25 berichten aan het bekijken - 276 tot 300 (van in totaal 338)
  • Auteur
    Berichten
  • #156561
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    jeeetje @Puk, wat een verhaal!! en nog doorwaakte nachten ook….hoe is het inmiddels en hoe is het gesprek met dat meisje afgelopen? Ik denk niet dat jij fout zit..je hond ontsnapt je liet hem niet welbewust los lopen. En die jonge dame wist heeeeel goed dat ze geen scooterrijbewijs heeft…

    #156567
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Gesprek is geweest met de scooterrijdster, broer en moeder. Jonge meid heeft totaal geen liefde voor dieren alleen voor zichzelf. Durfde niet naar Violeta te kijken toen ze binnen kwam. Wij hebben geen aangifte gedaan tegen haar! De moeder is eigenaar van de scooter en daar moet ze de schade aan terug betalen. Ze kwam hier praten om schade aan haar scooterkap te delen? Ik liet haar de tot nu toe rekeningen zien van Violeta en zei haar dat ze kon kiezen : weggaan zonder delen van haar rekening of poltie bellen en wij doen aangifte van alles en schade via verzekering onze regelen. Haar moeder vond het een wijs idee dat ze maar weggingen en ze had beloofd nog eens contact op te nemen hoe het gaat met Violeta. Mijn arme lieverd! die een zeer grote wond op de bil heeft en een pijnlijke vagina en oog, lijf verdikkeme ik wou dat ik de klok kon terug draaien…want ik heb ook gefaald hierin.

    #156569
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Dat heb jij verstandig aangepakt @Puk ! wat een nare familie was dat zeg. Dat grietje klinkt door en door verwend.
    Wat ellendig dat Violeta er zo aan toe is, maar ze is een taaie, he, goede moed houden. En nu kan ik gerust wel tegen je zeggen: Nee Puk, je hebt niet gefaald, zulke dingen gebeuren…kinderen en honden en katten, ze zijn zo vliegensvlug, in minder dan 3 tellen is het gebeurt… Maar ik snap precies hoe je je voelt. Zo ontzettend rot…, maar probeer je wel voor te houden, dat jij hier echt niet hebt gefaald,weggebruikers moeten kunnen anticiperen op onverwachte zaken, zoals plotseling overstekende honden en kindjes en katten

    #156596
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Nog eens een extra knuffel voor Violette :rose:

    #156619
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    hoe gaat het nu @Puk?

    #156626
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Het is zo een dapper hond Felice, der wond is mega maar ziet er ondanks redelijk uit. Secundaire wond is het welke lang zal gaan duren. Straks belt de dierenarts en vrijdag controle. Beurs bij der dij en vagina, der oog zit een winkelhaak onder. Al met al een verwonde hond die toch vrolijk is eet en drinkt. Maar ik voek me zo ……..eronder. Maar hoofdzaak is dat Violeta opknapt! we hebben tot en met zondag medicijne te geven aan haar.

    #156628
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Oh Puk en Violeta wat schrik ik hiervan maar jullie moeten helemaal erg geschrokken zijn.
    Begrijp je gevoel erbij Puk maar een ongeluk zit in een klein hoekje en jij doet altijd alles in het belang van Violeta en dat is deze keer anders uitgepakt dan je had gewild. Violeta gaf aan zich bij jullie veilig te voelen ze wachtte voor de deur op jou.
    Mega knuffel samen en beterschap. :heart:

    #156638
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Bedankt dat doet me heel goed.

    #156667
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Ja ongelooflijk he, hoe veerkrachtig Violeta is! Die winkelhaak onder haar oog klint ook naar.
    Gelukkig weet jij heel goed hoe je haar verzorgen moet

    #165577
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    over een hatelijk bericht wat iemand schreef op een gewone vraag van mij. ( Niet hier )

    #165583
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ja dat had ik laatst ook, een heleboel boos gedoe en dan ook nog openbaar over een heel normale vraag bij een blog…Korte lontjes…

    #165584
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ja dat had ik laatst ook, een heleboel boos gedoe en dan ook nog openbaar over een heel normale vraag bij een blog…Korte lontjes…

    #165615
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    @Felice, ik snap ook niet waarom sommige mensen zo raar reageren. :unsure:

    #165638
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik vind dat boze een steeds groter probleem worden….

    #165641
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Dat is het zeker.

    Lijkt wel of mensen geen respect meer voor elkaar hebben.

    #165642
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    dat ook en ze willen allemaal hun zin…en het begrip dat we nooit allemala ons zin kunnen krijgen, lijkt compleet verloren

    #168361
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Van een hele enge spin.

    Durf de meeste spinnen in een glas wel buiten te zetten. maar deze was eng :wacko:

    #168365
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    was het een vogelspin @Female1

    #168394
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Ik zag geen haren. Maar qua vorm zou het zeker kunnen.
    Weet niet hoe die kleintjes van een vogelspin eruit zien @Felice

    #168397
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik ook niet…wij hebben wel een vogelspin in een terrarium gehad, maar dat was een grote

    #168570
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Reactie van mijn moeder.

    Ze heeft een heleboel hobbyspullen waar ze niets mee doet. Mocht ik geven aan het goede doel zei ze.
    Dag later belt ze op dat ik alles terug moest brengen.
    Nu zal het blijven staan tot ze er niet meer is en dan verdwijnt alles in de container.
    :wacko:

    #168576
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    lastig hoor @Female1…..het was fijner geweest als ze er nu mensen blij mee had gemaakt

    #168580
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Idd daar kun je velen heel blij mee maken.

    #168581
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Aanslag op Peter R de V

    #168591
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ja dat is zo’n bizar nieuws…maar ik meen begrepen te hebben dat hij geen beveiliging wilde?

25 berichten aan het bekijken - 276 tot 300 (van in totaal 338)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.