25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 173)
  • Auteur
    Berichten
  • #73660
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Een mevrouw in de Ikea, die aan een medewerkster vraagt: wat is de kortste route naar de uitgang: ik bega zo een moord

    #73665
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    om ontslag voor de buschauffeur die Pokémon speelde

    #73686
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    dat is redelijk hilarisch, Puk!

    #74584
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Ik ben enorm tegen water verspilling en kan regelmatig op manlief mopperen als hij een kraan laat lopen, waar dat in mijn ogen helemaal niet nodig is.
    Vanmorgen roep ik dat ik onder de douche ga, maar ben nog even beneden bezig, ik hoor manlief naar boven gaan, als ik bij de douche aankom staat hij daar vrolijk kijkend op me te wachten. “wat is er,”, zeg ik “wil je samen douchen” “wat dacht je, zegt hij. Zo’n kans op waterbesparing laat ik niet lopen”

    #75285
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    manlief. Hij wil de volgende eetgoeroe worden. Hij gaat het eten van walsvisvlees promoten. Begrijp me goed: uitsluitend rauw walvisvlees. de eskimo’s zijn er oud mee geworden..
    Staat hij daar in de keuken, dit plan te verdedigen..ik heb zo vreselijk gelachen

    #75365
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    wij dachten gisteren dat het groene bakken dag zou zijn en dat hoopten we ook, want die bakken gaan zo stinken.Helaas we zagen de blauwe bakken buiten staan, er stond een buurvrouw bij. Een andere buurvrouw komt ook aan en roept : het is toch groene bakken dag?? Een vierde buurvrouw komt er bij en spreekt de geweldige woorden: “de eerste die een bak neer zet, is verantwoordelijk !!”

    #75370
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    en welke bakken dag is het geworden? :uitlachen:

    #75686
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Ik moest zo lachen om mijn kleindochter … hoe komt ze erop…
    Mam schrijf jij even een briefje voor meneer J … van haar groep 1.
    Waarvoor moet ik een briefje schrijven vraagt mijn dochter…
    Om te zeggen dat ik groep 8 oversla, daar vind ik echt niks aan.
    :Tele-teletubby::Tele-teletubby:

    #75687
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    gelijk heeft ze ! groep 8 : musical, school kamp : zoooo saaai

    #77032
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    vandaag heb ik niet zoveel gelachen, maar gisteren wel
    Ik kwam met de trein uit den Haag, terug naar huis. Maar er zijn wegwerkzaamheden aan het spoor. En daarom moesten we in Leiden allemaal instappen in een bus die ons naar Alphen zou brengen. Omdat deze situatie al 2 dagen aan de gang was, liep alles eigenlijk best wel soepel. We zitten allemaal in de bus, en de bus vertrekt.
    O dat moment klinkt er achter uit de bus een knetterende vloek : K** , die K*l*** bus gaat RIJDEN!!!!
    Tja, dat is natuurlijk niet te verwachten dat een bus ook nog gaat rijden….
    Ik moest daar vreselijk om lachen

    Het was op zich best sneu, de jongeman in kwestie had een scheut koffie over zich heen gekregen. Maar ja dat lag niet aan zijn onoplettendheid. Het was gewoon de schuld van die *K-bus, die ging rijden.

    #77035
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ik zat tussen mijn dochter en mijn partner in de rups (een attractie) werden we helemaal tegen elkaar aan gedrukt, zegt mijn dochter: “er kan nog best iemand naast zitten!”

    #77048
    Profielfoto van: Lilly21Lilly21
    Lid

    Met mijn dochtertje in het winkel centrum,veel bekijks,ja ze is verkleed als heks.
    Na wat gesjopt te hebben bij de action,ja natuurlijk,een heksen pruik gevonden.
    Nou de reactie’s zijn gewoon geweldig :grote_grijns:

    #77049
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Met mijn dochtertje in het winkel centrum,veel bekijks,ja ze is verkleed als heks.
    Na wat gesjopt te hebben bij de action,ja natuurlijk,een heksen pruik gevonden.
    Nou de reactie’s zijn gewoon geweldig :grote_grijns:

    hahaha dat geloof ik meteen!

    #77050
    Profielfoto van: Lilly21Lilly21
    Lid

    Ik kan al nooit normaal met haar door de winkelstraat lopen,zonder dat andere mensen lachen om haar.
    Iedereen vind haar zo cute :liefde2:

    #77103
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    om dit apje dat ik van dochterlief kreeg…

    Goedemorgen mams

    Hebben jullie nog een blender en een staafmixer in huisdier jullie niet gebruiken

    #77150
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Iemand die in zijn pyjama broek en t-shirt de tuin stond te wieden……

    #77151
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Haha Puk, in eigen tuin kan ik nog inkomen.
    Hier iemand in de straat doe zo haar hond uitlaat … denk wel eens dat moet haar een echt vrij campinggevoel geven :leedvermaak: #leedvermaak….

    #77259
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    vanmiddag was er een vergadering van de tuinvereniging. Best jammer, want het was mooi weer. Aan de andere kant : het bestuur is nogal van zichzelf overtuigd en met zichzelf ingenomen. In zulke situaties kan ik het niet nalaten om met een heel vriendelijk gezicht, me verontschuldigend voor het feit dat ik vast wel heel dom ben, heel gemene vragen te stellen….

    #77310
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    vanmiddag was er een vergadering van de tuinvereniging. Best jammer, want het was mooi weer. Aan de andere kant : het bestuur is nogal van zichzelf overtuigd en met zichzelf ingenomen. In zulke situaties kan ik het niet nalaten om met een heel vriendelijk gezicht, me verontschuldigend voor het feit dat ik vast wel heel dom ben, heel gemene vragen te stellen….

    Ik krijg een compleet beeld ervan :lol2:

    #78151
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    gisteren heb ik gelachen om het weer bericht: we krijgen vandaag natte regen….
    jeetje ik blij dat het geen droge is. nu kan ik eindelijk mij nieuwe plu uit proberen!

    #78570
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Om kleinzoon zijn verhaal.
    Oma we waren zondag in het pieten huis dat was leuk maar in de stad daar liep een nep sinterklaas
    Hoe bedoel je vroeg ik.
    Nou die had maar een wenkbrauw…. :-P

    #78787
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Jolie de dame die ik regelmatig een bezoekje breng.

    #78833
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik heb me gisteren tranen met tuiten gelachen, ik kan het niet eens allemaal herhalen, maar als mijn familie op dreef is, ik verzeker je, dan blijf je niet sip.
    Omdat mijn zusje net een vriendin/collega heeft verloren, wilde ik niet ook nog eens met mijn triest verhaal komen, en dat was eigenlijk best goed. Zo kon ik even afstand nemen.
    Maar toen ik weer naar huis ging, voelde ik me opnieuw ontdaan

    #78890
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Ik kreeg een hele grote glimlach van een reclame
    Met een klein beetje hulp … wordt het Helemaal kerst voor iedereen ….

    #79205
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Net een slogan…

    Teet voor een goede bh

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 173)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.