-
CheeseUnion reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Aan m’n vriendin, die wéér – voor de zoveelste keer – langs wil komen, morgen. Sinds ze hier woont is het alleen maar afspreken, afspreken, afspreken en ik word er écht gillend gek en strontziek van!
Ik bén helemaal geen persoon om zó vaak af te spreken! (We hebben ze gister ook al gezien.) Ik wil gewoon lekker alleen zijn en m’n ding doen! Bah,…[Verder lezen]
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
naar nu blijkt: zonder zout
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
kip met courgette en rijst
-
Puk reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
spinazie met een pieper .
-
Puk reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Iemand die zich dom gedraagd.
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Dat ik er helemaal uit ben op wie te gaan stemmen.
-
Felice Veenman heeft een nieuw bericht geschreven 9 jaren, 3 maanden geleden
Visitekaartjes: onmisbaar in een bedrijfIk heb het wel eens vaker over visitekaartjes, vanwege mijn plezier in alles wat papier is. Wat dan toch wel weer vreemd is, voor iemand die online haar werk doet. Hoe zeer ik het […]
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Was gister: Maar dat manlief het hele huis had afgesloten terwijl ik nog thuis moest komen na de SEH met mijn moeder.
nee he!! heb je toen onder het raam staan schreeuwen!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
ik weet het niet, maar zouden ze die huizen niet gekocht hebben toen Schiphol er al was??
Wij wonen hemels breed om de hoek bij Schiphol en de ene dag is het erger dan de ander, maar ondraaglijk is het beslist niet -
CheeseUnion reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
Ze zouden eens naar dat filmpje van die Belgische boer die vlak voor de landingsbaan woont. Die zou pas mogen klagen! Maar dat doet hij niet.
Eigenlijk is het heel simpel voor de 35 mensen: ga verhuizen! En neem je verlies wat betreft de verkoop van je huis. Maar ga niet lopen zeuren terwijl je er zelf voor hebt gekozen daar te gaan wonen en…[Verder lezen]
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
die arme Amerikanen: geen seks en wel Trump…
het moet maar tegenzitten
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Iemand zijn uitspraken over Nederland
kan ik me iets bij voorstellen
-
Irene reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Moe
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
zo heerlijk opgeknapt van het zonnetje
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik heb vandaag gelachen om in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Het was eigenlijk gisteren.
W. staat bij de tuinwinkel en hijst 5 zakken potgrond zijn kruiwagen in. Op de grond liggen er nog 3.
“Je bent heel wat van plan” , zeg ik tegen hem
“Jaa, weet je” zegt hij, “die broodjes bal, hier in de kantine, die ben ik wel zat. Ik wil wel eens wat anders, ik dacht : ik pak eens aarde.”
J. een grote mollige man komt…[Verder lezen] -
Felice Veenman heeft een nieuw bericht geschreven 9 jaren, 3 maanden geleden
Donderdag gebeurde er van alles in mijn omgeving, allemaal zaken die gelieven om mij heen schokten, en waar ik niks anders aan kon doen, dan aanhoren, knuffels en goede raad uitdelen.
Maar ik voelde me […]
-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Foo Young Ha
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
omeletjes uit een muffinvorm, sla en gebakken aardappelen
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
ik heb dit met verbijstering zitten lezen!! en het bewijst maar weer eens dat je voorzichtig om moet gaan met cijfers…
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar verbaasde jij je om vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
nu , dat was idd neit mis! Het is een opmerking die ik niet graag maak, maar in Turkye hadden ze het noet durven proberen
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
