-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
man lief is ziek en sliep geweldig onrustig, ik dus ook…nu voel ik me gammel
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 7 maanden geleden
die dachten: we zitten lekker veilig…
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 7 maanden geleden
wacht even…nu ben ik de draad kwijt: hij heeft gewonnen ondanks de miljoenen valse stemmen….dat snap ik niet.
Kijk dat hij mag roepen dat hij het gaat aanvechten als hij niet wint en vervolgens als zijn tegenstandster dat doet haar belachelijk maakt, dat vind ik in zijn straatje passen. Maar dit.. -
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
ik gooi alle groenten die ik nog in huis heb in de oven, beetje olie erover en roosteren maar. Ik denk dat er er omeletje kaas bij bak
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
allemaal kliekjes….
dat heet tapas!
-
Puk reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
witlof met een aardappel
-
Irene reageerde in het onderwerp wat droomde jij vannacht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
Ik kwam als eerste aan in een groot landhuis, waar ik werd rondgeleid. Later kwamen er ook collega’s en maakte ik me druk dat er zoveel rommel werd gemaakt en dat er zomaar pakjes werden weggelegd terwijl we toch keurig inbakjes hadden staan. Iemand merkte op dat er mensen door de tuin liepen, die daar niet hoorde. Ik ging naar buiten om de…[Verder lezen]
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
Zou ze zijn afgesloten?
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
een gezellige avond
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
Mijn bed.
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
Ik zou er in elk geval niet mee blijven rondlopen.
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
Nek schouder bovenrug ribben borstbeen en arm…
Denk zelf dat het spanning is…kan me bijna niet bewegen.
Maar kan ook vanuit de versleten nek komen ….
Ik kijk nog even aan anders Fysio/OsteopaatHeb je geen kougevat tijdens het hardlopen?
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
Morgen weer aan het werk en vanavond vroeg naar bed.
-
Puk reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
allemaal kliekjes….
-
Irene reageerde in het onderwerp Paul Whitehead,een Britse schilder en graficus, in het forum platenhoezen 9 jaren, 7 maanden geleden
Element van le Orme

-
Irene reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
Lekker uitgerust.
-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
Preitaart, staat in de oven.
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
Vettel aan de staart bij Max…..
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 7 maanden geleden
Nou ik geloof er niks van…het is gewoon HO worst
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
Hoe kom ik aan de nare pijn? maar nog meer hoe kom ik ervan af?
Waar
zit je pijn? - Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
