25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 81)
  • Auteur
    Berichten
  • #62965
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    We hadden vroeger een blunder topic, ik open gewoon een nieuwe:

    Ik moest vandaag naar de bibliotheek om mijn boek in te leveren (Joe Speedboot), toen ik eenmaal op het parkeerterrein stond kwam ik er pas achter dat ik mijn handtas was vergeten en daarmee ook mijn bibliotheekkaart. Dus voorlopig nog geen nieuw boek!

    #71376
    Profielfoto van: djoizedjoize
    Deelnemer

    Ik vind de titel van je boek misschien wel een nog grotere blunder ;-)
    Oeps, toch beter het nieuws volgen: Joe Speedboot werd genomineerd voor de AKO Literatuurprijs, de Gouden Uil, de Libris Literatuur Prijs, de Literatuurprijs Gerard Walschap, NS Publieksprijs en de Prijs voor het mooiste boekomslag.

    #71380
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ik vond het ook echt een geweldig boek hoor.

    #75499
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Ik had vanmorgen de band van de hartslagmeter even met de hand gewassen…
    Ik gebruikte daarvoor de tube wasgel die ik mee had op vakantie.
    vanmiddag ging ik mijn tanden poetsen…. moet ik nog meer vertellen ?

    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    nee…..ik denk dat jij daar mee deed wat ik ooit met die tube gezichtscreme deed…

    #75516
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    nee…..ik denk dat jij daar mee deed wat ik ooit met die tube gezichtscreme deed…

    O jee ja…. hier had de tube de zelfde kleur en dan er niet met je gedachten bij zijn …. dat werd schuimbekken

    #75517
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    O jee ja…. hier had de tube de zelfde kleur en dan er niet met je gedachten bij zijn …. dat werd schuimbekken

    vind je het erg als ik giechel??

    #75555
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    mijn achterband liep aan, ik draai mijn been naar achteren en geef een trap tegen het achterspatbord. Niet er bij nadenkend dat ik wat ruime instappers aanhad. En ja hoor: ik verloor een schoen en kon als Assepoester terug… alleen nu was het een “zilveren” muiltje in plaats van een glazen

    #75559
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Alleen al om die reden is het verstandig om een paar pompoenen achter in je fietstas te stoppen.

    #75858
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Ik heb iets met wasmiddel……… doe mijn was in de droger en doe daar voor de verandering wasmiddel bij. :stom:
    Grrr moest alles terug in de wasmachine………

    #75876
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Ik heb iets met wasmiddel……… doe mijn was in de droger en doe daar voor de verandering wasmiddel bij. :stom:
    Grrr moest alles terug in de wasmachine………

    maar schoon dat het was!!

    #75878
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Wasmiddel => wasmachine, droogmiddel=> droogmachine

    #77116
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Ik was van plan een cracker met smeerleverworst voor mijzelf en een krentenbol met boter en suiker voor mijn man klaar te maken.
    Ja hoor de suiker ging dus over mijn cracker leverworst. :stom:

    #77121
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ik was van plan een cracker met smeerleverworst voor mijzelf en een krentenbol met boter en suiker voor mijn man klaar te maken.
    Ja hoor de suiker ging dus over mijn cracker leverworst. :stom:

    Zo worden nieuwe trends gecreëerd!

    – –

    #77126
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Ja zo vind ik die krentenbol met boter en suiker ook een trend die ik niet zou verzinnen (vind het zo smerig smaken)

    #77127
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Ik was van plan een cracker met smeerleverworst voor mijzelf en een krentenbol met boter en suiker voor mijn man klaar te maken.
    Ja hoor de suiker ging dus over mijn cracker leverworst. :stom:

    leverworst met suiker..njomnjomnjom!LOL

    #77128
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Ja zo vind ik die krentenbol met boter en suiker ook een trend die ik niet zou verzinnen (vind het zo smerig smaken)

    mueslibol met kaas…hmmmmm

    #77130
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ik denk dat ik maar voor de krentenbol met leverworst ga.

    #77154
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Ik ga nog even door
    Heb zulke heerlijke pantoffels… dat ik er vanmorgen mee op de fiets zat naar T……
    Maar goed dat ik er eind van de straat achterkwam… anders hadden ze me daar gelijk opgesloten denk ik….:-P

    #77157
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Je zorgt in ieder geval goed voor ons humeur ;)

    #77174
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    sloffen…is dat niet de nieuwste trent?? maar dan noemen ze ze UGS

    #80887
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Ik ben dol op pistache ijs en bewaar wel eens een bakje om te gebruiken om iets in te vriezen.Ik had dus daarin erwtensoep ingevroren.
    Maar wat doe ik nu heb ik niet de erwtensoep eruit gezet maar het ijs… en dat heerlijke goedje is nu ontdooid :bezorgd: zal dat nog goed komen?

    #80905
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Dooreten Marith!!

    #80914
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ik ben dol op pistache ijs en bewaar wel eens een bakje om te gebruiken om iets in te vriezen.Ik had dus daarin erwtensoep ingevroren.
    Maar wat doe ik nu heb ik niet de erwtensoep eruit gezet maar het ijs… en dat heerlijke goedje is nu ontdooid :bezorgd: zal dat nog goed komen?

    Pistache milkshake!

    #81641
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ik rijd op de snelweg hoor ik plotseling een raar kloppend geluid aan de zijkant van mijn auto, niet heel hard, maar het gewoon niet en ik had geen idee waar het vandaan kwam, tot ik ontdekte dat de ceintuur van mijn jas half buitenboord hing.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 81)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.