25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 421)
  • Auteur
    Berichten
  • #72170
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Ballast

    knuffel Puk

    #72177
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Ballast

    Ook van mij een knuffel

    #72697
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ik had van de week gebeld met mijn zorgverzekering, omdat ik een machtiging nodig heb voor een behandeling. De allervriendelijkste jongedame vertelde me dat ze me het machtigingsformulier zou toesturen zodat ik het niet op de site hoefde te zoeken. Zat er een machtigingsformulier voor automatische incasso in de post…

    #72699
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    moet ik stiekem om lachen…

    #72700
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    moet ik stiekem om lachen…

    Daar heb ik begrip voor, het heeft een hoog fawlty towers gehalte.

    #72703
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Mezelf dat ik geen slagroom kan kloppen….:watermeloen:

    #72899
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    aan de school van mijn stagiare…de kids hebben op dinsdag les , dan zijn ze dus op school. Waarom ze dan op woensdag te horen krijgen wat ze nog moeten inhalen….dat zou dan toch gewoon onder schooltijd moeten gebeuren??

    #72999
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Aan mijn fiets die niet wilde zoals ik…..
    Blijkt mijn tandwiel zodanig versleten dat er een nieuwe op moet.
    (tja wat wil je met die kilometers die jij ermee fiets zei de fietsenmaker.)

    #73001
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Aan mijn fiets die niet wilde zoals ik…..
    Blijkt mijn tandwiel zodanig versleten dat er een nieuwe op moet.
    (tja wat wil je met die kilometers die jij ermee fiets zei de fietsenmaker.)

    dus eigenlijk zou je heel erg trots moeten zijn, Marith??

    #73029
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Aan mijn computer die niet mee wilde werken.

    #73096
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    gisteren heb ik me enorm geergerd aan mijn tuin buurman : dat hij een brandnetel veld wil aanleggen, dat moet hij helemaal zelf weten, maar ze komen nu ook mijn tuin binnen..
    Eigenlij is het gewoon triest, de man is best oud en kan die tuin niet aan, zeker niet gecombineerd met de zorg voor een dementerende vrouw, maar gisteren was mijn begrip even op…
    Nou ja, ik ga maar eens kijken of ik brandnetel gier kan maken

    #73147
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Thais gastkind wil de gitaar die hij hier gekocht heeft verschepen. Na veel gedoe en gezoek, heeft hij het helemaal voor mekaar: gitaar mooi en stevig ingepakt. Dan blijkt de doos 3 cm hoger te zijn dan de standaard maten. We bellen me DHL: o dat is geen enkel probleem , dat kan ook, de mevrouw aan de telefoon, maakt het allemaal in orde.
    Een half uurtje later staat het autootje van DHL al voor de deur. EN dan komt de aap uit de mouw: het kan best niet standaard ….alleen het kost 210 euro meer.
    Dat had die mevrouw er misschien even bij moeten zetten

    #73267
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    de mobiel van manlief…sprong vannacht om 2 uur op spraakherkenning

    #73268
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    de mobiel van manlief…sprong vannacht om 2 uur op spraakherkenning

    Wel handig als je in je slaap praat.

    #73269
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    het is vandaag gewoon top ergernissen dag
    Op nieuw het pakje van gastkind aangemeld. in onze onschuld bij DHL pakketpost. Alles netjes ingevuld tot de douane formulieren aan toe. We sjouwen de boel naar het winkelcentrum waar een DHL punt zit. “oooo jeee” zeggen die mensen, wij zijn DHL Benelux, wij mogen niks aannemen voor het buitenland.. Dat is DHL express..Nou zeg ik: komt DHL express het toch hier even halen in plaats van bij mij thuis??
    Ik geloof dat het makkelijker is om te zorgen dat je een christelijk huwelijk in een moskee kan sluiten dan vragen of DHL express een pakje af komt halen bij DHL pakket.
    Uiteindelijk weer met paketten naar huis. Na een half uur werd ik gebeld door DHL ( vraag me niet welke ) en tja , gut nou ja, ze hadden best het pakje willen ophalen bij de pakketdienst…..

    #73287
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Mezelf dat ik toch niet de juiste dingen van me af kan zetten.

    #73299
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Mezelf dat ik toch niet de juiste dingen van me af kan zetten.

    Herkenbaar al zit ik op dit moment wel lekker in mijn vel (voor zolang het duurt)

    #73303
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Mezelf dat ik toch niet de juiste dingen van me af kan zetten.

    dat is heel herkenbaar, dat het maar door je kop blijft spoken en hoe harder je zegt: niet meer aan denken, loslaten, hoe vaster het gaat zitten!

    #73636
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    aan de mensen in de straat die een feetsje gaven. Nu mogen ze van mij gerust een feestje geven, voor mijn part elke dag!
    maar waarom ze dan om 3 uur s nachts, langdurig, luidruchtig en waarschijnlijk straal bezopen afscheid van elkaar moeten nemen???
    IK slaap dan namelijk ( of sliep moet ik zeggen)

    #73637
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    aan de mensen in de straat die een feetsje gaven. Nu mogen ze van mij gerust een feestje geven, voor mijn part elke dag!
    maar waarom ze dan om 3 uur s nachts, langdurig, luidruchtig en waarschijnlijk straal bezopen afscheid van elkaar moeten nemen???
    IK slaap dan namelijk ( of sliep moet ik zeggen)

    Het is scheer en inslag mensen doen maar, netter is het even een briefje in de bus te doen….buuf we hebben een feestje….ehh teveel moeite?

    #73640
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Het is scheer en inslag mensen doen maar, netter is het even een briefje in de bus te doen….buuf we hebben een feestje….ehh teveel moeite?

    kennelijk…..ik hoor van andere buren dat hun feestjes ook wel eens zijn geëindigd met de politie voor de deur……….

    #73704
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Aan Ennatuurlijk, het bedrijf met de meest absurde naam van Nederland en een klantonvriendelijkheid waar de NS nog van kan leren.

    #73706
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Aan Ennatuurlijk, het bedrijf met de meest absurde naam van Nederland en een klantonvriendelijkheid waar de NS nog van kan leren.

    vertel…..

    #74274
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Voor mij boekhouding is het nodig dat ik de facturen van de reclame die ik op facebook voor mijn andere site maak uitdraai.
    Ik kijk in de instructie hoe dat moet. Het getoonde beeldscherm is al anders dan het mijne, maar goed daar kom ik wel uit.
    Wat ik niet kan vinden is het cruciale icoontje waarmee je daadwerkelijk de factuur kan openen en opslaan.
    Dat was gisteren. Vandaag probeer ik het opnieuw. En puur bij toeval ontdek ik dat , als je je muis ACHTER het factuurnummer zet, het cruciale icoontje in beeld verschijnt.
    Hoe moeilijk zou het zijn om aan de instructie de zin toe te voegen: ga met je muis achter het factuurnummer staan , dan…..

    #74276
    Profielfoto van: RoxxyRoxxy
    Deelnemer

    Aan mijn vriend. Hij heeft er een handje van om wat dan ook (gesprekken, gebeurtenissen etc) tussen ons verkeerd te interpreteren waardoor zijn stemming omslaat wat dan weer mijn schuld is :gek:

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 421)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.