de trap in een groot hotelachtig gebouw. In de lobby waren een aantal vrouwen iets aan het voorbereiden. Een van hen in een groene jurk stond staande op een been onhandig een zwarte panty aan te trekken. Met een been in de panty en de andere bijna dreigde ze haar balans te verliezen. Ik hielp haar terug in balans. Nadat ik me verzekerd had dat ze ok was, verliet ik het gebouw en liep naar mijn auto op het parkeerterrein. Ik was iets vergeten, dus ging ik terug naar het gebouw, maar de deur was op slot. Ik had een sleutel en opende de deur. In de lobby waren inmiddels meer vrouwen bezig met het instuderen van een dansje. Ik maakte mijn excuses dat ik hun voorbereiding verstoorde en liep door naar de trap.

    #147164
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Hotel/lobby vertelt je dat je afscheid mag nemen van oude gewoontes en manier van denken (zie droom Felice)
    De trap afgaan vertelt je dat je dat je naar beneden gaat, terug in oude gewoontes.
    Zo nu en dan een stapje terug doen om zaken even rustig te overzien om dan de goede beslissing te nemen is prima.
    Groen is de kleur van nieuwe liefde en/of zaken vanuit je hart ontwikkelen.
    Panty vertelt je dat je makkelijk in de negatieve verleiding kan komen.
    De kleur zwart is heel verschillend te interpreteren het kan je vertellen over de verbondenheid van het universum en het oude en/of nieuwe wat op je pad mag komen.
    Het kan je ook vertellen van een einde………
    Balans, het terug in balans brengen vertelt je dat je op de goede weg bent de controle van een situatie op orde te krijgen.
    De sleutel vertelt je over de toegang en kansen de controle en verantwoordelijkheden in je leven.
    Met de sleutel tot succes krijg jij tevens de wijsheid om er goed mee om te gaan.
    Natuurlijk zijn die dansende dames ook jij en dansen vertelt je over de vrijheid van beperkingen.
    De trap weer opgaan vertelt over dingen moeten ondergaan, leren en overwinnen om op het goede pad uit te komen.

    #147166
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Dank je wel Marith, voor de mooie duiding, die denk ik helemaal klopt.

    #147224
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Het was gisternacht dat ik voor het eerst in mijn dromen de confrontatie aandurfde met een muis, en dan bedoel ik zo een snel griezel beest.
    Ik ben dus minder klein en kwetsbaar dan ik altijd dacht wil mijn onderbewuste me duidelijk maken.
    Eindelijk een situatie niet uit de weg gegaan. :yahoo:

    #147225
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    wat goed @Marith! ik ben echt blij voor je! In mijn ervaring droom je eerst dat je het kan en dan kan je het ook ( beter ) als je wakker bent

    #147247
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Dank @Felice.
    Vandaag die ervaring zelf ook gekregen. :good: :yes:

    #147291
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Doordat ik tussen aangemeerde boten in het water sprong, begonnen ze heftig te schommelen en even later vlogen ze als gekken over het water. Ik kon me redden door naar de overkant te zwemmen. Nadat het gevaar van de boten geweken was klom ik in het dorp aan wal. Daar voegde de familie zich bij me. Even later hadden we een prachtig uitzicht op het oude dorpje. Ik wilde een foto maken, maar ik had mijn camera niet bij me. Ik pakte mijn telefoon van het muurtje om een foto te maken van het dorp met op de voorgrond een paar fraaie oude schepen. Nadat ik de foto’s had gemaakt kwam ik tot de ontdekking dat het mijn telefoon niet was en eer ik mijn eigen telefoon gevonden had waren de schepen alweer voorbij gevaren.

    #147308
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Boten staan voor vooruitgang nieuwe kansen.
    In jouw droom vertellen de boten dat er nog sprake is van onrust en onevenwichtigheid.
    Het water vertelt je dat je mee moet gaan met de golven en dat onverwachte wendingen juist heel positief kunnen zijn.
    Familie vertelt je over gevoel van veiligheid warmte en liefde.
    Foto’s maken vertelt dat je graag terugkijkt naar het verleden maar kan ook betekenen dat je een scherper beeld ervan wil krijgen.
    Het zien van oude objecten/dorp/schepen vertelt over je verleden.
    Het uit zicht zijn van de oude schepen vertelt je dat je vooruit moet blijven kijken.

