25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 81)
  • Auteur
    Berichten
  • #81719
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik heb dat ook eens gehad, maar toen waren het de sleutels van de auto, die ik in de deur had laten zitten. Manlief zuchtte vermoeid..

    #82264
    Profielfoto van: Judith77Judith77
    Deelnemer

    Pffff wat een humor hebben jullie whahahahah

    #85156
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    zit ik me daar heel moeilijk een recept van een video over te nemen: terug spoelen, op schrijven, terug spoelen…. ben ik ei-de-lijk klaar: kan je gewoon op een link klikken voor de printversie…

    #85361
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik had um al 3 keer teruggezet, die roze tube handcreme…maar vandaag is het me gelukt! op mijn tandenborstel leeggeknepen. Gelukkig zag ik het voor ik hem in mijn mond stak

    #85788
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ja hoor ! weer eens lopen zoeken naar de bril die op mijn hoofd staat

    #85804
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    ja hoor ! weer eens lopen zoeken naar de bril die op mijn hoofd staat

    LOL

    #85938
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Kom ik gisteren thuis van het sporten en loop ik twee keer om de spullen naar binnen te brengen. De tweede keer verbaas ik me dat de deur van de auto niet open wil gaan, tot ik in de gaten heb dat de buurvrouw van om de hoek haar identieke auto twee parkeerplaatsen naast de mijn heeft gezet.

    #85946
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Ja herkenbaar had het met mijn eerste auto ook waarvan er weet ik niet hoeveel meer rond reden.
    Ik zag het nummerbord GH bleek het achteraf een cijfertje verschil te zijn.
    Wat toen ook nog het geval was, de deur ging gewoon open.
    Als ik dan instap denk ik nog van huh waar is mijn mascotte terwijl ik de sleutel in het contact doe…. nou niet doe want die paste niet …
    Snapte er niks van, ben ook zo een aardappel…. nog eens uitstappen om me heen kijken zie ik mijn eigen auto eindje verder staan.
    Wist niet hoe snel ik moest wegkomen:oeps:

    #85960
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Ja herkenbaar had het met mijn eerste auto ook waarvan er weet ik niet hoeveel meer rond reden.
    Ik zag het nummerbord GH bleek het achteraf een cijfertje verschil te zijn.
    Wat toen ook nog het geval was, de deur ging gewoon open.
    Als ik dan instap denk ik nog van huh waar is mijn mascotte terwijl ik de sleutel in het contact doe…. nou niet doe want die paste niet …
    Snapte er niks van, ben ook zo een aardappel…. nog eens uitstappen om me heen kijken zie ik mijn eigen auto eindje verder staan.
    Wist niet hoe snel ik moest wegkomen:oeps:

    Whoeeeee,whooeeea autodief tegenwilendank

    #85977
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Whoeeeee,whooeeea autodief tegenwilendank

    Ja zo voelde het wel :ongemakkelijk:

    #85991
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    knuffel!!!

    #86050
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik weet niet of het echt een blunder is, want ik wist het niet…geelwortel: echte geelwortel, niet gemalen in een potje..ik ging het schillen en raspen…ik zal het hier rapporteren als mijn vingers niet meer geel zijn…

    #86055
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    :Wachten::Wachten::Wachten::Wachten::gnagna::gnagna::gnagna: Hopelijk heb je morgen geen sollicitatiegesprek…. ik zeg niks meer …..:vrolijk2:

    #86056
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    :Wachten::Wachten::Wachten::Wachten::gnagna::gnagna::gnagna: Hopelijk heb je morgen geen sollicitatiegesprek…. ik zeg niks meer …..:vrolijk2:

    dan kon ik er vast niet meer om lachen!! dan ging ik met zijden handschoenen en zei dat dat de nieuwste mode was

    #86068
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    het is bijna weg !!! nog maar een heel klein beetje!

