25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 421)
  • Auteur
    Berichten
  • #84909
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik erger me aan een gast die op mijn andere forum steeds SUBJ1 post….

    #84922
    Profielfoto van: CheeseUnionCheeseUnion
    Deelnemer

    Ik ben niet zo handig met telefoons dat ik weet wat een Home-knop is, maar dit soort seksueel getinte opmerkingen kunnen echt niet.

    De homeknop is zegmaar de knop onderaan in het midden van het toestel. Sommigen hebben een fysieke homeknop (zoals mijn iPhone 6s Plus, de 7 heeft geen fysieke homeknop meer, maar in het scherm verwerkt), sommigen hebben een homeknop in het scherm (zoals m’n vroegere Nexus 5).

    Maar die opmerking kan eigenlijk niet hè… Dat heb ik hem net ook even (gewoon vriendelijk hoor) gezegd. Want na mijn “Nou nee.” kwam hij met “Grapje schatje” (ik ben niet zijn partner).

    #84923
    Profielfoto van: CheeseUnionCheeseUnion
    Deelnemer

    Ik heb me verder nog geërgerd aan moeilijkdoenerij van m’n zorgverzekering over de vergoeding van een medicijn. Ik voldoe aan alle voorwaarden, maar ze willen ‘m niet vergoeden en zeggen zelfs dat de apotheek dat bepaalt en sturen me daarheen? Nee, de zorgverzekeraar bepaalt toch of een medicijn vergoed wordt?!

    #84934
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    zorgverzekering??? breek me de bek niet open! Ik heb de mijne verlaten en een andere genomen. Een jaar lang correspondentie over een operatie waar ik gewoon recht op had!! Het heeft ze meer gekost dan de hele operatie. GRRRRR
    Ik wens je veel sterkte en geef niet op!

    #85122
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    aan die tuincentra!! voor 3 kruidenplantjes sjouw ik 2 km langs spullen die ik helemaal niet wil hebben: zo irri. Meestal ga ik naar een kweker, daar heb je dat niet

    #85129
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    aan die tuincentra!! voor 3 kruidenplantjes sjouw ik 2 km langs spullen die ik helemaal niet wil hebben: zo irri. Meestal ga ik naar een kweker, daar heb je dat niet

    Ja daar wordt leiden …. verleiden en uiteindelijk lijden ….. je komt echt overal

    #85134
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Treinen die weer eens niet rijden. En als je dan een trein hebt rijdt de volgende net voor je neus weg.

    #85136
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Treinen die weer eens niet rijden. En als je dan een trein hebt rijdt de volgende net voor je neus weg.

    oo ja dat had ik gisteren, als ik had geweten dat mijn trein naar A er nog stond, had ik een sprintje getrokken. maar ik wist van niks en zag hem dus wegrijden toen ik het perron opkwam ( in de veronderstelling dat -ie allang wag was )

    #85137
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Ja daar wordt leiden …. verleiden en uiteindelijk lijden ….. je komt echt overal

    het vervelende is: ik word er sjagerijnig van . Ik kan er slecht tegen zovol gepropt te worden met spullen…Ik ben helemaal niet zo koopziek

    #85149
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Iemand zijn uitspraken over Nederland

    #85152
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    oo ja dat had ik gisteren, als ik had geweten dat mijn trein naar A er nog stond, had ik een sprintje getrokken. maar ik wist van niks en zag hem dus wegrijden toen ik het perron opkwam ( in de veronderstelling dat

    Klinkt hel bekend Felice!

    #85164
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Iemand zijn uitspraken over Nederland

    kan ik me iets bij voorstellen

    #85167
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Was gister: Maar dat manlief het hele huis had afgesloten terwijl ik nog thuis moest komen na de SEH met mijn moeder.

    #85169
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Was gister: Maar dat manlief het hele huis had afgesloten terwijl ik nog thuis moest komen na de SEH met mijn moeder.

    nee he!! heb je toen onder het raam staan schreeuwen!

    #85172
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Iemand die zich dom gedraagd.

    #85177
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    nee he!! heb je toen onder het raam staan schreeuwen!

    Nee net zo lang op de bel gedrukt tot er iemand reageerde :)

    #85180
    Profielfoto van: CheeseUnionCheeseUnion
    Deelnemer

    Aan m’n vriendin, die wéér – voor de zoveelste keer – langs wil komen, morgen. Sinds ze hier woont is het alleen maar afspreken, afspreken, afspreken en ik word er écht gillend gek en strontziek van!

    Ik bén helemaal geen persoon om zó vaak af te spreken! (We hebben ze gister ook al gezien.) Ik wil gewoon lekker alleen zijn en m’n ding doen! Bah, ik heb er echt zó geen zin in! :-(

    #85182
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    maar….kan je niet gewoon zeggen: sorry geen tijd vandaag ( en dan maar een smoesje verzinnen als je niet rechtstreeks wil zijn? )

    #85183
    Profielfoto van: CheeseUnionCheeseUnion
    Deelnemer

    maar….kan je niet gewoon zeggen: sorry geen tijd vandaag ( en dan maar een smoesje verzinnen als je niet rechtstreeks wil zijn? )

    Ze kent helaas geen nee. Ze blijft doorzeuren (ja echt zeuren) tot het wel kan/ik zeg: oké vooruit.

    Ik heb nu net een appje gestuurd: “En daarna voorlopig ff niet meer. Afspreken zuigt alle energie uit me. 1 keer per maand vind ik meer dan genoeg.”

    #85184
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ik denk dat je dat best mag aangeven.

    #85231
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    dat mijn mooie gellak, niet meer mooi zit…

    #85236
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    dat mijn mooie gellak, niet meer mooi zit…

    Hey
    zo snel al dat kan niet toch?

    #85238
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Hey
    zo snel al dat kan niet toch?

    het brokkelt niet af zoals gewone nagellak,maar de lak zit niet tot de nagelriemen en nu krijg ik ongelakte randen

    #85257
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    het brokkelt niet af zoals gewone nagellak,maar de lak zit niet tot de nagelriemen en nu krijg ik ongelakte randen

    Je nagels groeien te snel net als je haar denk ik?

    #85260
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Je nagels groeien te snel net als je haar denk ik?

    ik denk dat je gelijk hebt…en ze hadden ook niet helemaal tot aan de nagelriem gelakt

25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 421)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.