25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 81)
  • Auteur
    Berichten
  • #87672
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    :grijns:

    Misschien is het een idee om ook op dat gebied een beetje te ontspullen? Zodat het wat overzichtelijker is? Bij mij helpt dat meestal. Ik heb door zo’n vergissing een keer een ernstig oogongeluk opgelopen. Ik dacht toen dat ik mijn oogdruppels in mijn hand had, maar ik had alkalische druppels in mijn hand. Ik heb de halve nacht in het ziekenhuis gezeten ermee en moest elke dag in het ziekenhuis ermee terugkomen. Ik zal je de details van het gruwelverhaal verder besparen, maar dit soort vergissingen kunnen een keer gevaarlijk worden. En die pijn wil ik ook nooit meer meemaken. Het is met mijn oog gelukkig wel weer helemaal goedgekomen, dankzij een buitengewoon kundige arts die de juiste beslissingen nam en op de voet volgde hoe het verliep met de genezing.

    brrrr wat afschuwelijk voor je! een collega van mij heeft dat met lijm gedaan ( en dat is zo iemand die als middelste naam ‘georganiseerd’ heeft ) en de gevolgen waren verschrikkelijk. Net als jij is het bij haar ook goed afgelopen. Maar ik heb wel een beeld van wat je hebt doorgemaakt.
    En ja! de badkamer moet ook ontspult worden! ( 4 jaargangen zonnebrand zijn al weg)

    #87674
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    brrrr wat afschuwelijk voor je! een collega van mij heeft dat met lijm gedaan ( en dat is zo iemand die als middelste naam ‘georganiseerd’ heeft ) en de gevolgen waren verschrikkelijk. Net als jij is het bij haar ook goed afgelopen. Maar ik heb wel een beeld van wat je hebt doorgemaakt.

    Mijn hoornvlies kwam eraf en had over 90 procent van de breedte en 25 procent van de hoogte van mijn oog losgelaten. De bindweefselzak was bovendien helemaal verbrand. Ben een paar dagen als een blinde door het leven gegaan, want ik kon van de pijn mijn oogbol niet recht vooruit draaien. Maar als je 1 oog opendoet , dan gaan allebei je ogen recht vooruit draaien. Je kunt je ogen niet afzonderlijk van elkaar bewegen. Dus ik heb als een bijna blinde rondgelopen en vooral op bed gelegen. Wat een pijn, dat is niet te beschrijven zo erg geweest. Rn de angst of het goedkwam, want dat konden ze die nacht nog niet zeggen. De oogarts stelde me wel gerust, was een superkundige en buitengewoon lieve arts met heel veel hart voor mensen. Maar ook hij kon niet met zekerheid zeggen hoe het zou verlopen.

    Hij zei wel ” je had nog beter een zuur in je ogen kunnen hebben dan dit”. Ik kreeg prednison (zalf) en nog een andere zalf, en het had vooral tijd nodig. Het heeft nog wel een paar weken geduurd voordat mijn zicht weer helemaal hersteld was.

    Maar lijm, bij je collega, hoe krijgen ze dát uit je oog?

    En ja! de badkamer moet ook ontspult worden! ( 4 jaargangen zonnebrand zijn al weg)

    Lekker he, ontspullen. Heb ik vroeger ook gedaan. Nu nog wel, maar er valt niet meer zoveel te ontspullen tegenwoordig. En ik vind dat wel prettig leven.

    #87675
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    Dubbeltje

    #87684
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    De collega in kwestie had de helderheid haar oog open te houden. Iets in haar zei dat ze dat anders nooit meer open zou krijgen.
    Hoe het behandeld is, weet ik niet , ook zij heeft als een blinde rondgeschuifeld en het kostte heel veel tijd.

    Pijn aan je ogen is verschrikkelijk: ik heb lenzen gedragen en ben gestopt toen het alleen nog maar pijn deed.

    Wel heeeeel goed te horen dat het bij jou goed is afgelopen

    #88429
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    terwijl ik de hond uitlaat, klets ik op mijn mobiel even bij. Als we op het punt aan komen dat ik Jip weer aan moet lijnen, zeg ik momentje en leg de telefoon neer.
    Hond aangelijnd, foon op gepakt, ik klep lekker door. “ik hoor je bijna niet “, zegt mijn vriendin “zeur toch niet zo” denk ik onhartelijk, “daarnet hoorde je me toch ook” Dan kom ik erachter dat ik de telefoon onderstboven en achterste voren vast heb.
    2 seconden later, verstaat ze me weer prima….

