25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 173)
  • Auteur
    Berichten
  • #130696
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik heb zo gelachen om manlief vandaag. Hij speelde Sinterklaas op de tuin. Veel mensen kenne hem daar als een heel rustige man. iedereen viel van zijn stoel toen ze zagen hoe geweldig hij Sinterklaas speelde. Samen met een echt grappige zwarte piet, waren ze een prachtige duo!

    #130716
    Anoniem
    Inactief

    (gisteren weer eens stiekem gelachen om de kleine wijsneus)
    Kleindochter van 5 die grote broer van 8 uitlegt dat niet de Sint maar papa en mama de cadeautjes kopen.

    #130757
    Irene
    Moderator

    Eigenlijk gisterenavond. Een spel met mijn achternichtje waarbij je alleen foute antwoorden mocht geven.

    #130821
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    @Marith: die is indd hilarisch!

    #130822
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    @Irene_de_Vreede, je moest verplicht verliezen??

    #131110
    Irene
    Moderator

    @irene_de_vreede, je moest verplicht verliezen??

    Nee je moest snel antwoorden met ja en nee, maar dan fout, best hilarisch.

    #131569
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik kan het niet navertellen en als ik het kon was het vast niet zo leuk…maar manlief loopt de hele dag grappen te maken, omdat hij me probeert op te vrolijken. Lukt nog ook

    #135012
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Ik vraag de man van M of ik het forum mag inlichten over het verloop van de operatie.
    israel, krijg ik als antwoord. Ik staar verbijsterd naar dat woord.
    Is goed , krijg ik dan. gevalletje Spellingscontrole

    #135030
    Irene
    Moderator

    Tijdens de lunch zit ik bij een Chinees in de auto. Zeg ik: volgende keer als ze me vragen aan welke kant van de weg ze in China rijden zeg: aan allebei de kanten.

    #135357
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Ik vraag aan de secretaresse van de tuinvereniging of zijn een mail wil versturen waarin we een wedstrijd aan kondigen ( de maak een vogelverschrikker wedstrijd ) ze zegt dat ze dat doen wil, maar voegt daar aan toe: denk erom niet iedereen heeft een mailadres. Ik antwoord: dat weten we daarom hebben we ook ( zoals al eerder aangegeven ) het in het tuinkrantje laten opnemen.

    Ik krijg een mail terug : niet iedereen leest het krantje…..

    #136087
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    we hebben het vroege vogel ontbijt op de tuin. Dat doen we om het seizoen te openen.
    Ik kan het echt niet allemaal herhalen ( en sommige dingen zijn ook niet voor herhaling vatbaar..) maar gelachen dat ik heb….

    #136425
    Irene
    Moderator

    Het was eigenlijk gisterenavond: over een landweggetje. Vriend van mijn dochter zegt, ik ken die weg inmiddels zo goed dat ik het blindelings kan rijden, waarop ik zeg: ik heb dat onlangs nog geprobeerd, dat viel nog best tegen…

    #136451
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Mijn kleine stagiare komt binnen en op de een of andere manier heeft ze vreselijk veel pret.
    “ik ben gewoon vrolijk”, roept ze. “Felice”, zegt mijn mannelijke stagiare: ik ga naar huis!

    #136861
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Zoonlief komt met het volgende citaat: Er zijn 2 dingen oneindig: de domheid van de mensen en het heelal. EN van het heelal ben ik niet zeker…
    Van Einstein dus

    #137553
    Irene
    Moderator

    Een vis die een regenworm had gevangen en een salamander die de andere kant wel lekker vond. De salamander werd gewoon meegesleept door de vijver.

    #137554
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Dat had ik ook wel willen zien!

    #137846
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Ik bestel mijn laptop, zoonlief zegt als je nog iets nodig hebt, moet je het nu ook bestellen: je hebt nu gratis verzenden. NEU , zegt ik. De bestelling is nog niet de deur uit of ik herinenr me dat Bollie ook het bestek heeft wat ik nog een keer wilde bestellen…
    Wij gaan terug om eens te kijken hoeveel dat bestek ook al weer kostte. Hebben ze het niet meer… na een lange zoektocht vinden we het bij AMAZON op een Italiaanse site.
    Het Italiaans van zoonlief en mij is met sprongen vooruit gegaan! Dat kan ik je vertellen

    #138604
    Irene
    Moderator

    We hebben best veel last van vliegen met dit warme weer (al zeggen ze dat het slecht gaat met de insecten). Mijn partner heeft zo’n elektrische vliegenmepper gekocht. Nu blijkt dat er vonken uitkomen. Ik zeg: dat is logisch, het beest wordt geëlektrocuteerd. Zegt mijn partner: Ik vind het best zielig voor die vlieg.

    #138605
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    whooeeeee ze moet gewoon vriendelijk aan die vlieg vragen of hij ( of is een vlieg een zij ) de kamer wil verlaten

    #138640
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    een achter achter neef van mij kwam even langs: ik sla een tijdje wat spullen voor hem op. Het is een enorm lang ,mager mens met een kop rood haar. Allleen al als je naar hem kijkt, word je vrolijk

    #138875
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    zoonief die riep : I’m a strong independent non woman!

    #139169
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    een uitspraak van mijn dochter. tegen een vriend van haar die ruzie met zijn vriendin had heeft ze gezegd : ja jongen, smoesjes vullen geen poesjes…

    #141839
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Mijn nichtje uit Duitsland vroeg of ik wat boodschapjes wilde meegeven aan een vriendin van haar die over is en ook nog bij mij in de buurt. Ze was een beetje bang dat : “mergpijpjes , bitterkoekjes en bonus aanbiedingen” een beetje TE nederlands zouden zijn. Geen probleem ! Ik schreef de boodschappen die ze me mailde, even op zo’n vierkan wit memo blaadje. Toen ik boodschappen wilde gaan doen, griste ik dat papiertje van tafel. Goed he ! Dat ik daar nog om dacht..
    In de AH vouw ik mijn boodschappen briefje open.
    Het is de to-dolijst van gisteren..

    #142644
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik bel een vriendin, ze neemt op “wat een eer” roept ze. Ik zet een bekakt accent op om haar uit te leggen hoe belangrijk ik ben.
    We komen niet meer bij

    #142866
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    mijn achternichtje zag op het Sinterklaas journaal hoe de Pieten de chcocladeletters uitpakten en ervan gingen eten. Ze stopten een D in hun mond.”gelukkig”, zucht ze : niet mijn letter

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 173)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.