25 berichten aan het bekijken - 301 tot 325 (van in totaal 476)
  • Auteur
    Berichten
  • #91720
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    kruidenplantjes voor dochterlief en een vriendin en een druivenrank voor in de tuin

    #92398
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    een schattig paar muizenslofjes!

    #92410
    Irene
    Moderator

    een schattig paar muizenslofjes!

    Ik wist niet eens dat muizen slofjes droegen.

    #92421
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Ik wist niet eens dat muizen slofjes droegen.

    #zucht hoe kunnen ze anders doodstil zijn?

    #92687
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    niks voor mezelf, maar ik heb voor een vriendin die een groot deel van het jaar in Spanje zit , precies de kleuren borduurgaren kunnen krijgen die ze nodig had. Iemand blij maken, dat is altijd fijn

    #92691
    Irene
    Moderator

    Helemaal niks en daar baal ik best van.

    #92826
    Anoniem
    Inactief

    Laarsjes en een trui-jurk

    #92833
    Irene
    Moderator

    Laarsjes en een trui-jurk

    Klinkt leuk.

    #92835
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    4 tuinplanten, 2 zakjes bollen , 2 kleine vetplantjes met bloemetjes ( weet ff niet hoe ze heten )

    #93089
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    een omslagdoek met aan de ene kant een pied de poule ruitje en aan de andere kant een schotse ruit. het is zo’n doek die van achter een stuk is, maar van voren twee flappen heeft

    #93091
    Irene
    Moderator

    een omslagdoek met aan de ene kant een pied de poule ruitje en aan de andere kant een schotse ruit. het is zo’n doek die van achter een stuk is, maar van voren twee flappen heeft

    Klinkt leuk!

    #93255
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik was in hoog Catarijne, en ik dacht: kom ik koop Haapy socks voor manlief, kan hij die in bed aan. Maar op HoogCaterijne zijn alleen nog maar van die stomme ketens…CenA, HenM

    #62336
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    zaterdag: 3 bakken sedum ( bodembedekkers ) 2 struiken met aalbessen, en 2 schoenlappersplanten.
    en vandaag ga ik even nieuwe bollen katoen scoren want die ik heb gekocht zijn al weer opgehaakt!

    #128926
    Irene
    Moderator

    Drie paar sokken en een ceintuur.

    #129480
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    vandaag niks, maar in de Garage had ik nog een heel mooi windlicht staan, allemaal glas, gisteren 2 witte kaarsen in gezet. Zoonlief vond het leuk!

    #130139
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik heb gisteren op Marktplaats een vintage locker kast voor zoonlief gescoord.
    Ik was er echt trots op.
    Ik logde op MP in, nou hij stond er misschien 5 minuten. Snel een foto naar zoonlief ge-apt, die was er weg van. Onmiddelijk de vraagprijs ( die ik meer dan redelijk vond ) geboden, telefoon niet los gelaten en ..hebbus!
    Vandaag hebben manlief en ik hem opgehaald. En manlief en zoonlief het gevaarte de trap opgesjouwd.
    Staat prachtig in zijn halletje. Ik word zo blij van blije kinderen

    #130146
    Puk
    Deelnemer

    Badpak….

    #130258
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    niks….ik vond het te hard regenen om zelfs maar naar het winkel centrum te lopen

    #130576
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    niet vandaag…gisteren: een hele leuke “bouwlamp ” voor het halletje van zoon

    #132404
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    plantjes met rode bessen en een rode en een witte cylcaam, zo de kerstsfeer kan beginnen

    #132539
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    meegedaan aan een on-line veiling op Facebook, prachtige regenjas gescoord voor net niet de helft van de prijs

    #132541
    Puk
    Deelnemer

    Foto?

    #132545
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    @Puk, als het goed is, komt hij morgen al binnen, dan laat ik hem zien

    #132555
    Anoniem
    Inactief

    Stolp op leuk schaaltje

    #133355
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

    een groen kersttreintje, voor zoonlief, die is net zo gek op kertkitch als ik

25 berichten aan het bekijken - 301 tot 325 (van in totaal 476)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.