25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 173)
  • Auteur
    Berichten
  • #88160

    Haha geweldig van die politie auto haha. Dat zie je hier no u nooit… Wel genoeg politiewagens, maar nooit met een bordje volgen ofzo…

    #88192
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    niet om iets speciaals, maar ik was ff aan het bellen met een vriendin, en dan liggen we dubbel om niks

    #88241

    Om mijn zoontje die bij hoog en bij laag vol bleef houden toen ik hem na het werk bij oma ophaalde dat hij niet lief was geweest. Terwijl oma zei dat hij wel lief was geweest.

    #88251
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Om mijn zoontje die bij hoog en bij laag vol bleef houden toen ik hem na het werk bij oma ophaalde dat hij niet lief was geweest. Terwijl oma zei dat hij wel lief was geweest.

    misschien vond hij het wel gewoon heel stoer om niet lief te zijn……….

    #88252

    misschien vond hij het wel gewoon heel stoer om niet lief te zijn……….

    Ik denk het ja haha.

    #88283
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Tijdens het spelen van Catan, waarbij mijn eigen uitspraken door mijn kinderen tegen me werden gebruikt.

    #88341

    De reactie van ons zoontje op een hond die met hem wilde spelen. Stiekem moest hij er zelf ook wel heel erg om lachen trouwens.

    #88384
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    “we waren op skivakantie in een restaurant.” (uitspraak van de vriend van mijn dochter)

    #88386
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    “we waren op skivakantie in een restaurant.” (uitspraak van de vriend van mijn dochter)

    Was het zo erg?

    #88387
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Erg groot restaurant :)

    #88402
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Erg groot restaurant :)

    Oh op die manier
    Zelf dacht ik aan een spekgladde (vette) vloer :leedvermaak:

    #88512
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Wij hebben als gezin een groepsapp, om elkaar op de hoogte te houden van van alles en nog wat. Vanmorgen was er een grote brand vlak bij ons in de buurt en mijn zoon stuurde een paar plaatjes van de gitzwarte rookpluim. Vanavond vroeg mijn dochter of wij ook zo hadden genoten van het mooie weer en dat ze heerlijk had gebarbecued. Reactie van mijn zoon: onze barbecue is een beetje uit de hand gelopen, zie de plaatjes hierboven.

    #88514
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Oh op die manier
    Zelf dacht ik aan een spekgladde (vette) vloer :leedvermaak:

    ik ook

    #88515
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    ik ook

    soms moet je erbij geweest zijn om iets grappig te vinden

    #88649
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik heb de afgelopen dagen enorm veel gelacheten, maar dat zijn inderdaad van die dingen die in het gesprek naar boven komen, die heel lastig te herhalen zijn

    #88718
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    gisteravond krijg ik in de facebook app een berichtje van een vriendin: als je in je tuin een roze kakatoe ziet, ben je niet dronken.
    Ik kijk er verbijsterd naar. En type terug: ik ben nooit dronken. Dan komt het volgende berichtje: een krantenartikeltje uit Nu.nl: twee roze kakatoes ontsnapt uit Avifauna

    #89008
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ik had vandaag even tussendoor een terrasafspraak met een vriendin, ergens op een station waar ik onderweg naar huis langs kwam. Ik loop naar binnen om een ice tea en een 0.0 biertje te bestellen, dus ik vraag heb je ook 0.0 bier? Waarop de man antwoord, ik verkoop helemaal geen alcohol.

    #89016
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Hilarisch

    #89458
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik kocht gisteren bij Bol.com een e book. Het bleek dat ik dat boek niet kon downloaden zonder Adobe digital. Oke ik zet dat op mijn pc, lukt het nog niet. Na een half uur geprobeerd te hebben, bel ik de hulplijn. Dan krijg je een geautomatiseerde chat. Da’s leuk, dan blaf je gewoon :MEDEWERKER! NU!! en dan zegt dat ding: ik begrijp dat u een medewerker wil spreken?? En dan krijg je een telefoonnummer.

