25 berichten aan het bekijken - 326 tot 350 (van in totaal 421)
  • Auteur
    Berichten
  • #90152
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    mijn stagiare, ik heb mijn twijfels bij haar : ben vandaag niet zo lekker, lage bloedruk, morgen is het over…..

    #90522
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Dat ik ongeveer drie kwartier heb stil gestaan tussen Apeldoorn en Arnhem.

    #90538
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    De PTT. manlief en ik hebben van een vriendin een autootje overgenomen: gaat nog zeker 3 jaar mee: kostte nog geen 300 euro: mogen die kinderen samen gebruiken.
    Nu moeten we natuurlijk een vrijwaringsbewijs hebben.
    Mijn vriendin heeft de papieren in Spanje laten liggen, maar geen nood, haar stiefzoon stuurt ze aangetekend en per expresse op.
    We zoeken op internet en in de Marijkestraat zit het postkantoor waarbij je je vrijwarings bewijs kan halen.
    Manlief gaat op zaterdag op pad. Beetje opschieten, we willen nog tuinen en…dat postkantoor gaat om 12 uur dicht.
    Manlief zoekt zich een breuk: het postkantoortje blijkt opgeheven. Gelukkig weten ze bij de Primera dat ze bij boekhandel H ook een postagentschap hebben, waar je dat vrijwaringsbewijs kan krijgen.
    Voor alle zekerheid bel ik eerst even. ja hoor het kan. Wij erheen. ( het is toch op weg naar de tuin )
    Wat blijkt: het rijbewijs van manlief is verlopen….we moeten terug om een paspoort te halen..

    #90737
    Profielfoto van: CheeseUnionCheeseUnion
    Deelnemer

    Een heel gierige vriendin. Die echt begint door te slaan in gierigheid. Ja ze heeft vaak geluk met dingen, dat ze minder hoeft te betalen dan wat het eigenlijk in eerste instantie lijkt te kosten. Maar ze zoekt altijd en overal naar hoe ze zo weinig mogelijk (liefst niet) voor iets hoeft te betalen. Gister kwam de vraag of ik haar drankje op het terras wilde betalen? Terwijl ZIJ voorstelde om even iets te drinken. En ZIJ voorstelde om ieder apart af te rekenen. 5 minuten later was het inene: “Kun jij m’n drankje betalen? Dan betaal ik het parkeren.” Dit terwijl ze me nog geld schuldig is van een andere gierige actie.

    Je zou haast hopen dat karma even om de hoek komt kijken. Ik weet iig al een zeer goed karma….

    #90761
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ik heb me vandaag helemaal nergens aan geërgerd, zelf niet aan mijn eigen stommiteit (zie blunder topic).

    #90794
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    aan het feit dat muggenbeten daaaaaagen blijven jeuken

    #90831
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    oorsuizen van mij

    #90836
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    oorsuizen van mij

    sterkte, dat lijkt me ook naar!

    #90844
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    sterkte, dat lijkt me ook naar!

    Heb het al bijna 2 jaar……

    #90847
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Heb het al bijna 2 jaar……

    zo lang al??? niks aan te doen??

    #90852
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    zo lang al??? niks aan te doen??

    Ik bestrijd alles met acupunctuur

    #90856
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Ik bestrijd alles met acupunctuur

    knuffel

    #90943
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Een dikke man in een hawaiian shirt, die dacht dat het heel normaal was om jongetjes te pesten.

    #90962
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Een vrouw die met een volvo ons inhaalde en voor ons bovenop haar rem ging? Dus wij naar links om haar te ontwijken……..zucht wat een ongeluk maker zeg…

    #90963
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Een vrouw die met een volvo ons inhaalde en voor ons bovenop haar rem ging? Dus wij naar links om haar te ontwijken……..zucht wat een ongeluk maker zeg…

    dat soort mensen daar kan manlief zich dus ook zo MATELOOS aan ergeren. En terecht dat jullie je ergerne : het zijn gewoon brokkenpiloten. En zoals mijn vader zei: mensen realiseren zich niet dat een auto een bom is

    #91454
    Profielfoto van: CheeseUnionCheeseUnion
    Deelnemer

    Het volgende is niet zozeer dat ik (wat) geërgerd ben… nee het maakt me boos.

    Mijn vriendin is ont-zet-tend gierig, maar toen ik voorbeelden op een ander forum postte werd ik vierkant uitgelachen en moest ik me niet aanstellen. Ik zeg je: zij is zo gierig als wat en het begint nu heel vervelend te worden!

    Ze is zwanger en wil sowieso alles zo goedkoop mogelijk (lees: gratis hebben) aanschaffen. Wij hadden nog een kinderkamer die we van mijn schoonzus hadden overgekocht. Doen we toch niks mee, dus zeiden we dat zij ‘m wel mochten. Er was van mij uit even twijfel of we er geld voor wilden, of dat ze ons eens uit eten zouden nemen. We hebben dat laatste gekozen.

    Voor €250,- (wat het ons gekost heeft) verwacht ik heel wat. (Misschien niet goed, dat besef ik.) In ieder geval meer dan het restaurant waar ze ons mee naar toe gaan nemen. (Nog net niet een wokrestaurant.) Maar goed, daar hoor je me niet over.

    Zijn we daar verleden week op visite, vraagt ze ineens: Mag het ook dat jullie hier thuis komen en ik voor jullie kook?” (In plaats van uit eten dus.)

    What. The. Fuck?!! We hadden uit eten AFGESPROKEN! Mijn vriend zei dat ook gelijk. No way dat we daarmee akkoord gaan. Want dan gaat ze langs de Aldi en is ze voor 30 euro klaar. In plaats van dat ze ons eten in een restaurant moet betalen. Dat wil mevrouw eigenlijk liever niet, want dat is veel te duur. Echt veel te duur.

    Nou, ik ga lekker aan de drank. :-) En neem een goed 3 gangen-menu. Owee(!) als ik haar dan hoor….

    Sorry maar ik vind dit echt NIET normaal!

    #91468
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Maar als je toch weet dat ze heel erg gierig is, waarom spreek je dan niet gewoon een bedrag af.
    Dan weet iedereen waar hij aan toe is.

    #91590
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Aan het vriendje van mijn dochter.

    #91593
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    dat het internet vandaag supertraag was

    #91596
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Mezelf ….loslaten Han….hou het niet vast……..

    #91610
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Mezelf ….loslaten Han….hou het niet vast……..

    knuffel. loslaten is het moeilijkste wat er is

    #91661
    Profielfoto van: CheeseUnionCheeseUnion
    Deelnemer

    Mensen die bepaalde handige functies van hun telefoon niet gebruiken.

    Ik kreeg via mijn vriend(!) te horen dat ik niet meer zo vroeg naar vriendin moest appen, want ze waren er wakker van geworden. :’) Gebruik dan je niet storen functie tutje… Zit niet voor niks op die iPhone van haar.

    Nou sorry, ik ga niet opletten wanneer ik wel en niet kan appen. Ik verwacht dat mensen hun telefoon kennen en handige functies gebruiken als ze niet gestoord willen worden.

    #91680
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik neem ijn foon gewoon niet mee naar bed….

    #91682
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Loslopende honden.

    #91780
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    we willen met het hele gezin een week-endje Keulen…nu word ik achtervolgd door booking.com!!

25 berichten aan het bekijken - 326 tot 350 (van in totaal 421)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.