23 berichten aan het bekijken - 151 tot 173 (van in totaal 173)
  • Auteur
    Berichten
  • #142988
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ik heb een vriendin aan de lijn. Na twee minuten bekennen we alletwee dat we eigenlijk niks te vertellen hebben. Na een half uur hangen we op.

    #143080
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    bij ons in de straat zijn ze de boel aan het ophogen. De weg is klaar nu de opritten. Een stratenmaker geeft een diepe greppel in mijn oprit gegraven om de afvoerpijp van de regenpijp te vinden.
    Ik kom aanlopen samen met een vriendin. Pas op, zegt die. Natuurlijk, zeg ik, wat denk jij….en stort net niet in de greppel, maar val wel in de armen van de stratenmaker…

    #144137
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    zo vandaag nieuwjaarsreceptie van de tuin. Ik lig regelmatig in de clinch met de secretaresse, laat ik er niet over uitwijden, maar geloof me, ik ben de enige niet. Enfin ik zeg altijd H. kan niet zo veel,maar haar oliebollen zij onovertroffen! Dus ik eet bij de lunch alleen maar een banaan…want ik ken mezelf ik hou het niet bij eentje..En wat gebeurt me…ze is er niet !! Zelfs dat deed ze dit jaar niet goed…
    en ik at heel braaf twee geitenkaasbolletjes ( niet veel groter dan een walnoot ) met fijngehakte cranberries en cashew nootjes..wel errug lekker, maar niet zo..hoe zal ik het zeggen : substantieel

    #144159
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    om mezelf en dat hadden jullie ook gedaan als je had gezien hoe ik de auto uit kroop…

    #144280
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    de kinderen die mee hielpen met snippers over de perken verspreiden. Zegt er een tevreden: hier zijn heel veel kerstbomen voor doodgemaakt

    #144459
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    mezelf…ik ging wandelen in mijn mooie nieuwe wandellaarsjes…heb ik er nog een prijskaartje aanzitten. Ik was al een kwartier onderweg voor ik het doorhad

    #145090
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    een vader aan het strand. eerst geef hij zijn peuter op zijn kop: hij maakt zijn broek nat door te ver de zee in te lopen. Twee minuten later doet hij voor hoe het kind zijn handen af kan spoelen door ze in de zee te houden. De peuter doet hem enthousiast na: bukt voorover en…heeft kletsnatte mouwen…

    #149064
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    vanmorgen informeert manlief vriendelijk of ik geen last had van het onweer.
    Welk onweer ? vraag ik
    blijkt het echt enorm geonweerd te hebben

    #149080
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ik vertelde dat wanneer je in China water bij eten besteld je warm water krijgt, mijn zoon zegt in Italie bruiswater. Mijn partner zegt wij kregen vroeger chocolademelk. “als je om water vroeg?” roepen mijn zoon en ik in koor.

    #149106
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    in dat geval, wil ik graag een glaasje water

    #149452
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Een grote wants is verstrikt geraakt in een klein spinnenweb. De eigenaresse, een ieniemini spinnetje komt aanrennen. Halverwege rent ze net zo hard weer terug in de andere richting. Die maaltijd is een tikkie te groot :)

    #149629
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    hahha ook spinnen zijn dus geen helden!

    #152847
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Elders schreef ik al dat ik niet niet vooruit te branden was. Na een boterham pindakaas een stevige wandeling met tussendoor een sprintje ging ik vanmiddag met camera op pad. Lol sta ik op een brug foto te maken kom ik niet los van de brug :scratch: wat doet het geval ik had een stevig magneet onderaan de jurk gedaan tegen het opwaaien ervan… en ja met die magneet zat ik flink vast aan een ijzeren brug. :yes:

    #152862
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    whoeeeeeee, haaaahaaa, mijn zoon was als kind dol op magneten, hij zl dit verhaal zeer zeker weten te waarderen

    #153747
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ik kreeg een mailtje van mijn waterleverancier, of ik de meterstand wilde doorgeven voor donderdag 08 januari 1970.

    #153848
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    nou, dan hoef je je niet te haasten :yes:

    #154235
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ga weg met je dikke kont, zeg ik tegen manlief. Ik heb geen dikke kont zegt hij.Wellus zeg ik. Niettus zegt hij. Ik zal wel een opblaaskont hebben die uitzet als jij er naar kijkt…

    #156253
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Ondertussen lag mijn ontspullen een week stil…
    Vandaag gingen manlief en ik weer ijverig aan de slag. Heel wat zooi uit de garage gehaald, auto volgepropt, en op weg naar de stort. Halverwege bedenken we dat we voor de zoveelste keer, onze afvalpas zijn vergeten..Wij terug. En hup weer naar de stort. Daar aangekomen zien we verheugd dat het heel stil is. het is doodstil…gewijzigde openingstijden sinds 2020….gesloten op maandag….
    Het ergste was dat manief morgen chauffeur zou zijn bij een uitstapje met twee vrienden. Toch maar even een van die mannen gebeld. Gelukkig die wil rijden

    #156576
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    morgen komt zoonlief, en ik doe altijd wat boodschapjes voor hem, hij is tenslotte een arme student. Ik kocht een kartonnen doos, waar van die zachte kattenbrokjes inzitten ( hij is zo dol op zijn kat) ene pak roze koeken en een stuk chocola ( lekkere dingen vallen snel af als je krap bij kas zit)
    Even later komt manlief boven met kartonnen doos me tdaraop de koeken en de chocola.”dit is zeker voor vanavond? ( ik heb een vergadering aan huis)” vraagt hij

    #157508
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    vandaag niet: gisteren. manlief mist het begin van de toespraak van de koning. maakt niet uit zegt hij.
    Ik weet gegarandeerd zeker. dat ik het nog minstens 100 x te zien krijg

    #157694
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik sta bij de Primera: een kind wordt 6 geen partijtje natuurlijk..dus sturen we met z’n allen kaarten. Ik sta in de rij om die kaart te betalen( keurig op 1,5 meter afstand) de mevrouw voor mij koopt een pakje shag. Maar de betaling wil niet vlotten…dus zet ze haar 2 plastic tassen op de grond, die prompt omvallen. Wat zat er in ? In iedere tas een groot pak…toiletpapier…echt ik moest me beheersen om niet hardop in lachen uit te barsten

    #158292
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    de peuters die op fietsjes door de straat scheurden

    #158387
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    om het kapsel van manlief…hij ziet er echt niet uit

23 berichten aan het bekijken - 151 tot 173 (van in totaal 173)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.