25 berichten aan het bekijken - 201 tot 225 (van in totaal 476)
  • Auteur
    Berichten
  • #87443
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Hihihhi, misschien een topic starten met “wat heb jij voor leuks verkocht dit jaar ” :welkom:

    Een week of drie geleden heb ik weer eens een zooitje boeken doorverkocht. Levert niet veel op, maar toch iets en het levert vooral ruimte op.

    een zooitje boeken?? ik wou dat het waar was. Ik zit al aan bananendoos 5. en nog 2 kasten te gaan. ( in de woonkamer)

    #87459

    Niets. Ik heb geen tijd om iets te kopen haha. Nee onzin, maar ik gun me er geen tijd voor.

    #87469
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    een zooitje boeken?? ik wou dat het waar was. Ik zit al aan bananendoos 5. en nog 2 kasten te gaan. ( in de woonkamer)

    dus als iemand nog een boekje wil??

    #87592
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Roze haarcreme Flamego…………

    #87607
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Roze haarcreme Flamego…………

    je gaat toch wel een foto posten als je het in je haar gesmeerd hebt he??

    #87608
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    je gaat toch wel een foto posten als je het in je haar gesmeerd hebt he??

    Halve
    pot erop gesmeerd ene wachten wachten niks …..
    morgen opnieuw proberen en ja ik laat er een fotootje van zien.

    #87609
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    is jouw haar er niet te donker voor?
    Ik vind het wel een leuk idee….Ben benieuwd naar de foto

    #87612
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    is jouw haar er niet te donker voor?
    Ik vind het wel een leuk idee….Ben benieuwd naar de foto

    Hey
    ben je vergeten dat ik lichtblond ben??

    #87613
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Hey
    ben je vergeten dat ik lichtblond ben??

    ja inderdaad, ik heb je redelijk donkerblond in het hoofd zitten. Duidelijk tijd voor een meet!

    #88430
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik ben m evandaag dus echt he-le-maal te buiten gegaan! Ik heb een oogpotloodslijper aangeschaft!
    Voor 3 euro ( ja je leest het goed!)
    Deze enome uitgaaf heb ik voormezelf gerechtvaardigd door te bedenken dat ik nu veeeel en veeel langer met mijn potloden zal doen ( en dat ik me niet meer dagelijks hoef te ergeren aan die stompe punten)

    #88467

    Ik heb vandaag een collega van mij een zakje dropjes voor me laten kopen. Geen gewone dropjes, maar zoute drop in de vorm van zo’n Anta-flu snoepje waar je dus wat langer mee doet. Zij wist in een klein gehucht hier in de buurt waar ze de post bezorgt die dingen te krijgen en dus vroeg ik haar ze mee te nemen.

    #89002
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    – – – Updated – – –

    Ik heb vandaag mijn nieuwe potloden ontvangen (en betaald, dus vandaag gekocht, zaterdag besteld). Ben als een kind zo blij ermee.

    Polychromos potloden. Ik heb ze maar om simpelweg lekker te kleuren. Maar deze artieste maakt er ware kunstwerken mee: i

    #89012
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik gaf mijn docher potloden voor haar verjaardag en een kleurboekje: zij vind kleuren ook heerlijk

    #89013
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    ik gaf mijn docher potloden voor haar verjaardag en een kleurboekje: zij vind kleuren ook heerlijk

    Leuk! En lief van je :ik-aanbid-je: Ik kleur ook kleurboekjes en maak mandala’s.

    Maarruh…..die katten op het plaatje zijn helemaal getekend door die kunstenares. Moet je die ogen en die neusjes zien, het is net een foto. Alles op haar website is helemaal met polychromos potloden getekend…

    #89015
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Maak jij zelf mandela’s? respect!! Ik had wel gezien hoor dat hier iemand met talent aan de slag was geweest ( opes alsof jij geen talent zou hebben…)
    ik ga zo metteen eens even kijken op haar site.
    En in die potloden ben ik ook wel geinteresseerd! ( het wordt tenslotte ook een keer kerstmis…)

