1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #141571
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Anoniem
    25-08-09, 20:42
    Echt heel genant maar weet even niet waar ik met deze vraag naar toe moet, ik hoop dat jullie me raad kunnen geven.
    Sinds 4 weken heb ik een hele lieve vriend, en heb dan ook sex met hem.
    Ik ben heel schoon op mezelf en weet van hem dat hij dat ook is.
    Maar na de sex ruik ik duidelijk zijn sperma.. als ik dan onder de douche sta en ik haal met mijn hand wat sperma tussen mijn benen vandaan en ik ruik er aan dan ruik ik een sterke vislucht…
    Ik heb dit nog nooit meegemaakt, bij mijn andere vriendjes heb ik nog nooit een vieze lucht aan de sperma geroken of uberhoubt een lucht geroken.

    Zou het normaal zijn dat mijn vriend dat heeft?
    Dat bij de ene man nou eenmaal de sperma sterker ruikt dan bij de ander of zou er iets anders aan de hand zijn?
    Ik weet dat ik het tegen hem moet zeggen maar ik ben bang dat ik hem kwets, en daarbij.. hij zou het zelf toch ook wel ruiken?
    tipnix
    25-08-09, 20:45
    Weet je zeker dat het zijn sperma is, die zo ruikt? En niet jijzelf?

    Bacteri?le vaginose geeft een grijswitte afscheiding uit de vagina. Soms zijn er gasbelletjes in zichtbaar. De afscheiding ruikt zurig en kan zelfs een vislucht hebben. De hoeveelheid afscheiding is wisselend, soms veel, bij periodes ook weinig. Als de afscheiding met sperma in aanraking komt, wordt de geur nog sterker. Soms heb je last van jeuk en vaginale ‘windjes’. Het kan voorkomen dat de klachten plotseling optreden. Je kunt bacteri?le vaginose hebben zonder dat je er last van hebt.

    http://www.huidziekten.nl
    Anoniem
    25-08-09, 20:54
    Ja redelijk zeker, ik douche meestal vlak voor dat ik sex heb juist omdat ik absoluut niet wil ruiken.
    En ik peil regelmatig of ik niet ruik van onder en naast het “gewone” vochtluchtje ruik ik niet vies.
    tipnix
    25-08-09, 20:56
    Heb je het hem zelf laten ruiken?
    Anoniem
    25-08-09, 20:56
    Ik heb geen grijswitte afscheiding en geen zurige lucht aan mijn afscheiding, ook geen last van jeuk of vagina “windjes”….

    Bacteri?le vaginose geeft een grijswitte afscheiding uit de vagina. Soms zijn er gasbelletjes in zichtbaar. De afscheiding ruikt zurig en kan zelfs een vislucht hebben. De hoeveelheid afscheiding is wisselend, soms veel, bij periodes ook weinig. Als de afscheiding met sperma in aanraking komt, wordt de geur nog sterker. Soms heb je last van jeuk en vaginale ‘windjes’. Het kan voorkomen dat de klachten plotseling optreden. Je kunt bacteri?le vaginose hebben zonder dat je er last van hebt.
    Von
    25-08-09, 20:57
    En als je samen met hem gaat douchen voor je sex hebt?
    Anoniem
    25-08-09, 20:57
    Heb je het hem zelf laten ruiken?
    Dat durf ik dus niet.. wat moet ik dan zeggen?? hier ruik ff aan je sperma… :blush:
    Anoniem
    25-08-09, 20:58
    Wat is het verschil dan?
    meestal ga ik eerst douchen en daarna hij, of andersom, ik heb namelijk niet zo’n grote douche ;)
    tipnix
    25-08-09, 20:59
    Hmmm, ik zou toch wel duidelijk maken dat zijn sperma niet zo lekker ruikt. Straks gaat het je alleen maar tegen staan om sex met hem te hebben, terwijl het misschien iets is wat zo verholpen kan worden? :unsure:
    Anoniem
    25-08-09, 21:00
    Hmmm, ik zou toch wel duidelijk maken dat zijn sperma niet zo lekker ruikt. Straks gaat het je alleen maar tegen staan om sex met hem te hebben, terwijl het misschien iets is wat zo verholpen kan worden?
    Ja.. je hebt gelijk, pfffff vind het wel heel moeilijk om te zeggen hoor…
    tipnix
    25-08-09, 21:02
    Ja.. je hebt gelijk, pfffff vind het wel heel moeilijk om te zeggen hoor…
    Ja, vooral als je elkaar zo kort kent. Ruikt zijn sperma altijd zo? Want het kan ook wel eens liggen aan iets wat hij gegeten heeft. Laat hem eens heel veel zoete dingen eten/drinken, zoals cola.
    Von
    25-08-09, 21:03
    Eigenlijk….eigenlijk zou je nog met een condoom moeten vrijen he? Mss heeft hij een soa? Ik roep maar wat hoor Ik bedoel, je zegt dat jullie nog maar 4 wkn bij elkaar zijn
    Von
    25-08-09, 21:03
    Ja, vooral als je elkaar zo kort kent. Ruikt zijn sperma altijd zo? Want het kan ook wel eens liggen aan iets wat hij gegeten heeft. Laat hem eens heel veel zoete dingen eten/drinken, zoals cola.
    Ja, of pepermunt ;)
    Mien Bitch
    25-08-09, 21:06
    En als je samen met hem gaat douchen voor je sex hebt?

