Laat je zien !

Waar moet je op letten als je jassen bedrukt of pennen uitdeelt ?

de prof en de stelling

De professor schreef de stelling op het bord. ”Dit is toch zo’n mooie stelling ”, zei hij. “Die zou je toch op een t shirt moeten zetten”. Zo gezegd zo gedaan, dachten zijn studenten. En ze lieten T-shirts bedrukken met deze prachtige wiskundige stelling.
Grapje?? Niks hoor, zoonlief draagt dit T-shirt met ere! Jassen bedrukken (of T-shirts) het is een heel goede manier om uit te dragen wat je denkt en vindt, of waar je als mens voor staat.

Een jas bedrukken

Of het nu om een stelletje studenten in een wiskunde college gaat of een groep wielrenners, klaar-over-moeders die staan te posten bij het zebrapad naar de basisschool. Het dragen van een bedrukte jas, waaraan je mensen je kunnen herkennen, of op zijn minst je functie kunnen herkennen, is vaak handig.

Over pennen met logo’s

Een jas bedrukken met het logo van je bedrijf is altijd een goed idee. Zorg in zo’n geval wel voor een goede kwaliteit jas. Kijk, die eerder genoemde studenten, die geven werkelijk helemaal niks om kwaliteit. Als de grap maar goed is (en het bier best) Maar mensen die de college banken wel
ontgroeid zijn en die hard werken, hebben inmiddels geleerd naar kwaliteit te kijken. En die worden echt heel blij van een kwalitatief goede jas. En dragen dan met plezier – letterlijk – je logo.
Wandelende reclame Kan het leuker?

Nu we het toch over artikelen bedrukken hebben: hoeveel pennen met een logo hebben jullie? En hoeveel gebruik je er? Juist, die ene, die zo heerlijk schrijft.
Mocht je uit marketing oogpunt een flinke voorraad pennen bestellen met daarop het logo van je
bedrijf of een mooie quote, besteed dan zorg aan de pen die je daarvoor gaat gebruiken.

Hoe zoek je de juiste pen uit?

Dat is eigenlijk heel eenvoudig. Je neemt een aantal verschillende pennen, laten we zeggen drie en vraagt 10 mensen om die allemaal een dag uit te proberen
Vermijd daarbij mensen zoals ik, als het geen zwarte fijnschrijver is, schrijf ik er niet mee. Dus aan mensen zoals ik heb je voor zo’n onderzoek niks.
Je hebt 10 mensen die bereid zijn, om je pennen uit te proberen, dan weet je na drie dagen welke
pen de voorkeur geniet.
En dat is dan de pen die je bestelt.


een beetje aandacht

Jassen bedrukken en pennen met je logo, het zijn prima marketing instrumenten, mits….en daar
draait het om, mensen ze leuk, mooi, handig genoeg vinden om ze te willen gebruiken.
Met een klein beetje aandacht krijg je dat zeer zeker voor elkaar!

lees ook eens een mooie makkelijke vloer

like Like
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

:bye:  :good:  :negative:   :scratch:  :wacko:   :yahoo:  B-)  :heart:  :rose:    :-)  :whistle:  :yes:  :cry:  :mail:    :-(      :unsure:   ;-)