    #147309
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Vandaag die ervaring zelf ook gekregen.

    Super !!!! blij voor je!

    #147313
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    dank je wel Marith.

    #147333
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    o wat een mooie en heldere duiding @Marith!

    #147347
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Dank jullie ;-)

    #152300
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ik had een afspraak met een vriendin in een dorp waar ik nog nooit geweest was. Ik was met de auto, zij zou met de trein komen. Ik werd in het dorp als buitenstaander zeer vijandig ontvangen. Mijn auto werd vernield en er werd gedreigd me fysiek wat aan te doen. Ik ging de ergste bedreigingen uit de weg maar liet me niet wegjagen.

    #152320
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    De auto vertelt je over je innerlijke veranderingen en hoe ver je al bent met je reis of waar je naar toe wil (werken)
    Dorp vertelt je dat je beperkingen kunt ervaren in je leven.

    Geweld/vernieling vertelt je over jou onderdrukte gevoelens zoals stress woede angst die tot uitdrukking mogen komen.
    Je mag je bewust worden van je verdrongen gevoelens maar ook het bedreigd voelen, en dat je persoonlijke grenzen hebt overschreden. Eigenlijk is het een wake up call

    Trein vertelt je over mogelijkheden en nieuwe kansen van je innerlijke en uiterlijke reis die je wil maken.
    Je bepaalt zelf waar je uitstapt of stopt tijdens je veranderingen in het leven.

    Vriendin is een reflectie van jezelf
    De eigenschappen van die persoon zouden een hulp kunnen zijn om je doel te bereiken.

    #152351
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Dank je wel Marith.

    #152663
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ik was in mijn oude bekende (droom)stad, maar kwam wel in delen waar ik nooit eerder was geweest. Ik was er met partner en kinderen en ik kwam veel oude bekenden tegen onder andere van mijn eerste werkgever. Iedereen wilde van alles doen, dus splitsten we op in groepjes en maakte afspraken waar en hoe we elkaar weer zouden ontmoeten. Op een gegeven moment had ik door dat er iets niet klopte. Ik zei tegen die oud-collega het lijkt wel 1979 en dat bleek het ook te zijn. (in 1979 kende ik die collega helemaal nog niet)

    #152675
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Irene je weet ondertussen denk ik wel dat je jezelf projecteert op een stad en deze dus de diepe gevoelens weerspiegelt.
    Je familie vertelt je over je veilig voelen warmte en liefde.
    Je zet stappen Irene want je komt in delen van de stad (jezelf) waar je nog nooit geweest bent.
    Het splitsen vertelt je dat je de dingen in je leven moet onderscheiden en ze in mate van belangrijk zijn moet indelen.
    Je gaat je grenzen meer aangeven.
    Dromen over een andere tijd vertelt over een wens soms even te willen ontsnappen aan de huidige tijd/ realiteit.
    Mogelijk had je in die tijd (1979) graag de karaktereigenschappen van deze collega voor jezelf gekend. (spiegelen zelfreflectie).

    #152693
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Dank je wel Marith (klopt wel weer heel erg denk ik)

    #153111
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    We waren in een soort pretpark annex dierentuin, het was er erg rustig. Plotseling sloegen er grote golven zwart water tegen de ramen. Iedereen sloeg op de vlucht, ik volgde aarzelend, omdat ik niet meteen door had dat we bedreigd werden. Het spatte ook naar binnen, maar het ging al snel over in schoon water. We gingen naar buiten om het spektakel beter te kunnen aanschouwen (de dreiging was weg). Het water stond zo hoog dat ik mijn kniehoge laarzen overschepte.

25 berichten aan het bekijken - 276 tot 300 (van in totaal 306)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.