    #86077
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Ohhh niet zo heel erg dus… :knuffel::knuffel::knuffel:

    #86105
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    nee !! je kan dus gerust geelwortel zonder handschoenen aanpakken ( al raad ik je niet aan dan nog op visite te gaan )

    #86853
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Ik moet ze ook gewoon niet naast elkaar zetten…
    een week of twee geleden smeerde ik net niet mijn handcreme op mijn tandenbostel…
    Vanmorgen kwam ik uit de tuin, ik moest nog naar een verjaardag, dus ik trok mijn vieze tuinkleren uit en een nette jurk aan. Nette jurk vraagt nette panty. Ik vis een nette panty uit de kast. Maar de huid van mijn benen is heeeel erg droog. Dus ik verplicht mezelf ( het is al laat en ik heb haast ) toch om even mijn benen in te smeren. Ik grijp mijn handen en verder goed voor alles creme. Net op tijd zie ik dat ik nu de tandpasta te pakken heb……

    #86854
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    Ik moet ze ook gewoon niet naast elkaar zetten…
    een week of twee geleden smeerde ik net niet mijn handcreme op mijn tandenbostel…
    Vanmorgen kwam ik uit de tuin, ik moest nog naar een verjaardag, dus ik trok mijn vieze tuinkleren uit en een nette jurk aan. Nette jurk vraagt nette panty. Ik vis een nette panty uit de kast. Maar de huid van mijn benen is heeeel erg droog. Dus ik verplicht mezelf ( het is al laat en ik heb haast ) toch om even mijn benen in te smeren. Ik grijp mijn handen en verder goed voor alles creme. Net op tijd zie ik dat ik nu de tandpasta te pakken heb……

    :grijns: Is ook niet zo lekker voor een droge huid….tandpasta :ambivalent:

    #86862
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    :grijns: Is ook niet zo lekker voor een droge huid….tandpasta :ambivalent:

    zekerdemijne:ik poets met van die zout-tandpasta

    #87129
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik had dit week-end een enorme soep en opruim bui. In plaats van alleen het filter van de droger schoon te maken, belsoot ik ook de sleuf waar dat rooster in moet eens uit te baggeren. Was best wel nodig…zal ik maar zeggen….goed smerig werkje dus, ik heel trots op mezelf. Eeen paar uur later gooi de was in die prachtig schone droger. Bij het openen van de droger kom ik er achter dat ik vergeten ben de filters terug te zetten…

    #87133
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    En toen? :grotegrijns2:

    #87154
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    toen zaten er 3 sokken en een onderbroek in die holte waar de filters in moeten, die kreeg ik er makkelijk uit. Maar ik moest constateren, dat er nog steeds heel veel stof in de holte zat….

    #87660
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik heb het toch niet echt met toiletartikelen…..nu smeerde ik weer van dat spul om make-up van je gezicht af te halen, op mijn handen ter bescherming van het uitdrogen…

    #87669
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    ik heb het toch niet echt met toiletartikelen…..nu smeerde ik weer van dat spul om make-up van je gezicht af te halen, op mijn handen ter bescherming van het uitdrogen…

    :grijns:

    Misschien is het een idee om ook op dat gebied een beetje te ontspullen? Zodat het wat overzichtelijker is? Bij mij helpt dat meestal. Ik heb door zo’n vergissing een keer een ernstig oogongeluk opgelopen. Ik dacht toen dat ik mijn oogdruppels in mijn hand had, maar ik had alkalische druppels in mijn hand. Ik heb de halve nacht in het ziekenhuis gezeten ermee en moest elke dag in het ziekenhuis ermee terugkomen. Ik zal je de details van het gruwelverhaal verder besparen, maar dit soort vergissingen kunnen een keer gevaarlijk worden. En die pijn wil ik ook nooit meer meemaken. Het is met mijn oog gelukkig wel weer helemaal goedgekomen, dankzij een buitengewoon kundige arts die de juiste beslissingen nam en op de voet volgde hoe het verliep met de genezing.

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 81)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.