9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #68018
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Onze auto staat altijd onder een boom. De enige oplossing om de auto niet onder een boom te parkeren, is de boom om te hakken. Want de boom staat op onze oprit.
    Een aantal andere huiseigenaren in de straat hebben daar inderdaad voor gekozen: een trieste straat-aanblik vind ik het..
    Tot overmaat van ramp is de boom een lijsterbes, daar zitten met regelmaat vogels in te snoepen.
    Nou is dat echt een leuk gezicht, waar ik met regelmaat met plezier naar sta te kijken. Maar ja, vogels gaan nu eenmaal niet netjes naar het toilet.
    Sterker nog, die schijnen te denken dat het dak van de auto, een prima plekje is om eens even lekker te poepen.

    Meestal halen wij het met een doekje weg, soms zijn we daar te lui voor.
    Ik vond deze tips in HLN.be en deel ze graag met jullie
    Enne…als iemand de winnende tip heeft…post hem dan hier!
    en klik hier voor de tips
    http://www.hln.be/hln/nl/38/Familie/article/detail/3121962/2017/04/04/Vogelpoep-op-je-auto-Dit-kan-je-eraan-doen.dhtml

    #86223
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Ik heb vaker last van vogelpoep, dan van autopoep. Bij ons zijn vliegende auto’s nog niet echt gemeengoed.

    #86243
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik geloof dat ik even een titel moet aanpassen. ( als ik uitgelachen ben )

    #86244
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Vond het er al raar staan Felice. :)
    Maar ik zie dat het er nu goed staat. :)

    #86300
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    Ik heb vaker last van vogelpoep, dan van autopoep. Bij ons zijn vliegende auto’s nog niet echt gemeengoed.

    #86303
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    Onze auto staat altijd onder een boom. De enige oplossing om de auto niet onder een boom te parkeren, is de boom om te hakken. Want de boom staat op onze oprit.
    Een aantal andere huiseigenaren in de straat hebben daar inderdaad voor gekozen: een trieste straat-aanblik vind ik het..
    Tot overmaat van ramp is de boom een lijsterbes, daar zitten met regelmaat vogels in te snoepen.
    Nou is dat echt een leuk gezicht, waar ik met regelmaat met plezier naar sta te kijken. Maar ja, vogels gaan nu eenmaal niet netjes naar het toilet.
    Sterker nog, die schijnen te denken dat het dak van de auto, een prima plekje is om eens even lekker te poepen.

    Meestal halen wij het met een doekje weg, soms zijn we daar te lui voor.
    Ik vond deze tips in HLN.be en deel ze graag met jullie
    Enne…als iemand de winnende tip heeft…post hem dan hier!
    en klik hier voor de tips
    http://www.hln.be/hln/nl/38/Familie/article/detail/3121962/2017/04/04/Vogelpoep-op-je-auto-Dit-kan-je-eraan-doen.dhtml

    Het is inderdaad een irritant dingetje, die vogelkwak. Sinds een half jaartje zijn er bijna geen bomen meer op onze parkeerplaats, maar mijn auto staat vaak bij een of twee resterende bomen en zit nog regelmatig onder de kwak. Een doekje gaat het hem dan niet doen, want de kwak zit overal dan. Ik heb eens gelezen dat je beter geen donkerblauwe wagen kunt hebben (de mijne is donkerblauw), vogels hebben ook zo hun toiletvoorkeuren :triest:

    #86310
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    scheitzooi

    #86322
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    scheitzooi

    :olifant: hhihihi. Ik moet er nog even aan wennen dat je hier zoiets gewoon kan zeggen, en dat er dan niet verschijnt “{ niet toegestaan woord } ” :hoerahoera: En al die smilies ook echt heeeeelemaal geweldig.

    scheitzooi ja. Dat is het. Gewoon scheitzooi. :zeker:

    #68019
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Tja de een schijt op auto’s de ander op mensen …. of op je pas gewassen was die je buiten hangt.

    Toen ik hierboven kwak las moest ik weer aan iets heel anders denken:flubber: maar goed…. kwak het maar neer …..

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.