    Gaat het sperma dan ruiken naar zeep, Von??
    moederjes
    25-08-09, 21:07
    Eigenlijk….eigenlijk zou je nog met een condoom moeten vrijen he? Mss heeft hij een soa? Ik roep maar wat hoor Ik bedoel, je zegt dat jullie nog maar 4 wkn bij elkaar zijn

    hier heb je een punt von ik dacht het ook al :unsure:
    Anoniem
    25-08-09, 21:08
    Je hebt een punt maar dat is de vraag niet toch… dat is weer een heel ander onderwerp ;)
    miss-m
    25-08-09, 21:11
    nee want hoe weet je dat je geen soa hebt?
    of is dat al uitgesloten?
    Von
    25-08-09, 21:11
    Gaat het sperma dan ruiken naar zeep, Von??

    Nee wijsneus :P maar als hij of zij zijn aanhangsel ff wast en mss ook onder het velletje…. Mss is het dan opgelost, mss is het wel niet de sperma maar iets anders…. misschien.

    Maar ja, ik ben ook maar een leek in dit soort zaken. Wat zou jij doen dan Mien 8)
    tipnix
    25-08-09, 21:11
    Nee wijsneus :P maar als hij of zij zijn aanhangsel ff wast en mss ook onder het velletje…. Mss is het dan opgelost, mss is het wel niet de sperma maar iets anders…. misschien.

    Maar ja, ik ben ook maar een leek in dit soort zaken. Wat zou jij doen dan Mien 8)
    Dokter van der Ploooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg bellen?
    Von
    25-08-09, 21:12
    Je hebt een punt maar dat is de vraag niet toch… dat is weer een heel ander onderwerp ;)
    Ik weet niet of je sperma gaat stinken als je een soa hebt…. Ik zei al, ik roep maar wat :unsure:
    miss-m
    25-08-09, 21:12
    Nee wijsneus :P maar als hij of zij zijn aanhangsel ff wast en mss ook onder het velletje…. Mss is het dan opgelost, mss is het wel niet de sperma maar iets anders…. misschien.

    Zijn spaanse kraag :laugh:

    :puke:
    Von
    25-08-09, 21:12
    Dokter van der Ploooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg bellen?
    ::whahahahaha:: ::whahahahaha:: ::whahahahaha::

    :oops: ::off-topic2::
    Mien Bitch
    25-08-09, 21:14
    hier heb je een punt von ik dacht het ook al :unsure:

    Ja…idd een condoom!! verstandige tip, Von!

    Maar de geur wordt er niet anders van…toch ook wel belangrijk…zo niet, belangrijker :wacko:
    Gewoon ff bespreekbaar maken, anoniem. Zo vreemd is het niet…dat van mijn man ruikt ook niet altijd even fris :P…komt bij hem door wat hij eet en drinkt…
    Mien Bitch
    25-08-09, 21:15
    dokter heeft geen dienst vanavond, dames…helaas ::)
    Anoniem
    25-08-09, 21:15
    Bedankt voor alle reacties!
    Ik ga me best doen het te zeggen tegen hem.
    Donderdag ben ik weer op de compu..

    Word vervolgd…..

    moederjes
    25-08-09, 21:15
    Eten en drinken is idd van grote invloed. Ik zou het gewoon bespreekbaar maken, al lijkt het me inderdaad wel moeilijk zit al te denken
    hoe je er over kan beginnen….
    tipnix
    25-08-09, 21:16
    dokter heeft geen dienst vanavond, dames…helaas ::)

    Jammer jammer……
    meduza
    25-08-09, 21:16
    Ja, of pepermunt ;)
    ::whahahahaha:: ::whahahahaha::

