25 berichten aan het bekijken - 426 tot 450 (van in totaal 3,283)
  • Auteur
    Berichten
  • #75031
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    7 wedstrijden nog, wat gaat het seizoen snel.

    #75064
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Iemand zijn verjaardag vergeten 25 augustus:domdom3:

    #75065
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Iemand zijn verjaardag vergeten 25 augustus:domdom3:

    dochterlief loste dat laatst als volgt op : bofferd! ik ben je verjaardag vergeten! Nu moet ik je extra verwennen!

    #75070
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Dat ik nu al moe ben en de week is nog maar net begonnen.

    #75074
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Dat ik nu al moe ben en de week is nog maar net begonnen.

    knuffel

    #75075

    Iemand zijn verjaardag vergeten 25 augustus:domdom3:

    Geeft niets lieverd, zijn de gevolgen van het ouder worden he :Jazeker:

    #75076
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Geeft niets lieverd, zijn de gevolgen van het ouder worden he :Jazeker:

    Dacht dat we daar topics voor hadden?

    #75080
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Dacht dat we daar topics voor hadden?

    daar zeg je wel een waar woord Puk!

    #75082

    Oeps, dementie denk ik, vergeten :D

    #75085
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Aan een collega, die op mijn leeftijd alzheimer heeft gekregen.

    #75095

    Ieks, Heftig en confronterend

    #75096
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Dat ik nu al moe ben en de week is nog maar net begonnen.

    Hoop dat jij jezelf toch snel wat fitter voelt.
    Maar misschien zit het moe zijn in het weer. Hier ook moe.

    #75098
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Hoop dat jij jezelf toch snel wat fitter voelt.
    Maar misschien zit het moe zijn in het weer. Hier ook moe.

    Dank je wel, was gewoon een beetje teveel van het “goede” de afgelopen week geloof ik. Komt vast wel weer goed.

    #75101

    Ik denk aan mijn vrouwelijke ex-collega en trouwe vriendin die ik al meer dan 20 jaar ken. 3 Jaar geleden heeft ze haar eerste COPD-aanval gehad en is haar leven drastisch veranderd. Ze is altijd vrijgezel geweest en leefde een vrij leven met veel wereldse reizen. Na die aanval moest ze afstand doen van haar huisdieren, katten, konijn, vogel. Als zij op reis was paste ik altijd op haar dieren en ik had dan ook de huissleutel van haar toenmalige flat en vanuit die positie moest ik de alarmlijnen waarschuwen en as ik altijd eerste contactpersoon als er iets aan de hand was met haar.Inmiddels zijn we 3 jaar verder en verkeerd ze in de laatste (palliatieve) fase van haar COPD. Ze moest 3 jaar geleden verhuizen naar een aangepaste (gelijkvloerse) woning, nu ligt ze al 4 weken in een verzorgingstehuis te wachten op haar dood. Ze heeft al bewust afscheid genomen van het leven, het hoeft van haar niet meer en wil nu euthanasie. Ze kan ook niet veel meer dan op haar bed liggen en moeizaam ademen. Ze ligt al 4 weken aan de morfine om het ademen wat mee comfort te geven. Voor de nachten krijgt ze een lichte dosis narcosemiddel.

    Ik ben “slechts”en goede vriend, maar heb in het verleden al meerdere malen moeilijke keuzes voor haar moeten maken in de rol van eerste contactpersoon. Ze heeft 2 zussen en de relatie tussen haar en de zussen liep niet. Ook daar heb ik tussen bemiddeld zodat ook de zussen nu betrokken zijn in het proces. Aan dit alles komt binnenkort een einde, haar leven houd op. Een zware maar ook moedige tijd met veel dankbaarheid. Alleen vergeten mensen in dit proces dat ik ook maar een mensje ben met beschadigde hersentjes. Ook ik heb mijn mentale grenzen. Het word tijd voor rust in mijn tent.

    #75102
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Sterkte Virgo.

    #75104
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    lieve help, dat zijn ook geen kleine dingen Virgo. Het wordt tijd voor rust. en een beetje vrede. je vriendin is rijk met zo’n vriend.

    #75106
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Virgo het is goed eens aan jezelf te denken.

    #75107
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Ik denk aan mijn vrouwelijke ex-collega en trouwe vriendin die ik al meer dan 20 jaar ken. 3 Jaar geleden heeft ze haar eerste COPD-aanval gehad en is haar leven drastisch veranderd. Ze is altijd vrijgezel geweest en leefde een vrij leven met veel wereldse reizen. Na die aanval moest ze afstand doen van haar huisdieren, katten, konijn, vogel. Als zij op reis was paste ik altijd op haar dieren en ik had dan ook de huissleutel van haar toenmalige flat en vanuit die positie moest ik de alarmlijnen waarschuwen en as ik altijd eerste contactpersoon als er iets aan de hand was met haar.Inmiddels zijn we 3 jaar verder en verkeerd ze in de laatste (palliatieve) fase van haar COPD. Ze moest 3 jaar geleden verhuizen naar een aangepaste (gelijkvloerse) woning, nu ligt ze al 4 weken in een verzorgingstehuis te wachten op haar dood. Ze heeft al bewust afscheid genomen van het leven, het hoeft van haar niet meer en wil nu euthanasie. Ze kan ook niet veel meer dan op haar bed liggen en moeizaam ademen. Ze ligt al 4 weken aan de morfine om het ademen wat mee comfort te geven. Voor de nachten krijgt ze een lichte dosis narcosemiddel.

    Ik ben “slechts”en goede vriend, maar heb in het verleden al meerdere malen moeilijke keuzes voor haar moeten maken in de rol van eerste contactpersoon. Ze heeft 2 zussen en de relatie tussen haar en de zussen liep niet. Ook daar heb ik tussen bemiddeld zodat ook de zussen nu betrokken zijn in het proces. Aan dit alles komt binnenkort een einde, haar leven houd op. Een zware maar ook moedige tijd met veel dankbaarheid. Alleen vergeten mensen in dit proces dat ik ook maar een mensje ben met beschadigde hersentjes. Ook ik heb mijn mentale grenzen. Het word tijd voor rust in mijn tent.

    Knuffel!

    #75128
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    dat ik over 2 uur op het Binnenhof moet zijn

    #75138
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    dat ik over 2 uur op het Binnenhof moet zijn

    Date met Marc?

    #75143
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Date met Marc?

    die arme jongen is eenzaam

    #75156
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Heerlijke dag op het water.

    #75157
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Aan mijn bed.

    #75162
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik heb trek

    #75163
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Lekker dat zonnebloempitbrood.

25 berichten aan het bekijken - 426 tot 450 (van in totaal 3,283)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.