25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 47)
  • Auteur
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

En toen hadden we een heel mooi forum, maar het was traag en werd steeds trager….
    De oorzaak van traagheid, is heel lastig op te sporen: ligt het aan de website, ligt het aan de server, ligt het aan de kabel??
    Het kan zoveel oorzaken hebben.
    Er waren verschillende oorzaken. Een voor een zijn gevonden en opgeruimd.
    Natuurlijk zijn er nog steeds kleinigheden, die mag/moet je nog steeds melden, maar HOERA ! we zijn een heerlijk snel forum!

Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

Hoera!!

Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

Ja het gaat echt lekker!

Profielfoto van: MarithMarith
    Deelnemer

Hoera hoera :hoerahoera::hoerahoera:

Af en toe nog een probleempje met de snelheid van pagina’s laden maar verder werkt het prima:D

Deelnemer

Ja idd Virgo!

Deelnemer

Af en toe is wel vaak

Deelnemer

Ondertussen zijn we 15 minuten verder, heb ik na de vorige post een post in de shout gezet dat duurde 2 minuten.
    Omdat ik vergeten ben onthoud mij aan te tikken bij inloggen werd ik er alweer offline gezet.
    Moest opnieuw inloggen kreeg foutmelding en dan ben je ruim een kwartier verder… zo niet fijn.
    ook weer vastlopen van forum tijdens deze post zodat we weer ruim 7 minuten verder zijn.

Profielfoto van: djoizedjoize
    Deelnemer

Nog niet helemaal opgelost denk ik. Juist het openen van dit bericht duurde een halve minuut ongeveer

Deelnemer

Ja hier ook een klein minuutje.

Moderator

Het leek een paar dagen helemaal geweldig te gaan, maar inmiddels is het weer stroop troef.

Profielfoto van: BeestjeBeestje
    Lid

hmmm

Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

Ondertussen zijn we 15 minuten verder, heb ik na de vorige post een post in de shout gezet dat duurde 2 minuten.
    Omdat ik vergeten ben onthoud mij aan te tikken bij inloggen werd ik er alweer offline gezet.
    Moest opnieuw inloggen kreeg foutmelding en dan ben je ruim een kwartier verder… zo niet fijn.
    ook weer vastlopen van forum tijdens deze post zodat we weer ruim 7 minuten verder zijn.

het is ook niet leuk om voortdurend vast te lopen, het team en ik worden er ook horendol van. Het enorm lastige is: het is niet steeds zo, soms gaat het prima.Dat maakt het heel moeilijk te ontdekken waar het aan ligt. We vinden wel zaken: de shout legen, bijvoorbeeld, en de server re-setten: dat hielp geweldig. Maar dan duikt er weer iets anders op, of krijgt iets anders de ruimte. Denk niet dat we zitten te pitten hoor, we proberen van alles uit. En ik ben er zeker van dat we dit ook oplossen. Als we geen storing hebben, gaat het razendsnel: dus het kan wel!
    op dit moment heb ik nog 2 mogelijkheden die we gaan uitzoeken en waarschijnlijk hebben we het inlog probleem getackeld!

Profielfoto van: Female1Female1
    Deelnemer

Kan er eindelijk opkomen. Na vele berichtjes richting Felice.

Deelnemer

Denk niet dat we zitten te pitten hoor, we proberen van alles uit.

Nee hoor dat denk ik niet, weet wel beter.

Deelnemer

Bij bepaalde topics duurt het lang.

Sleutelbeheerder

Bij bepaalde topics duurt het lang.

dank Puk, kun je ook aangeven welke??
    ik zoek naar een patroon. bv het openen kost heel veel tijd of nieuws kost heel veel tijd

Sleutelbeheerder

Nee hoor dat denk ik niet, weet wel beter.

dat is heel erg lief gezegd: het was ook meer mijn frustratie….

Deelnemer

Bijna alle topics helaas, ik haak dan maar af.

Deelnemer

Ik kan niet eens op de 2e pagina komen ??? ?

Sleutelbeheerder

Bijna alle topics helaas, ik haak dan maar af.

dat snap ik ! maar ik merk dat het van keer tot keer verschil kan maken. Heb jij dat niet?

Sleutelbeheerder

We hebben inmiddels een forum waar alles het doet zoals het zou moeten op een ding na: het kan helemaal vast lopen….
    Wanneer de boel niet vast staat, loopt het razendsnel, maar als het eenmaal stopt….dan kan je je haakwerkje er beter bij pakken.
    We hebben al een aantal dingen gedaan: de shout legen, de server laten re-setten: steeds hielp het even: er zit dus nog een probleem.
    We zien nu dat de data-base heel snel volstroomt. Dan krijgt de server het te druk en zet “aanvragen” ( je hebt bv een topic aangeklikt)in de wacht.Dat verklaart waarom er soms even niks gebeurt, en dan ineens springt je topic aan..Je merkt het ook bij typen, het forum staat stil en als het weer aangaat staat de tekst waar je mee bezig was er ineens wel.

Nu is de vraag waar we mee worstelen, hoe komt het dat die server zo volstroomt? Dat moet een fout ergens zijn. Die zijn we dus met man en macht aan het zoeken !

Sleutelbeheerder

Vandaag ging het wonderbaarlijk goed! We weten alleen niet waarom….Dat betekent dat ik er nog niet zeker van ben, dat het van nu af aan goed zal gaan.
    Een dringend verzoek, meld vastlopers met tijd en wat je aan het doen was. Bv 18.08 antwoord geven op een topic

dat helpt ons bij het zoeken

Moderator

zo rond half vijf leek het dat hij even vastliep. Nou had ik hem op de achtergrond openstaan, en even later werkte het wel weer gewoon.

Dat iets zonder reden weer gewoon werkt is ook behoorlijk frustrerend.

Deelnemer

Kon gister niet reageren. Als ik dat deed zag ik niets.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 47)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.