25 berichten aan het bekijken - 326 tot 350 (van in totaal 1,763)
  • Auteur
    Berichten
  • #76462

    Aan het lijden komt nu eindelijk een eind dan begrijp ik.
    Sterkte!!

    10 oktober om 04:15 wakker gebeld (ik sliep pas om 01:30 uur) door het verzorgingstehuis met de mededeling dat het een stuk slechter met haar ging. Ik heb de rest van haar familie gewaarschuwd en ben op pad gegaan.
    Tot een uur of 12 heb ik samen met haar 2 oudere zussen gewaakt bij haar en is de dosis voor de sedatie ook verhoogd, ze had het duidelijk “oncomfortabel”. Ene zus en ik zijn voor e dagelijkse zaken ieder naar huis gegaan en oudste zus (uit Den Bosch) is bij haar gebleven.
    Tijdens het boodschappen doen samen met mijn Dorien kreeg ik om 16:20 het telefoontje van die zus dat ze zojuist haar laatste adem had uitgeblazen. De arts was onderweg om de dood officieel vast te stellen.
    We hebben de boodschappen afgerekend en ik heb Dorien thuis afgezet om daarna naar Mieke te gaan. Daar hebben we gezamenlijk (ik, haar 2 zussen en 1 zwager) alle zaken geregeld en afgehandeld zoals afgesproken. De 2 zussen hebben Mieke gewassen en aangekleed voor de kist, waar we haar dan gezamenlijk hebben ingelegd en de kist hebben gesloten. Haar kist arriveerde om 19:30 uur. Langs een erehaag van het aanwezige personeel naar buiten gebracht naar de rouwauto en daar hebben ik en haar zwager de kist de auto ingeduwd.
    Voor mij was dát het moeilijkste moment.
    Daarna nog even met de begrafenisondernemer de puntjes op de i gezet en alle afspraken afgerond. Om 20:30 uur was ik thuis, moe maar ook tegelijkertijd tevreden en ontspannen.

    #76467
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Sterkte gewenst …

    #76477
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Is het nou al tijd?

    #76484
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Stomme wekker

    #76490
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Stomme wekker

    Deed hij niet waar hij voor was opgeleid?

    #76497
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Deed hij niet waar hij voor was opgeleid?

    Begrijp niet dat hij zijn bel-bewijs heeft gehaald die moesten ze terug naar de bel-school sturen :smilie_fluister:

    #76520
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    nog 5 minuutjes!!!

    #76522
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Nog 10x 5 minuutjes :grote_grijns:

    #76531
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Zoonlief jarig.

    #76534
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Zoonlief jarig.

    van harte. heb je voor hem gezongen?

    #76538
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    van harte. heb je voor hem gezongen?

    Nee, ik hem jaren geleden al beloofd dat nooit meer te doen. Ik heb veel goede eigenschappen, maar zingen hoort daar niet bij.

    #76545
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Blijf in bed vandaag ver met de kop onder de dekens :boos-tongetje:

    #76641
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Zo laat ???

    #76648
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Blijf maar gewoon thuis

    #76710
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Beetje beter geslapen ….

    #76715
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Eindelijk uit bed

    #76737

    Sterkte gewenst …

    Bedankt allemaal, ter afsluiting van dit gebeuren 17-10-2016 is -na eerst een kerkdienst- de crematieplechtigheid gehouden die ik geheel heb geleid (op wens van de gestorven vriendin). Alles was perfect gegaan en we hebben emotioneel afscheid genomen. Aangezien ze gek was op Schotse doedelzakmuziek was er een tamboer met doedelzakspeler geregeld als finale.
    Wat nu nog rest is haar woning verder leeg ruimen. Maar hier eindigt wel dit verhaal op deze plek ;-)

    #76747
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Bedankt allemaal, ter afsluiting van dit gebeuren 17-10-2016 is -na eerst een kerkdienst- de crematieplechtigheid gehouden die ik geheel heb geleid (op wens van de gestorven vriendin). Alles was perfect gegaan en we hebben emotioneel afscheid genomen. Aangezien ze gek was op Schotse doedelzakmuziek was er een tamboer met doedelzakspeler geregeld als finale.
    Wat nu nog rest is haar woning verder leeg ruimen. Maar hier eindigt wel dit verhaal op deze plek ;-)

    Knuffel!

    #76750
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ik blijf nog even 5 minuten liggen.

    #76755
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Had die wekker gelijk uitgezet :grgrr2:

    #76854
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    jeetje, wat ben ik duf…

    #76856
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    #welnietwelnietwelniet …. en dan ben je alweer moe voor je opstaat :knipoog:

    #76871
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ik leer het echt nooit.

    #76885
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    #welnietwelnietwelniet …. en dan ben je alweer moe voor je opstaat :knipoog:

    knuffel

    #76886
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    slapen….wat is dat toch een prachtige uitvinding! hmmmmmm heeeerlijk liggen snurken

25 berichten aan het bekijken - 326 tot 350 (van in totaal 1,763)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.