-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat droomde jij vannacht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
we zitten in de auto. Manlief en ik voor, dochter achterin.
We rijden door een dorpje/stadje door een laan met veel gras en bomen, langs de kant van de straat.
ik zie de ex van mijn dochter lopen.
Zij ziet hem ook en roept : ‘daar hebben we de jonge vader’ Ik vind dat heel erg dapper van haar, tijdens hun relatie heeft ze een miskraam gehad.
Ik…[Verder lezen] -
Felice Veenman heeft een nieuw bericht geschreven 9 jaren, 4 maanden geleden
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 4 maanden geleden
wij zouden naar mijn zusje gaan, die woon 20 km verderop, achteraf toch blij dat we dat hadden afgezegd, om 10 uur ‘savonds liep ik me toch te glibberen!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
mijn overheerlijke witte-bonen-soep afmaken. de bonen zijn al klaar
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 4 maanden geleden
trollen…daar weet ik wel wat van af…zo’n partij mag van mij ook opgedoekt worden
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp waar werd jij gelukkig van? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Zullen we allemaal op de koffie gaan in de tuin ?
en dat is ook een geweldig idee!!!! Ik zeg: doen
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp waar werd jij gelukkig van? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
NetjesFelice.
Ehh mag ik dan dit jaar je tuin komen bekijken???dat zou ik heel erg leuk vinden!
-
Puk reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
soep eten
-
Irene reageerde in het onderwerp waar werd jij gelukkig van? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Zullen we allemaal op de koffie gaan in de tuin ?
Leuk!
-
Irene reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Ook maar ook met kaas.
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum 9 jaren, 4 maanden geleden
Hilarisch!
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 4 maanden geleden
Hier lag ook wat sneeuw, maar het meeste is inmiddels al weer weg.
-
Puk reageerde in het onderwerp waar werd jij gelukkig van? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
an een grote doos vol met zakjes zaad, 32 euro als je alles van me wil weten, maar nu heb ik voor het hele seizoen genoeg zaad
NetjesFelice.
Ehh mag ik dan dit jaar je tuin komen bekijken??? -
Puk reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Ik ga zo broodjes bakken.
Zeker
Zoete:genieperig: -
Irene reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Ik ga zo broodjes bakken.
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 4 maanden geleden
Volgens mij smaken ze naar kip?
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 4 maanden geleden
Opdoeken die partijen!!
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 4 maanden geleden
Gisteren-avond rond 24:00 een sneeuwwandeling langs de borrand gemaakt, echt zo prachtig!!
-
Puk reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Koffie drinken
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 4 maanden geleden
Niet laten stemmen!!
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
