6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #147025
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Na een tijdje vind ik dit onderwerp “even voorstellen” is mij ontgaan, sorry.
    Mijn naam is Marit, ik woon niet meer in Nederland sinds 2007.
    Ik ben naar Oostenrijk verhuisd en woon in het mooie rustige Burgenland, nooit van gehoord zeker?
    Het is bij de grens Slovenië en Hongarije, ver weg van Nijmegen eo waar ik ben opgegroeid en heb gewoond.
    Af en toe bezoek ik mijn moeder en wat vrienden maar mijn 2e vaderland is Oostenrijk.
    Servus Marit :bye:

    #147029
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Hoi Marit :bye: voel je welkom :rose:

    #147033
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Alsnog welkom Marit ;)

    #147034
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Wat gezellig, dat je wat meer over jezelf vertelt. je woont wel in een mooi deel van de wereld, Marit

    #147036
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    We hebben het goed hier, de gezondheidszorg is voor mijn gevoel zelfs beter dan in NL INMIDDELS..
    Reeën lopen gewoon over het gras, we hebben een moestuin, een stukje bos en een weide met vele soorten bloemen, vooral goed voor bijen en vlinders.
    Geen rotsen maar een mooi heuvellandschap, alleen niet voor een gewone fiets,
    een E-bike is een optie. B-)

    #147050
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    een moestuin !!! hoera nog een moes-tuinier!!

    Mijn nichtje woont in Duitsland. De gezondheidszorg is daar veel duurder dan bij ons, maar jongens…wat is die veel beter. Hier mag je echt niet drie weken in een soort van kuuroord revalideren als je een nieuwe knie hebt gekregen…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.