    Het levend wezen achter de tefefoon ging ervoor zorgen dat ik mijn boek kon downloaden. Dat mislukte Toen ging ze me helpen het boek direct op mijn e -reader te zetten. Iets wat ik eigenlijk niet wil, want dan kan ik het niet meer delen. Maar goed, het moest maar

    Het kost het lieve kind alles bij elkaar een half uur. Dan staat het boek op mijn e-reader. Het boek heeft me net geen 6 euro gekost….Bol heeft geen cent aan me verdiend.

    En ik ga nog harder lachen als het me lukt het boek vanuit mijn e reader op mijn pc te zetten….

    #89465
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    ik kocht gisteren bij Bol.com een e book. Het bleek dat ik dat boek niet kon downloaden zonder Adobe digital. Oke ik zet dat op mijn pc, lukt het nog niet. Na een half uur geprobeerd te hebben, bel ik de hulplijn. Dan krijg je een geautomatiseerde chat. Da’s leuk, dan blaf je gewoon :MEDEWERKER! NU!! en dan zegt dat ding: ik begrijp dat u een medewerker wil spreken?? En dan krijg je een telefoonnummer.

    Het levend wezen achter de tefefoon ging ervoor zorgen dat ik mijn boek kon downloaden. Dat mislukte Toen ging ze me helpen het boek direct op mijn e -reader te zetten. Iets wat ik eigenlijk niet wil, want dan kan ik het niet meer delen. Maar goed, het moest maar

    Het kost het lieve kind alles bij elkaar een half uur. Dan staat het boek op mijn e-reader. Het boek heeft me net geen 6 euro gekost….Bol heeft geen cent aan me verdiend.

    En ik ga nog harder lachen als het me lukt het boek vanuit mijn e reader op mijn pc te zetten….

    ocherreme, dat kind. Hihihihi. Maar wel gaahaaaf. Helemaal hoe je het zo lekker sappig kunt vertellen. Ik heb gelukkig nog nooit een robot aan de lijn gehad bij bol.

    #89472
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    dank voor het compliment
    mocht je in de automatische chat terecht komen: hou j e niet in!!

    #89506
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    we zitten heerlijk buiten in de tuin van mijn zusje te eten. Op een gegeven moment wordt de vraag gesteld: maar wanneer is het dan vaderdag??
    “Vandaag”, zegt mijn zwager met een stalen bek. De geschrokken blikken van zijn vrouw en dochter waren goud waard

    #89508
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    dank voor het compliment
    mocht je in de automatische chat terecht komen: hou j e niet in!!

    Hihihihi, ik zou het bijna een keer willen meemaken hihihihih

    #89509
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    we zitten heerlijk buiten in de tuin van mijn zusje te eten. Op een gegeven moment wordt de vraag gesteld: maar wanneer is het dan vaderdag??
    “Vandaag”, zegt mijn zwager met een stalen bek. De geschrokken blikken van zijn vrouw en dochter waren goud waard

    #90352
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    het was gisteren: maar het blijft leuk.
    Woensdag was de accu van de auto leeggelopen: gedoe omdat het een hybride is, maar binnen 2 uur was de Franse ANWB op de camping en was het probleem in 5 minuten gefixt.
    Manlief was daardoor erg alert op het niet verspillen van de batterijen…
    voelen jullie hem komen?
    We rijden naar een prachtige plek waar je ( in het bos) geweldig kan lopen: er staan enorme rotsformaties.
    We komen aan op een parkeerplaats waarvan we denken: dit moet hem zijn.
    Manlief stapt uit en …..doet de deur op slot.
    Vervolgens gaat hij een goed handen en voeten gesprek aan met een paar Fransen.
    Het duurt minuten voor hij doorheeft dat vrouw en hond zijn opgesloten…

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 173)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.