    Wel eens gehoord dat als vrouwen of mannen veel groente eten dat sperma en vrouwelijk vocht zuurder gaat smaken en ruiken :unsure:
    maar een man met een vislucht , nee , nog niet van gehoord.
    tipnix
    25-08-09, 21:16
    Eten en drinken is idd van grote invloed. Ik zou het gewoon bespreekbaar maken, al lijkt het me inderdaad wel moeilijk zit al te denken
    hoe je er over kan beginnen….
    Gewoon: je sperma ruikt niet zo lekker!
    tipnix
    25-08-09, 21:18
    Ik lees op internet dat sperma en urine naar vis kan ruiken als je zeer eiwitrijk (wat veel in…vis ::) zit) eet…
    Von
    25-08-09, 21:19
    Oh dat verklaard een en ander bij mij :laugh:

    Niet dat ik stink ofzo, maar ik heb een ex gehad die dat ook had nl. Hij was Spaans en gek op vis 8)
    miss-m
    25-08-09, 21:21
    Oh dat verklaard een en ander bij mij :laugh:

    Niet dat ik stink ofzo, maar ik heb een ex gehad die dat ook had nl. Hij was Spaans en gek op vis 8)

    Vandaar die spaanse kraag :idea2:
    Von
    25-08-09, 21:21
    Gewoon: je sperma ruikt niet zo lekker!
    Ja heel gemakkelijk :wacko:
    Von
    25-08-09, 21:21
    Vandaar die spaanse kraag :idea2:
    vandaar die karma 8) Je wist t :thumbsup:
    meduza
    25-08-09, 21:24
    Ja heel gemakkelijk :wacko:

    Het hoeft niet in het Spaans :unsure:
    Mien Bitch
    25-08-09, 21:26
    Het hoeft niet in het Spaans :unsure:

    :laugh: :laugh: :laugh:
    tipnix
    25-08-09, 21:28
    Het hoeft niet in het Spaans :unsure:
    Nee precies :unsure:

    :happy:
    Mrs Cena
    25-08-09, 21:50
    Wel goedkoper als Omega3 capsules te kopen op deze manier :thumbsup:
    miss-m
    25-08-09, 21:51
    Wel goedkoper als Omega3 capsules te kopen op deze manier :thumbsup:

    ::whahahahaha:: ::whahahahaha:: ::whahahahaha:: ::whahahahaha::
    Mien Bitch
    25-08-09, 21:51
    even slikken en weer doorgaan…
    miss-m
    25-08-09, 21:53
    * proest *
    Von
    25-08-09, 21:55
    ::funny::
    tipnix
    25-08-09, 21:56
    Wel goedkoper als Omega3 capsules te kopen op deze manier :thumbsup:
    Jij bent erg! :ohmy: ::whahahahaha:: ::whahahahaha:: ::whahahahaha::
    meduza
    25-08-09, 21:57
    Glijmiddel met aardbeien smaakje ::)
    Mrs Cena
    25-08-09, 21:57
    Jij bent erg! :ohmy: ::whahahahaha:: ::whahahahaha:: ::whahahahaha::
    Nee een zeeuw…Ons bin zunig :P
    miss-m
    25-08-09, 21:58
    Nee een zeeuw…Ons bin zunig :P

    en houden van vis toch ::)
    Mrs Cena
    25-08-09, 22:00
    en houden van vis toch ::)
    ::off-topic::

    :laugh:
    Nana
    25-08-09, 22:09
    *serieus ahum* Ik vraag me af of je jezelf niet ruikt….toch een soa misschien? Want wie zegt dat het zijn sperma is? Hoe vaak vrijen jullie? En ruik je het niet ook wanneer hij een paar dagen niet in je is klaargekomen? Ik zou even langs de huisarts gaan morgen ;)
    yvonne68
    25-08-09, 22:11
    Als het zo is dat het zijn sperma is die naar vis ruikt, dan zou je de lucht niet hoeven ruiken als je een condoom gebruikt. De sperma zit dan met de lucht in het condoom. Misschien een keertje uitproberen?
    Mocht je dan toch nog ruiken, dan ligt het aan jezelf.
    mamsvan2
    25-08-09, 23:50
    na welke soort vis ruikt het.?
    :dry:
    precious
    26-08-09, 08:33
    Door deze topic gaan alle hier aanwezige mannen aan hun sperma ruiken!!!!!!!

