5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #69714
    Profielfoto van: trip bondertrip bonder
    Deelnemer

    Titel zegt het al: post hier gierige acties van anderen. Of jezelf, mag je ook eerlijk voor uit komen. ;-)

    TO begint:

    Ik was met iemand bij de Subway en we hadden van tevoren al afgesproken dat we ieder apart zouden betalen. Wij ieder apart bestellen, tot ik me bedenk dat ik een volle spaarkaart heb (die ik met mijn vriend vol heb gemaakt) maar die geldt maar voor 1 broodje en je moet er wat te drinken bij nemen. Toen die persoon hoorde dat ik een spaarkaart had was het ineens niet meer “ieder apart betalen”. Ik moest maar alles pinnen, dan zou zij me wel haar deel teruggeven. Ik dacht dus dat zij haar broodje geheel zou betalen. Maar uiteindelijk kreeg ik maar de helft van wat haar broodje, zonder korting, gekost had. Uiteindelijk had zij het meeste profijt van die spaarkaart, terwijl ik hem vol had gemaakt.

    En dit is bij lange na niet de enige gierige actie van haar…

    Barst los!

    #91505
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Lastig…..ik ben echt niet gierig en mijn vriendinnen ook niet..
    We doen sam-sam en soms betaal ik 2 euro meer en soms de ander..
    Bij geen van mijn vriendinnen slaat dat ooit uit balans.

    Ik kan natuurlijk wel dingen bedenken die heel erg gierig zouden zijn….mag dat ook

    #91558
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ik ben ook niet zo dol op mensen die iedere cent uitrekenen.

    #91566
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Als je van te voren afspreek apart te betalen maakt het niet uit in welke vorm dan ook.

    #69715
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik krijg met regelmaat bij mijn NS kortingskaart allerlei bonnen, die zet ik graag in om met een vriendin of zus ergens te gaan lunchen…hebben we samen goedkoop een heerlijk maaltje!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.