-
Puk reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Iemand zijn uitspraken over Nederland
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Grijp in Nederland!!
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar verbaasde jij je om vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Dat de Turken zich zo misdragen in Rotterdam………..
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar verbaasde jij je om vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
over mijn boosheid
Knuffel
-
Irene reageerde in het onderwerp waar werd jij gelukkig van? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Dat ik ook in moeilijke tijden kan genieten van kleine dingen.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Een postcode fiets haha :Nee-nee:maar het fietst voor geen meter
je haalt de volgende postcode niet??
Hier in A had ook eens een hele wijk zo’n fiets gewonnen, nou die stonden verrassend snel in de krant! -
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Ja daar wordt leiden …. verleiden en uiteindelijk lijden ….. je komt echt overal
het vervelende is: ik word er sjagerijnig van . Ik kan er slecht tegen zovol gepropt te worden met spullen…Ik ben helemaal niet zo koopziek
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Treinen die weer eens niet rijden. En als je dan een trein hebt rijdt de volgende net voor je neus weg.
oo ja dat had ik gisteren, als ik had geweten dat mijn trein naar A er nog stond, had ik een sprintje getrokken. maar ik wist van niks en zag hem dus wegrijden toen ik het perron opkwam ( in de veronderstelling dat -ie allang wag was )
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
aan die tuincentra!! voor 3 kruidenplantjes sjouw ik 2 km langs spullen die ik helemaal niet wil hebben: zo irri. Meestal ga ik naar een kweker, daar heb je dat niet
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar verbaasde jij je om vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
over mijn boosheid
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
een setje haaknaalden en een muffin bakblik
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp waar werd jij gelukkig van? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
van het weer vandaag, en van mijn lieve mannetje
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
Altijd wat te mekkeren hebben ze….
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
wat een schande dat dat er niet al heeel lang was! Sommige agenten maken op heel jonge leeftijd echt heel erge dingen mee, daar moet heel goede opvang voor zijn
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
ik ben een keer via zo’n soort actie gaan eten. Dat was best voordelig, dat geef ik toe, maar we kregen wel een speciale menukaart waar we uit mochten kiezen en dat vond ik minder. Met drankjes en een kop koffie na was het toch best prijzig…
Dus dat met die hotels dat weet ik niet, of ik dat ga doen…En natuurlijk verdient AH er aan , dat…[Verder lezen]
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Bordje hete bami met kip:gretig:
lekkerrrrrrr
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Dat mijn leven even aardig p zijn kop staat.
knuffel
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Bordje hete bami met kip:gretig:
-
Irene reageerde in het onderwerp waar werd jij gelukkig van? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Dat je een diep dal nodig hebt om weer omhoog te kunnen klimmen om van het uitzicht te kunnen genieten.
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Dat mijn leven even aardig p zijn kop staat.
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