    ::whahahahaha:: :laugh4: ::tongetje::
    Enibas
    26-08-09, 09:43
    Komt hij uit Volendam?
    Ik zou hem wat minder kibbeling laten eten
    Enibas
    26-08-09, 09:44
    Haha naar wat hoort “gezonde” sperma te ruiken en te smaken dan :P

    volgens mij is het voornamelijk een voedingsprobleem/uitdaging

    lijkt me dat je het gewoon bespreekbaar kunt maken toch
    Enibas
    26-08-09, 09:48
    Ja, of pepermunt ;)

    of sambal :P
    precious
    26-08-09, 11:05
    Gewoon zeggen, schahat je sperma ruikt niet naar roosjes………… ::whahahahaha::
    Nee ff zonder dollen, gewoon zeggen punt.
    mamsvan2
    26-08-09, 11:12
    soms ruikt sperma sterk na wat de man eet of waar die werkt

    zo heeft een vriendin van mij een vriend gehad en zijn sperma rook na patat
    (hij was een patatboer op de markt) :laugh:

    overigens heb ik niks te klagen over sperma, het ruikt en proeft fris genoeg :happy:
    Mien Bitch
    26-08-09, 11:23
    zo heeft een vriendin van mij een vriend gehad en zijn sperma rook na patat
    (hij was een patatboer op de markt) :laugh:

    patat met mayo in ??n!! lekker ::frites::
    mamsvan2
    26-08-09, 11:47
    patat met mayo in ??n!! lekker ::frites::

    :ohmy: nu is me trek in patat meteen weg :wacko:
    Indigo
    26-08-09, 11:55
    Volgens mij was dit een serieuze vraag van TO en nu worden er toch weer geintjes gemaakt :dry:
    Ik zou het inderdaad bespreekbaar maken met je vriend, want het lijkt me toch niet echt fris.
    mamsvan2
    26-08-09, 12:22
    Volgens mij was dit een serieuze vraag van TO en nu worden er toch weer geintjes gemaakt :dry:
    Ik zou het inderdaad bespreekbaar maken met je vriend, want het lijkt me toch niet echt fris.

    mogen er niet eens meer grapjes worden gemaakt dan.?
    Nadira
    26-08-09, 18:36
    mogen er niet eens meer grapjes worden gemaakt dan.?

    Natuurlijk wel, daarvoor hebben we diverse gedeeltes op het forum:

    Enz.
    moederjes
    26-08-09, 18:40
    Volgens mij was dit een serieuze vraag van TO en nu worden er toch weer geintjes gemaakt :dry:
    Ik zou het inderdaad bespreekbaar maken met je vriend, want het lijkt me toch niet echt fris.

    ik dacht het ook waarom al deze grapjes ik vind het een serieuze vraag.
    wat ik alleen niet snap, dacht er nog over na, waarom ga je onder het douchen aan het sperma ruiken?
    Rook je het ook al tijdens de sex of alleen onder de douche, want dan zou ik zeggen gewoon niet meer aan ruiken of zat het je
    ook dwars tijdens bijv het pijpen ?
    Mommy
    26-08-09, 18:57
    Soms is de combi van sperma met vaginale sappen (ieuw wat klinkt dat ranzig) hetgeen wat een soort chemische verbinding met elkaar aangaat. Misschien komt hier de lucht van?

    Maar ja, echt vis heb ik nog nooit geroken…
    mamsvan2
    27-08-09, 13:05
    Soms is de combi van sperma met vaginale sappen (ieuw wat klinkt dat ranzig) hetgeen wat een soort chemische verbinding met elkaar aangaat. Misschien komt hier de lucht van?

    Maar ja, echt vis heb ik nog nooit geroken…

    dat heb ik ook wel een keer gelezen
    alleen wist ik niet hoe ik het ten sprake zou moeten brengen
    Sweet-Love
    03-09-09, 16:34
    En al gezegd?
    precious
    09-09-09, 22:29
    ik hou niet van sperma in mijn mond………….. :excl:
    mamsvan2
    10-09-09, 11:33
    ik hou niet van sperma in mijn mond………….. :excl:

    dat is de kunst van snel inslikken whahaha :D
    yvonne68
    11-09-09, 11:33
    dat is de kunst van snel inslikken whahaha :D

    Of uitspugen…
    JAN DE WOLF
    14-06-10, 13:12
    ENIGSTE DING DAT NAAR SPERMA RUIKT IS CHLOOR, WAARMEE JE KLEREN AFWAST.
    Miss Donutsje!
    14-06-10, 13:45
    ik heb nog nooit mijn kleding afgewassen met chloor..
    maar goed dan reinigt het wel goed van binnen als het naar chloor ruikt
    nikkie1976
    14-06-10, 16:27
    als wij seks hebben gehad ruikt het ook enigszins naar chloor, maar dat is onze combinatie dacht ik altijd :blush:. Leuk om te lezen dat meerderen dat hebben.

