25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 112)
  • Auteur
    Berichten
  • #138388
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    @Puk dikke knuf. loslaten is ook heel erg moeilijk, maar heus het gaat je lukken, elke dag een stapje

    #138399
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Knuf Puk

    #138400
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Te moe om nog te vechten.

    #138403
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Ach lieve @Marith, toch…

    #138404
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Volgens mij zit het in de lucht ik ben ook gewoon een beetje moe en op.

    #138411
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ja @Puk, soms lijkt het wel in de lucht te hangen. En normaal knapt een mens op van een zonnetje. Maar deze klamme hitte werkt echt niet mee

    #138469
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ongelukkig ??? woest !! Heb ik een nieuwe laptop, en dat ding word zo traag.. En ik had een virusscan aan geschaft en aangezet. Ik snapte er niks van. Zoonlief ging eens naar het geheugen kijken; 90 % vol!!! Dat kan nog gewoon niet na 2 maanden. Blijkt het vol te zitten met de maccaf zogenaamde virus scan! Eerst geprobeerd dat weg te gooien. Vreemd : dat lukte niet. Toen het systeem op nieuwe opgestart met systeem herstel. Dat hielp een beetje : geheugen was nu 70 %.
    Het moest maar : windows opnieuw instaleren..Alles bij elkaar dus 3 uur in de weer geweest..
    Maar nu het goede nieuws : dat Mac-gebeuren is er helemaal uit en mijn geheugen is maan voor 45 % vol.
    Volgende keer wil ik een laptop waar dat Maccaf gebeuren dus niet standdaard inzit

    #138472
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Virusscanners, zeker de gratis meegeleverde versies zijn vaak erger dan welk virus dan ook.

    #138476
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    nou zeg dat wel !

    #138704
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    mijn geworstel met Microsoft Office en dan ook nog eens manlief die doet of hij er verstand van heeft

    #140234
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik had mijn logo van BabyenKind nodig, als transparant. ( dus zeg maar zonder ondergrond ) en ik kon het nergens vinden, het lukte me niet dat zelf te doen. Daarna heb ik een half uur gezocht naar de naam en het adres van degene die dat 10 jaar geleden heeft gemaakt….
    Maar…ik vond hem terug en hij vond na ening aandringen van mijn kant, de transparante versie van mijn logo terug !( hoeveel het feit dat ik weigerde hem te betalen dat opnieuw te maken daar mee te maken had, weet ik niet)

    #140757
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Zo ik baal even zeg. Hoe ik het voor me kaar  heb gekregen weet ik niet, maar ik moest mijn mail accounts verifieren. Bij de een was dat zo gebeurt. maar bij mijn belangrijkste account, lukte het maar niet. Ik kwam in een soort loop terecht: voer je passwoord in, voer je paswoord in, voer je…uiteindelijk lukte het me toch iets anders op het scherm te krijgen, maar daarvoor moest ik op de server zijn…Oke dat deed Ruud, die voerde in wat ze vroegen. En weer zat ik in die loop…na heel vaak paswoord in voeren en op next klikken, kon ik invoeren via welke mail ik de verificatie-code wilde hebben. Ik blij! Ik verificatie code in voeren…gaat het 72 uur duren voor dat geverifieerd is…grrrrrrrrrrrrrrrr

    #141093
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik probeerde mijn boardingpas uit te printen voor de vlucht van maandag. maar ik kwam in een loep terecht : vul je stoelen in, ik vul de stoelen in…check on line in klik vul je stoelen in . ik vul de stoelen in..etc.
    Omdat ik vandaag toch op Schiphol kwam, besloot ik daar vast onze passen te halen.
    Bij de Vueling balie ( de maatschappij waarmee we vliegen, verwezen ze me naar de inchekbalie. Daar stond een rij van ongeveer 12 mensen. Maaarrrr…er mocht een groep van 6 man voor, want daar liep iemand op krukken..Hoe ze het voor mekaar kregen, ik weet het niet, maar toen ik eindelijk aan de beurt stonden ze er nog.
    Ik loop naar zo’n juffie achter de balie. Met 2 paspoorten en een bevsetiging van de boeking.

    “online lukt het me niet, dus ik kom ze hier maar even halen”, zeg ik. “online lukt het de helft van de tijd niet”, zegt het wicht en pakt haar toestenbord. Dan kijkt ze me aan: “waar is mijnheer Veenman???” “Thuis”zeg ik. “ooo, zegt ze, maar dan kan ik geen boardingpas geven hoor.” “WATTTTT ” , zeg ik. “Nee “, zegt ze zichtbaar trots op haar principes :”ik geef geen boardingpas aan iemand die in niet zie” “Waar staat dat dit niet mag?” vraag ik. “Dat weet iedereen”, kat ze terug. Ik ben te verbluft om haar duidelijk te maken, dat ik niet iedereen ben. Ik loop terug naar de balie en leg de situatie uit. Het meisje achter de balie, gaat naar het incheck-programma en print binnen 2 minuten de boardingpassen uit…

    #141101
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Van zoiets zou ik niet ongelukkig worden daar zou ik me aan ergeren.

    #141282
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Dat mijn portomonee gerold werd…40 euro en de net gekochte museum passen ( 60 euro ) armer…
    alle apsjes rap geblokeerd en toen 3 uur op het politiebureau gezeten omdat ik perse aangifte wilde doen…
    Het was wel even slikken, dat kan ik jullie verzekeren

    #141294
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Balen Felice!

    #141298
    Profielfoto van: DonnaDonna
    Deelnemer

    Dat ik net weer zwaar door mijn rug gegaan ben.

    #141300
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    auwwww. dat is pijnlijk @Donna…heo kan dat ?

    #141302
    Profielfoto van: DonnaDonna
    Deelnemer

    Ik heb jammer genoeg en hele zwakke rug dus ik tik er makkelijk doorheen. Heel vervelend met fysio red ik mij nog redelijk maar jammer genoeg niet lang

    #141304
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Jeetje zeg Felice das echt flinke pech!!

    #141324
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    @Donna En doe je dna ook van die versterkende oefeningen en zo? Of is het gewoon een zaak van goed opletten en hopen dat je er niet doorheen schiet?

    #141325
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Nou zeg dat wel @Puk, ik was zo geschrokken! Inmiddels hebben we wel de passen weer terug ( zie elders )

    #141497
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    van mijn dochter….dat kind kan best zeuren

    #142840
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    dat ik potverdepotver nergens gewone pectine kan krijgen

    #143721
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    dat de dokter zei dat ik enorm veel last had van mijn exzeem. Ik denk dat ik dat behoorlijk aan het wegstoppen was

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 112)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.