6 berichten aan het bekijken - 76 tot 81 (van in totaal 81)
  • Auteur
    Berichten
  • #135025
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Dat is dubbel gebakken brood :)

    #135026
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ik zet gisterenavond de wekker op 7 uur. Ik word vanmorgen wakker en denk, het is best ligt. Kijk op mijn telefoon en constateer dat het 10:00 uur is. Normaal helpt mijn biologische klok me wel als ik het alarm wel instel, maar niet aanzet, maar die werkt in China niet. Ik had een collega beloofd te helpen in de fabriek, maar daar was ik dus te laat voor, maar snel gebeld, ontbijt overgeslagen en een wandeling naar de fabriek gemaakt van 20 minuten. Toch nog van dienst kunnen zijn, dus dat is wel prettig.

    #135967
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ik moest nodig tanken, dus rijdt het benzinestation binnen, zie overal plakkaten hangen “PiN-storing!”. Mijn tank was echt ver leeg, dus ik durfde het er niet op te wagen, gewoon mijn weg voort te zetten in de hoop nog tijdig een tankstation tegen te komen. Ik ga van de weg af en zoek het dichtstbijzijnde tankstation. Ik sta te tanken en kijk naar het display (een ander type dan ik gewend ben). 42l, 43l ik denk hij was echt heel erg leeg, 47l (ik krijg het benauwd) kijk onder mijn auto of het misschien wegloopt (ik heb maar een 40l tank) en realiseer me dan dat ik naar de eur’s stat te kijken ipv de liters. Uiteindelijk stopte hij op 43l (dus toch wel behoorlijk leeg).

    #135970
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    hahahaha!! Ik word altijd zooooo boos als manlief niet op tijd tankt…

    #136607
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik heb 2 kleine potjes op het aanrecht staan: een met olie voor mijn handen. Een met spray om mijn bril schoon te maken. Ik kan jullie nu vertellen: met die olie krijg je je brillenglazen niet schoon….

    #136612
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    ik heb 2 kleine potjes op het aanrecht staan: een met olie voor mijn handen. Een met spray om mijn bril schoon te maken. Ik kan jullie nu vertellen: met die olie krijg je je brillenglazen niet schoon….

    Hilarisch; ik zie het helemaal voor me (zou mij dus ook kunnen gebeuren)

6 berichten aan het bekijken - 76 tot 81 (van in totaal 81)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.