    #89106
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    2 mandjes voor de badkamer, ik had er al twee, maar die winkel met de A had er niet meer en ik had er 4 nodig. Kwam ik thuis met de ontbrekende 2 : blijken die net iets groter. En dat is uiteindelijk best handig

    #89307
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    een nachtkastje! j ezou denken: het mens is toch aan het ontspullen?? Nou daarom had ik dus een nachtkastje nodig. Bij gebrek aan nachtkastje had ik een Ikea-boekenkastje met 4 planken. Nou dat stond nokkie vol! ( mijn man is het type: je-weet-nooit-of-je-het-nodig-hebt ) met een schattig ( piepklein ) nachtkastje kan er niet verzameld worden….

    #89308
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik heb eens even gekeken naar die Polychromos potloden, nou dat ziet er goed uit!!! ( beetje duur ook….)

    #89315
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Telefoon

    #89365
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    ik heb eens even gekeken naar die Polychromos potloden, nou dat ziet er goed uit!!! ( beetje duur ook….)

    Maar heel mooi!!!

    #89370
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Maar heel mooi!!!

    nou, mijn idee

    #89372
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Een fotolijstje.

    #89380
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    ik heb eens even gekeken naar die Polychromos potloden, nou dat ziet er goed uit!!! ( beetje duur ook….)

    Ja, klopt hoor. Maar bij bol waren ze minder duur maar toch nog 165 Euri. Maar welbeschouwd is het zo duur nog niet hoor. Het geklooi iedere keer met goedkope potloden was eigenlijk net zo duur. Mijn oude doos van Bruynzeel was relatief ook duur. Die kostte rond de 50 Euri voor 48 potloden en die blijken van binnen al gebroken te zijn geweest toen ik ze kreeg. Daar kom je pas achter als je ze gaat gebruiken en ze gaat slijpen en iedere keer de nieuwe punt die je geslepen hebt aan de onderkant al afgebroken blijkt te zijn. Dat was een hele grote frustratie waardoor ik niet eens meer zin had om ze te gebruiken. Veel van die Bruynzeeltjes zijn nu al stompjes, omdat de stift van binnen dus aan diggelen blijkt te liggen. En ik heb ze zelf nooit laten vallen. Dat is dus gebeurd bij het vervoer van groothandel naar winkel, want ik heb mijn Bruynzeeltjes destijds gewoon in de winkel gekocht. Deze polychromos kostten 165 euri voor 120 onwijs mooie kleuren en een ijzersterke stift. Die breken niet, omdat ze van binnen extra groot zijn en verlijmd zijn met het hout van het potlood. En ze kleuren me goed, de pigmenten zijn supergoed, je kunt er ontzettend goed laagjes mee maken, heel dun, en dik, alles kan. Het is bij wijze van spreken net verf. En ze slijten ook minder hard. Na een middag ermee te hebben zitten kleuren heb ik niks hoeven slijpen. Deze zijn het geld dubbel en dwars waard. Bijkomend pluspunt is dat je ze later los kunt bijkopen als er een op is. Maar het is wel een aanschaf ja. Maar ze zijn zó fijn dat ik in elk geval nooit meer op zoek hoef naar iets anders. Deze zijn niet minder dan perfect. Echt perfect. Ik wist niet dat er zulke perfecte potloden konden bestaan. Hier kan helemaal niets aan tippen, eerlijk waar niet.

    #89381
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    een nachtkastje! j ezou denken: het mens is toch aan het ontspullen?? Nou daarom had ik dus een nachtkastje nodig. Bij gebrek aan nachtkastje had ik een Ikea-boekenkastje met 4 planken. Nou dat stond nokkie vol! ( mijn man is het type: je-weet-nooit-of-je-het-nodig-hebt ) met een schattig ( piepklein ) nachtkastje kan er niet verzameld worden….

    Er kan vast wel een piepklein kleurboekje in, en dan leg je je Polychromosdoos maar onder je bedje :grote_grijns:

    #89382
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    Een fotolijstje.

    Voor een foto van je paps….:huilen2::troost:

25 berichten aan het bekijken - 201 tot 225 (van in totaal 476)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.