25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 214)
  • Auteur
    Berichten
  • #63675
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Even dit topic gemaakt. Een maand geleden maakte ik bij de winkel iets mee waarvan ik dacht “WTF, wordt dit misschien stiekem gefilmd ofzo”…..

    Ik was op Zondag bij de supermarkt. Ze hebben in deze tijd van het jaar altijd plantenrekken buiten staan. Er stond een boompje wat ik dolgraag wilde; een zelfbestuivend, kleinblijvende kersenboom. Maar de blaadjes hadden wat aanslag. Ik had dat ook al eens bij een druif gezien en was bang dat het om een dodelijke schimmel ging. Aangezien het boompje 15 euro was, ging ik even vragen bij de servicebalie of ik, als ik het boompje nam, een soort garantie kon krijgen dat als hij na een maand dood ging ik mijn geld terug kreeg. Op Zondag werken er allemaal scholieren, dus zei die jongen dat hij dat niet wist en ik de dag erna maar terug moest komen. Ik weer met boompje naar buiten om hem terug te zetten. Daarna ging ik de boodschappen in de fiets inpakken. Er komt een auto aan rijden met 2 mannen erin. 1 Van mijn leeftijd en 1 van een jaar of 35. De jongste loopt naar de plantenrekken en pakt het kersenboompje, loopt ermee naar de bestuurder en laat het zien. Ik stond zo eens te kijken, omdat het het laatste kersenboompje was en ik dacht “shit, nou nemen zij hem misschien wel mee”. En dat deden ze dus ook. De man achter het stuur knikte en die andere doet het achterportier open, zet het boompje op de bank, deur weer dicht, loopt om de auto heen, stapt in en ze reden zo weg…… Ik stond echt met :waaaaat!: , hallo, een boompje van 15 euro stelen, hoe zielig ben je dan zeg.

    Ik heb het wel even gemeld bij de servicebalie. Ik vroeg die jongen of hij toevallig net dat boompje verkocht had nadat ik ernaar had gevraagd, maar dat was niet zo. Toen ik vertelde wat ik net had zien gebeuren zag ik ook echt zijn blik van “whut”…….Echt bizar, ik hoop dat het boompje zo’n ernstige schimmel had dat alle andere planten in de tuin er ziek van geworden zijn. Moet je maar geen boompjes jatten…..

    #72061
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Jeetje ja, echt zielig, men doet maar, zo brutaal/asociaal.

    #72065
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Sommige mensen hebben er blijkbaar totaal geen moeite mee om voor een paar euro een dief te worden.

    #72085
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    wat maf !! en daar sta je dan…met je goeie gedrag

    #72086
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik was vandaag verbaasd over de belastingdienst: ik vul een nummer fout in, als ik het formulier wil versturen krijg ik de melding : u staat op het punt een bezwaarschrift BTW in te vullen. Ja duhhhh, waarom denk je dat ik bezig ben?? Pas als ik de belasting telefoon heb gebeld kom ik erachter dat ik alleen de code ACHTER mijn burgerservicenr moet invullen.
    Waarom melden ze dat dan niet???

    #72091
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Waarom melden ze dat dan niet???

    Dat is te simpel dat snappen ze daar niet,ze doen graag moeilijk.

    #72096
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ik verbaasde me vandaag met welk gemak ik dingen deed die ik normaal heel lastig vind.

    #72160
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Ik verbaasde me dat er iemand toch geen afscheid kan nemen…..

    #72242
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik verbaas me zelf: ik realiseerde me vandaag dat ik volgende maand ons Thaise gastkind zal missen

    #72243
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    ik verbaas me zelf: ik realiseerde me vandaag dat ik volgende maand ons Thaise gastkind zal missen

    De tijd vliegt en je gaat je toch hechten aan zo’n kind.

    #72286
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Ik verbaasde me dat kleindochter net 2 weken op school een cito toets moest maken.
    Ze vertelde het me zo overtuigend en in detail.
    Ik vertelde dit aan mijn dochter die hieromtrent al navraag had gedaan bij de meneer van haar klasje.
    Deze zei haha in haar beleving …laat ze lekker denken… groep 2 (ze zit in combinatieklas) werken aan een cito .

    #72289
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    een gevalletje van klok , maar klepel kwijt??

    #72295
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Antwoorden die niet worden gegeven waarom vraag ik me af?

    #72483
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik was aangenaam verrast, door de gemakkelijk manier waarop iedereen in de rij ging staan voor DE trap in Rotterdam, zonder gedrang, zonder gedoe, bijna zonder dranghekken

    #72494
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Iemand die geen gedag zei……

    #72506
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Dat ik simpelweg mijn plannen heb gewijzigd :hoerahoera:

    #72519
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    dat er zoveel regen kan vallen

    #73130
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Thais gastkind wil zijn gitaar, die hij hier gekocht heeft, mee nemen naar Thailand, hij regelt iets met DHL. dan blijkt zijn pakje 3 cm groter dan de voorgeschreven, de extra kosten: 200 euro extra…

    #73176
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Hoe gemakkelijk sommige mensen leven (zou daar wel een beetje van willen)

    #73177
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Hoe gemakkelijk sommige mensen leven (zou daar wel een beetje van willen)

    Herkenbaar!

    #73198
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    heel herkenbaar

    #73241
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Dat ik spontaan een korte vakantie heb geboekt (het gaat gewoon goed komen)

    #73244
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    wat leuk Marith!!! goed idee!

    #73252
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Dat ik spontaan een korte vakantie heb geboekt (het gaat gewoon goed komen)

    Kom je naar Pouzols?

    #75366
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    over de onbeleefdheid van sommige mensen

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 214)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.