    Bespreekbaar maken zou ik zeggen, ook al is het heel moeilijk.
    En als je eens een condoom gebruikt en hij ruimt hem op zou hij het luchtje toch ook moeten ruiken….Dus een keer voor de “lol” een condoom gebruiken zou ook een mogelijkheid zijn. :blush:

    en tja, sperma en vaginaal vocht is ook niet bedoeld om aan te ruiken toch….. ;)

    suc6 in ieder geval!!!
    Tries
    15-06-10, 11:11
    het is idd de combinatie die tot geur kan leiden , heeft te maken met zuurtegraad etcetc
    souf de haas
    27-06-10, 19:10
    ik heb een probleem HHHHEEEEELLLPPPPP. gisteren avond was ik aan het vrijen ik was wel zeker een 3kwartier bezig voor dat ik klaar kwam maar toen ik klaar kwam stonk mijn sperma naar een hoop vuil klinkt raar maar het ik waar :blush: ;) heb ik een soa of van help :blush: :unsure: :wacko:
    Miss Donutsje!
    27-06-10, 19:49
    ik zou het niet weten ik heb het niet geroken… Misschien even naar de dokter gaan.. Of nagaan wat je het weekend gedronken en gegeten heb en dan ruiken of het daarnaar ruikt :P
    naron
    27-06-10, 22:53
    klinkt idd heel vreemd, ik heb dan ook geen pasklaar antwoord maar ik las alwel een paar reacties op het nu al onbeschermd vrijen.
    de reklame met de slogan, ik vertrouw jou wel maar je ex(en) niet.

    hopelijk voor jullie is het niets, het zou idd een combi van jullie beiden zijn, of door evt medicijn gebruik door hem, of andere gewoontes waar het door zou kunnen komen.

    ik zou er toch over beginnen, mss weet hij het waardoor het komt?
    maar om nou niks te zeggen.

    ik kan me voorstellen dat het lastig is om over te beginnen, maar probeer het toch.

    succes
    Vlavisa
    12-09-11, 12:00
    Ook goedenmorgen… zat door de topcis heen de bladeren zie ik ineens staan:

    mijn vriend zijn sperma ruikt naar vis!

    Waarschijnlijk heeft je vriend inderdaad een SOA, laat dat eens onderzoeken?
    Blossom
    12-09-11, 14:12
    Nou ik denk als ie dat nu nog steeds niet heeft gedaan na 2 jaar (zo oud is deze topic ongeveer, haha)
    dan ruikt die sperma nu ondertussen wel naar een hele dooie visvijver ……..:laugh:
    Vlavisa
    12-09-11, 15:49
    Inderdaad!! de verotte haring afslag op een warme dag… hahaha he getsie…maar het was zo schril contact, met mijn bak koffie net wakker…en dan zoiets lezen!
    Niet geregistreerd
    14-01-12, 19:03
    Waarschijnlijk heb je Bacteriele Vaginose,
    heb ik ook gehad, tis n storing in je vagina, zodra je vagina in aanraking komt met sperma komt
    er een vieze vislucht vandaan, even naar de dokter gaan en kweekje laten maken, daarna n pilletje slikken
    en je bent er vanaf!
    Johnny
    16-01-12, 12:23
    Ja, of pepermunt ;)

    ::sorry2:: Maar ik kom niet meer bij!
    youhelpmeihelpyou
    20-01-12, 20:27
    Hoi Anoniem,

    ik heb weleens gehoord dat mannen die veel ongezond of veel vlees eten idd kunnen stinken.
    Het enige wat helpt is fruit, groente en gezond eten dat schijnt invloed te hebben op sperma.
    Try it
    Niet geregistreerd
    25-04-12, 06:01
    Uw vriend moet gewoon meer water drinken dat is het probleem
    jeroen49
    07-06-13, 16:31
    Hallo Dames,

    Ik zal jullie wat op weg helpen. Het is inderdaad de sperma die naar vislucht stinkt. Vooral als je niet meteen gaat douchen gaat het ook nog echt stinken ook.

    Ik heb op eigen verzoek Metronidazol geslikt; helpt tegen verschillende bacteri?le ontstekingen die zich in die regio kunnen voordoen; bacteriele vaginose, trichomonas, etc.

    Binnen 2 a 3 dagen was het over, het rook niet of heeeeeel veel minder.

    Inmiddels 4 weken verder en sex bedreven, intiem wel met condoom maar verder niet. Sinds kort heb ik er toch (meer) weer last van.

    Probleem is dat bovengenoemde bact. ontstekingen heel veel voorkomen, en best wel besmettelijk zijn.

    Of het was niet over, of ik ben opnieuw besmet.

    Graag hoor ik ook andere ervaringen, en dan van de mannen

    Mvg Jeroen

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.