25 berichten aan het bekijken - 1,976 tot 2,000 (van in totaal 3,283)
  • Auteur
    Berichten
  • #92344
    Profielfoto van: Hannie …Hannie …
    Deelnemer

    Landal parcs……

    Ga je daar binnenkort naartoe op vakantie?

    #92345
    Profielfoto van: Hannie …Hannie …
    Deelnemer

    Dat ik nog heel veel moet doen.

    #92349
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Ga je daar binnenkort naartoe op vakantie?

    Nou dat wilde ik maar …ik hoor helemaal niks meer en nu is die acomodatie niet meer te boeken met een hondje?

    #92354
    Profielfoto van: Hannie …Hannie …
    Deelnemer

    Nou dat wilde ik maar …ik hoor helemaal niks meer en nu is die acomodatie niet meer te boeken met een hondje?

    Wat vreemd dat je niks meer hebt gehoord. Ga je nu wat anders zoeken? Hoop dat het gaat lukken.

    #92365
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Wat vreemd dat je niks meer hebt gehoord. Ga je nu wat anders zoeken? Hoop dat het gaat lukken.

    In principe zou het geboekt moeten zijn op een telefoonnummer en geboorte datum na maar Landal heeft onze gegegevens dat maakt het zo raar?

    #92367
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    beetje lekker lui vandaag…

    #92372
    Profielfoto van: Hannie …Hannie …
    Deelnemer

    In principe zou het geboekt moeten zijn op een telefoonnummer en geboorte datum na maar Landal heeft onze gegegevens dat maakt het zo raar?

    Nog een keer bellen misschien? Wie weet hebben ze verkeerd gekeken. Heb je een reserveringsnummer gekregen?

    #92375
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Nog een keer bellen misschien? Wie weet hebben ze verkeerd gekeken. Heb je een reserveringsnummer gekregen?

    Nee alles via mail….het zou inorde worden gemaakt?

    #92402
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Dat ik heb durven zeggen dat ik weet hoe het is en voelt als je niet meer meetelt ….

    #92406
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ik denk even nergens aan, ben gewoon moe.

    #92429
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Hoop dat de buurman snel de auto van de buurvrouw maakt of het snel opgeeft en de auto naar de sloop brengt.

    #92431
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Tja

    #92432
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik ben even moe en voldaan: heerlijk twee uur in de tuin gewerkt

    #92433
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Landal gaat toch door!

    #92436
    Profielfoto van: CheeseUnionCheeseUnion
    Deelnemer

    Dat het gelukkig goed is afgelopen.

    Maar ik wil met klem adviseren NOOIT Dr. Martens online te bestellen op hun site! De orders gaan vaak “mis” en dus kun je wachten tot je een ons weegt, je krijgt ze niet… Of je nu als gast besteld of met een account: het gaat mis.

    Je zou denken dat zo’n groot bedrijf z’n zaakjes wel op orde heeft. Niets is minder waar. Vind het eigenlijk wel vreemd dat ik nog niet eerder ergens hierover gelezen heb. Ja eentje, toen ik ging zoeken naar vergelijkbare verhalen.

    Maar goed: orders gaan dus mis en als je mailt duurt het heeeeel lang voor ze eindelijk eens terugmailen. Want “druk”/”vakantie” (neem dan meer mensen aan voor die tijd!). En na veel heen en weer gemail in het Engels is daar ineens antwoord in het Nederlands. (Huh?) Ze kijken ook niet naar eerdere mails blijkbaar, want ik heb tig keer screenshots moeten sturen.

    Maar goed, wel m’n geld terug.

    – – – Updated – – –

    Dat ik morgen Dr. Martens in een fysieke winkel ga kopen.

    #92474
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Knuffel Marith!

    #92478
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Of mijn overgordijnen zo goed uit de wasmachine komen?

    #92480
    Profielfoto van: Hannie …Hannie …
    Deelnemer

    Nog een uur rijden en dan zijn we bij mijn ouders. Ff een kort bezoekje brengen voor we weg gaan.

    #92489
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Aan mijn psych.

    #92509
    Profielfoto van: Hannie …Hannie …
    Deelnemer

    Aan iemand die een kamer zoekt in Amsterdam (studente) en tot op heden nog niets heeft gevonden. Weet iemand van jullie nog een onderkomen in Amsterdam wat voor een paar maanden leeg staat of komt te staan en in de verhuur komt?

    #92554
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Nee sorry Hannie!

    #92559
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Aan iemand die een kamer zoekt in Amsterdam (studente) en tot op heden nog niets heeft gevonden. Weet iemand van jullie nog een onderkomen in Amsterdam wat voor een paar maanden leeg staat of komt te staan en in de verhuur komt?

    Ik zou het niet weten. Het enige wat ik weet is dat Amsterdam heel moeilijk is.

    #92563
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Of mijn overgordijnen zo goed uit de wasmachine komen?

    en ?

    #92564
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Dat ik heb durven zeggen dat ik weet hoe het is en voelt als je niet meer meetelt ….

    chapeau! maar mag ik even zeggen dat ik vind dat jij meer dan meetelt?

    #92565
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Aan iemand die een kamer zoekt in Amsterdam (studente) en tot op heden nog niets heeft gevonden. Weet iemand van jullie nog een onderkomen in Amsterdam wat voor een paar maanden leeg staat of komt te staan en in de verhuur komt?

    mijn neefje uit Brabant is van ellende naar Haarlem uitgeweken….

25 berichten aan het bekijken - 1,976 tot 2,000 (van in totaal 3,283)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.