25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 476)
  • Auteur
    Berichten
  • #89388
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    Telefoon

    Wat voor een? Smartphone, of een voor thuis, of of of. Dat willen wij natuurlijk wel even weten :vet:

    #89414
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    @poeh: ja hoor goedkoop is vaak duurkoop, zeker met zaken als potloden en verf en dat soort dingen. Die opmerking van je kan er ook 1 kopen is heel erg slim: dan kan je eens even kijken of dit, zeg maar je ding is

    #89415
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Wat voor een? Smartphone, of een voor thuis, of of of. Dat willen wij natuurlijk wel even weten :vet:

    Smartphone Poeh (y)

    #89419
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    Smartphone Poeh (y)

    Hey gaaf. Dat zijn leuke dingetjes.

    #89420
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    @poeh: ja hoor goedkoop is vaak duurkoop, zeker met zaken als potloden en verf en dat soort dingen. Die opmerking van je kan er ook 1 kopen is heel erg slim: dan kan je eens even kijken of dit, zeg maar je ding is

    Jah, dat kan ook https://www.hobbyvision.nl/n3/18880/57113/50738/Losse_potloden.htm

    Het is wel handig om er dan eerst maar 1 of 2 te kopen, want je kunt ook een klein blik kopen, maar stel dat je later meer kleuren erbij wilt, dan passen die niet in je doos of blik.

    #89426
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Ik heb 2 flesjes muscat wijn gescoord!

    #89447
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Ik heb 2 flesjes muscat wijn gescoord!

    lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr

    #89448
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Jah, dat kan ook https://www.hobbyvision.nl/n3/18880/57113/50738/Losse_potloden.htm

    Het is wel handig om er dan eerst maar 1 of 2 te kopen, want je kunt ook een klein blik kopen, maar stel dat je later meer kleuren erbij wilt, dan passen die niet in je doos of blik.

    oooohh al die kleuren!1 dat is toch gewoon smullen!!

    #89449
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik heb 4 slaplanten, 4 groene kool planten en 4 rode kookrabi planten gekocht
    goed he

    #89452
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr

    Jij kan ze dalijk in de Provence halen.

    #89455
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik zit niet in de Province maar in de Ardeche. vlak bij Montelimar..maar daar hebben ze beslist ook lekkere witte wijn

    #89457
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    oooohh al die kleuren!1 dat is toch gewoon smullen!!

    :grote_grijns: …..wacht maar tot je ermee gekleurd hebt…… Ik zit nu ook te kleuren en het is werkelijk zo fantastisch. Ik ben behoorlijk wat gewend want vroeger (15 a 20 jaar geleden) had ik Karishma potloden en van Gogh potloden. Die waren ook zo duur. Ik deed toen ook aan mandalatekenen en zat op een cursus. Maar later ben ik zwaar overspannen geworden en heb die potloden grotendeels weggegeven en een kleiner deel verkocht. Karishma was toen het neusje van de zalm maar bestaat nu niet meer. Maar deze Polychromos zijn, echt waar, honderdduizend keer beter dan die Karishma’s en die van Goghs van toen. En ze slijten bijna niet, ik heb nog steeds niet hoeven slijpen.

    Maar nu houd ik erover op, anders gaan jullie nog denken dat ik aandelen heb of zo :gegeneerd:

    #89459
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    Ik heb vandaag acht rode geraniums en twee lavendelplanten gekocht en veertig liter aarde. En alles hangt en staat al.

    Ja hoor, ikke wel, ik zit graag achter de geraniums. :joker:

    #89460
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    :grote_grijns: ..

    Maar nu houd ik erover op, anders gaan jullie nog denken dat ik aandelen heb of zo :gegeneerd:

    wisten we toch allang :-P

    #89461
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Ik heb vandaag acht rode geraniums en twee lavendelplanten gekocht en veertig liter aarde. En alles hangt en staat al.

    Ja hoor, ikke wel, ik zit graag achter de geraniums. :joker:

    u was van plan de komende tijd achter de geraniums te slijten?

    #89463
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    u was van plan de komende tijd achter de geraniums te slijten?

    Ikke wel.

    #89464
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    ik heb 4 slaplanten, 4 groene kool planten en 4 rode kookrabi planten gekocht
    goed he

    Jij mag voorlopig dus nog niet achter de geraniums, werk aan de winkel. :Triomfantelijk:

    Maarruh… zeker goed! Chapeau.(Y)

    #89471
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Jij mag voorlopig dus nog niet achter de geraniums, werk aan de winkel. :Triomfantelijk:

    .(Y)

    en ineens vraag ik me af: waarom zou een mens niet achter de slaplanten mogen zitten??

    #89473
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ga jij nou maar lekker achter de broccoli zitten.

    #89476
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    en ineens vraag ik me af: waarom zou een mens niet achter de slaplanten mogen zitten??

    Oooohh, maar dat mag wel. Kan dat dan? Meestal zitten mensen niet dicht bij de moestuin toch?

    #89491
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Oooohh, maar dat mag wel. Kan dat dan? Meestal zitten mensen niet dicht bij de moestuin toch?

    dat is echt toch wel een gerustelling. Ik ga gewoon een paar bakken sla planten mee naar huis nemen…

    #89536
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    dat is echt toch wel een gerustelling. Ik ga gewoon een paar bakken sla planten mee naar huis nemen…

    Groot gelijk. :knuffel:

    – – – Updated – – –

    Eerder al gekocht, maar vandaag per post ontvangen (moest uit Duitsland komen), een aantal heerlijke meditatieve cd’s.

    eentje die ik vroeger al had maar had weggegeven: van Sarva-Antah: Mantras from Tibet: Vajra Guru Mantra & Om Mani Padme Hum
    en vier nieuwe:
    ook van Sarva-Antah: Mantras from Tibet Vijaya Devi mantra & Om Ama Rami
    ook van Sarva-Anfah: Medicine Buddha Mantra
    van Pushkar: Love& Silence
    van Henrik Koitzsch: Deep Blue II

    #89546
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    zijn dat cd’s met muziek waarop je prettig mediteert, of geleide meditaties?

    #89554
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    zijn dat cd’s met muziek waarop je prettig mediteert, of geleide meditaties?

    Gewoon relaxte muziek, die ik mooi en fijn vind. :ster::knipoog: En van het meezingen word ik vrolijk en doet het hart goed. Wat ik met meditatief bedoel is in wezen gewoon vrede die er altijd al is in je hart en je hoofd, maar die onder die muziek – althans bij mij – even lekker extra stromen mag.

    #89559
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    dat klinkt fijn. Ik heb een tijd gemediteerd met geleide meditatie, wat heel goed is om er in te komen, zal ik maar zeggen, maar nu doe ik gewoon: hoofd leeg maken.
    Errug prettig

25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 476)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.