    #88794
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Of ik nou heb gereageerd op geluiden van buiten, of dat ik iets heb gedroomd weet ik niet. maar ik heb de snoozeknop ingedrukt bijna een uur voor de wekker afging en vijf minuten later stond ik beneden.

    #90763
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ik had vandaag een heerlijk dagje voor mezelf. Samen met een vriendin gingen we picknicken aan de plas. Het was schitterend weer, ik had mijn bikini meegenomen (dacht ik). Zitten we heerlijk aan de plas een broodje te eten kom ik er ineens achter dat ik mijn bikini bij mijn vriendin heb laten liggen.

    #62966
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Ik help dochterlief verhuizen, er zijn een aantal vrienden en vriendinnen van haar die ik alleen uit verhalen ken. “Ik ben Laurens, vriendin van L..” zegt een van de jongens tegen me.
    “ik vind alles best “, denk ik. Maar ik zie toch verder niks in die jongen wat op vrouwelijkheid wijst. Later op de dag vraag ik er mijn dochter naar.
    Ohhhhh, zegt ze, Laurens is nog erger dan J. ( haar broer) 10 gedachten tegelijk in zijn hoofd….

    #129667
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ja hoor, het lukte me weer! dat kleine tubbetje gezicht creme lijkt sprekend op dat kleine tubbetje tandpasta..
    Nee, lach maar niet: ik zag het net op tijd!

    #129688
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ik vraag me nou af wat erger is, je tanden poetsen met gezichtscrème, of je gezicht insmeren met tandpasta?

    #130046
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    het eerste….

    #130092
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Het was eigenlijk gisterenavond. Ik ergede me dood aan al die idioten die met hun groot licht aan het seinen waren op een smal donker polderweggetje, tot ik er achter kwam dat ik zelf met groot licht op reed.

    #130137
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    hahaha, dat vind ik wel een leuke!

    #130140
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    hahaha, dat vind ik wel een leuke!

    Ik kon er niet om lachen, ik schaamde me dood.

    #131988
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    manlief en ik fietste naar het dorp om Sinterklaas cadeautjes in te kopen ( wij vieren het zaterdag ) begrijpelijker wijze komt er een moment dat onze wegen zich scheiden.
    Ik sta bij de boekhandel en zoek me rot naar het briefje waar manlief de titel van het boek dat hij graag wil hebben heeft opgeschreven.
    Het is een ingewikkelde titel en een mij onbekende auteur. Ik keer alles om…geen briefje.
    Dan bedenk ik dat ik achterop dat briefje de wensen van de kinderen heb geschreven. En dat ik dat briefje aan hem heb gegeven

    #132068
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Gister dus, 1 bloeddrukpil tevel ingenomen.

    #132074
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    @Female1 , dat klinkt niet best. En nu?

    #132096
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    @Felice, Nu weer ik waarom ik gister steeds zwart voor mijn ogen werd. Voelt nu weer stukken beter

    #132097
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    @felice, Nu weer ik waarom ik gister steeds zwart voor mijn ogen werd. Voelt nu weer stukken beter

    Oeps, best wel heftig.

    #132098
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    @female1 Gelukkig nu weer beter

    #132128
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    @Female1 : niet een blunder die je te vaak moet uithalen…

    #132216
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Nee moet nu weer gewoon goed gaan.

    #134950
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    het is echt heel dom om een broodje in je broodbakmachine te gooien, je helemaal te verheugen op je lievelingsbroodje in de morgen….en vergeten om de kneedhaak in de bak te stoppen…

    En het is eigenlijk nog erger: in de ochtend zie ik allemaal meel nog in de machine. ik denk SHOOOTT ik heb hem niet goed ingesteld en zet de machine nogmaals aan. Als die bijna aan het einde van het bakken is, zie ik ineens die kneedhaak NAAST de machine liggen…

    Oke, vanavond herkansing

    #134982
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    @Felice Vergeet je vanavond de deeghaken niet? :yahoo:

    #135000
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    hahaha Het is gelukt!!!! en Lekkerrrrrr

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 81)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.