-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Hutspot
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 4 maanden geleden
Het werkt ongetwijfeld!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
hoe zou het met Marith en Puk zijn?
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Die drempel heb ik ook elke keer,ben je lekker bezig krijg je weer dat ik te veel woorden gebruik grrrrrrr.
Dat ik het zat ben.
het is aangepast!!
-
Puk reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Ik heb vandaag alleen maar een saucijzen broodje op.
Denk dat ik zo een frikandel en kroket ga bakkenLekker!!
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar verbaasde jij je om vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Volgens mij zijn ze juist inhoudelijk vergelijkbaar. Aartsconservatief en economisch links.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar verbaasde jij je om vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
In manier van presenteren, in stelligheid, dat geef ik toe,maar inhoudelijk zijn ze zo verschillend als dag en nacht
-
Judith77 reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Die drempel heb ik ook elke keer,ben je lekker bezig krijg je weer dat ik te veel woorden gebruik grrrrrrr.
Dat ik het zat ben.
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar verbaasde jij je om vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
De mijnheer op tv die nog niet weet of hij SP of PVV gaat stemmen…
Die twee partijen hebben grote overeenkomsten, dus dat vind ik niet zo verbazingwekkend.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar verbaasde jij je om vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
De mijnheer op tv die nog niet weet of hij SP of PVV gaat stemmen…
-
Judith77 reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Ik heb vandaag alleen maar een saucijzen broodje op.
Denk dat ik zo een frikandel en kroket ga bakken -
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Dus witte bonen in tomatensaus aangelengd met water als ik het goed begrijp :)
zucht……..
-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Wraps uit de oven.
-
Puk reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Nasi met rood varkens vlees en groenten.
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 4 maanden geleden
Alleen stemrecht met stemdiploma klinkt natuurlijk wel aantrekkelijk, maar zoals Felice terecht opmerkt, wie gaat bepalen wat de slagingsnorm is.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 4 maanden geleden
Ik vind het een lastige. heel vroeger moest je tenminste basisschool hebben om te mogen stemmen.Daarmee had men effectief veel stemmers buiten de deur…
tegenwoordig zou dat niet veel helpen, iedereen heeft de basisschool…
ik vind het een lastig probleem, wanneer is iemand zo zwak begaafd dat hij/zij niet weet waarvoor hij kiest? EN wie mag dat…[Verder lezen] -
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
ik heb een heerlijke wittebonen/tomatensoep gemaakt, met gedroogde witte bonen
Dus witte bonen in tomatensaus aangelengd met water als ik het goed begrijp :)
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
ik heb een heerlijke wittebonen/tomatensoep gemaakt, met gedroogde witte bonen
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat droomde jij vannacht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Dank je wel…ik geloof dat ik begin te begrijpen wat de droom me wil zeggen…
Dat is wel heel erg prettig… -
Irene reageerde in het onderwerp Marcus Keef, een Britse fotograaf in het forum platenhoezen 9 jaren, 4 maanden geleden
An old Raincoat won’t ever let you down van Rod Stewart

- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
