25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 476)
  • Auteur
    Berichten
  • #85138
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Een postcode fiets haha :Nee-nee:maar het fietst voor geen meter

    je haalt de volgende postcode niet??
    Hier in A had ook eens een hele wijk zo’n fiets gewonnen, nou die stonden verrassend snel in de krant!

    #85300
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Een solar oplader voor de mobiele telefoon. Ben benieuwd of die werkt en hoe lang.

    #85344
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    lijkt me leuk zo’n oplader, ben ook benieuwd of het werkt

    #85362
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    lijkt me leuk zo’n oplader, ben ook benieuwd of het werkt

    Ik ook. Als ik het weet zal ik het je doorgeven.

    #85471
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    He-le-maal NIKS en gisteren niet en eergisteren niet. dat kan zo niet doorgaan: ik ga morgen iets leuks kopen. #omdathetkan

    #85485
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Grijze spijkerbroek maar breng het morgen maar terug.
    Vanmorgen paste hij me nu niet meer…..:huilen3::huilen3: (daar heb je 2 jaar enorm je best voor gedaan)

    #85489
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Grijze spijkerbroek maar breng het morgen maar terug.
    Vanmorgen paste hij me nu niet meer…..:huilen3::huilen3: (daar heb je 2 jaar enorm je best voor gedaan)

    Te Klein of te groot?

    #85491
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Grijze spijkerbroek maar breng het morgen maar terug.
    Vanmorgen paste hij me nu niet meer…..:huilen3::huilen3: (daar heb je 2 jaar enorm je best voor gedaan)

    nou ik vond je behoorlijk slank en ik zou die broek mooi niet terugbrengen.Die paar kilootjes die raak je wel weer kwijt

    #85529
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    9 vaste planten voor 12, 60 . Ik zei toch dat ik het kon!!!!!

    #85531
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Als ik de wekelijkse boodschappen even buiten beschouwing laat, heb ik al een paar weken niets meer gekocht. Ik ben niet alleen een stressvaster, maar ook een stressvrek.

    #85553
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Als ik de wekelijkse boodschappen even buiten beschouwing laat, heb ik al een paar weken niets meer gekocht. Ik ben niet alleen een stressvaster, maar ook een stressvrek.

    beter dan een stress-spender! ben je uitgestrest is je geld op, krijg je daar weer stress van. Een soort van hoe hou ik het stresspeil hooh gevalletje:gek:

    #85567
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ja zo kun je het ook bekijken.

    #85628
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Een vest omdat mijn strakke zomerjasje nu niet past (met mijn *** buik) :teleurgesteld:
    en nieuwe stoelen voor het achterterras

    #85636
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    wat is een vrouw zonder vest?? He-le-maal niks toch?

    #85639
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    zo ik heb even een fleurig zeiltje gescoord voor de tafel in het tuinhuisje. Ik wilde allemaal kleine zomderbloemtjes, veel blauw en rood, manlief wilde tulpen, wat grotere bloemen en wat meer geel en groen. Heb manlief zijn zin gegegeven, wat hij heel prettig vond

    #86080
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Zaterdag al jeans bloes vest jurk en zwabber printbroek gekocht en vandaag nog witte Adi (ja die) schoenen gekocht.

    #86293
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    twee bakken blauwe lobelia, voor de moestuin en 1 bak roze begonia’s en 1 bak rode vlijtige liesjes voor de achtertuin

    #86448
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    2 pioenstekken! als het goed is een witte en een rode

    #86453
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Deodorant en bodylotion

    #86478
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Heuk veul chocolade en voor de kleinkinderen smiley doosjes met chocolade…. (#Chocoladefabriekkonerechtnietomheen… :haha::haha:

    #86521
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    Gisteren de originele zentangle tiles gekocht, en ecoline brushpennen.

    #86525
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Gisteren de originele zentangle tiles gekocht, en ecoline brushpennen.

    Kan
    je weer even vooruit dus !

    #86636
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Heuk veul chocolade en voor de kleinkinderen smiley doosjes met chocolade…. (#Chocoladefabriekkonerechtnietomheen… :haha::haha:

    snap ik op de een of andere manier volkomen

    #86637
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Gisteren de originele zentangle tiles gekocht, en ecoline brushpennen.

    ecoline brushpennen snap ik, maar die zentangle??

    #86675
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    Kan
    je weer even vooruit dus !

    Ja. Nu alleen nog uitvogelen wat ik eerder ook alweer wilde doen ermee. Klinkt heel blond en dat is het ook :gegeneerd:. Maar ik las pas in een heel leuk boekje over brushpennen en toen wilde ik er iets mee maken (op mandalagebied hoor). En toen vergat ik het verders, want ik had die pennen niet en ik was ook niet van plan die (dure) dingen te kopen voor mijn gepruts. Maar onlangs kwam ik bij Bruna en toen hingen daar ineens die brushpennen. En in een betaalbaar formaat, want ik hoef er geen twintig of dertig, ik wil er gewoon eens wat mee proberen. Dat vind ik altijd van die lieve dingen van de Voorzienigheid. Jung noemde dat betekenisvol toeval, of (als het meer gelijktijdig plaatsvindt) synchroniciteit. Ik noem het de Voorzienigheid. En dan ben ik altijd zo blij en dankbaar, dat is hartverwarmend, vind ik.

    Bij een van de vorige mandala-bijeenkomsten gebeurde het dat ik met de elleboog van mijn favoerite lichtblauwe jasje in de aardbeienthee zat (er lag wat gemorste thee op het tafeltje en dat had ik niet gezien). Toen zei een van de dames tegen me, wat zonde van je jasje, want dit krijg je er niet meer uit, maar je kunt er elleboogstukken op zetten! Ik draag mijn lichtblauwe jasje altijd op een donkere jeans en ik ben helemaal geen naaister of kledingmaakster, heb ik een broertje dood aan, en elleboogstukken eropnaaien is dus bepaald ook niet mijn ding. Enige dagen later kwam ik bij So Low, omdat ik het gevoel had dat ik daar even moest neuzen. Zomaar, want ik had niks nodig, maar ik werd daar gewoon naartoe getrokken, de zachte drang was groot. Ik had niks nodig maar ik heb geleerd dan toch maar even te luisteren. Dus ik ging. En wat lag daar……..elleboogstukken…..en……in jeanskleur, van jeansstof…..en…..OPSTRIJKBAAR!!! :hoerahoera:

25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 476)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.