1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #141576
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Eros.
    29-04-08, 21:04
    Ik ga graag met mijn vriend naar de sauna. En eigenlijk krijg ik er altijd wel zin van in sex.
    Maarja dat kan niet in de sauna vind ik. Het is vaak ook te druk… Anders had ik het misschien wel een keer geprobeerd.
    Maar goed, mijn vraag: Weet iemand misschien of er ook van die prive sauna’s zijn?
    Die je dus af kunt huren met z’n twee?n? Ik heb zitten googlen de hele tijd, maar kan niet iets vinden wat me geschikt lijkt.
    Wel erotische sauna’s, maar dan zijn er ook een heleboel andere mensen die er wel zin in hebben…
    En ook prive sauna’s maar volgens mij is het dan niet toegestaan om daar zomaar sex te hebben…

    Iemand tips, adresjes?
    jufke
    29-04-08, 21:09
    Wij gaan wel eens naar een priv?sauna. Maar die is in Belgi?.

    Eros.
    29-04-08, 21:13
    Ja dat soort sauna’s heb ik wel gevonden. Maar ik vind het zo gek dat er dan nergens staat dat sex toegestaan is zeg maar…
    Nadira
    30-04-08, 07:23
    Ik heb nog een prive sauna te koop, voor meer info stuur me een PM.
    Eros.
    30-04-08, 09:12
    Dat is niet wat ik bedoel eigenlijk :smile:
    Ik bedoel dus een saunacomplexje. Wat je af kunt huren met z’n twee?n voor een paar uur.
    lunatic
    30-04-08, 09:17
    Hebben ze niet bij sommige prive sauna’s een apparte sauna voor met z’n 2en die je kunt huren?

    (gat in de markt :) )
    Pride
    30-04-08, 09:20
    gaat het nu om de sauna of om de sex in de sauna?

    in winterswijk heb je er een .
    moet je maar even googlen
    Eros.
    30-04-08, 09:22
    Het gaat echt om een sauna waar we ongestoord sex kunnen hebben en waar dat dus ook toegestaan is.
    Maar wel met z’n twee?n en niet met allemaal andere mensen erbij.
    nohow
    30-04-08, 10:16
    Ik begrijp dus niet waarom je dat dan perse in een saunacomplex wil doen en Askim’s bod gelijk afsla :unsure:
    Als het dan toch puur om de sex in een sauna gaat!?
    .
    30-04-08, 10:39
    je kunt op allerlei parken een huisje huren met daarin een prive sauna en dan kun je doen wat je wilt en bent in je ‘eigen’ huisje
    lunatic
    30-04-08, 10:40
    je kunt op allerlei parken een huisje huren met daarin een prive sauna en dan kun je doen wat je wilt en bent in je ‘eigen’ huisje

    Da’s een goeie tip :thumbsup:
    Idd een vakantiehuisje met sauna boeken :thumbsup:
    nohow
    30-04-08, 10:42
    In Zweeeeeden… :laugh:
    Eros.
    30-04-08, 10:45
    Ja heel grappig ::)
    Nohow om nog even antwoord te geven op je vraag.
    Ik sla het aanbod van askim af, omdat ik dus op zoek ben naar een saunacomplex. Dat is dus een gelegenheid waar je EN in de sauna kunt gaan, EN lekker kunt zwemmen, EN een stoombad of kruidenbad kunt nemen. Maar waar je dus ook sex mag hebben.
    Ik weet dat deze sauna’s er in Belgie veel zijn. Maar in Nederland kan ik niet echt iets vinden.

    Een huisje op een park met een sauna is dus ook niet wat ik bedoel :smile:
    nohow
    30-04-08, 10:51
    Aha, nu begrijp ik het :smile:
    jufke
    30-04-08, 12:18
    Idd, in Belgi? vind je veel zo’n saunacomplexen. En vaak zijn er dan ook relaxruimtes voorzien waar het toegestaan is te vrijen.
    Gek dat je dat in Nederland dan weer niet vind. Zou een gat in de markt zijn.
    Pride
    30-04-08, 13:39
    Ja heel grappig ::)
    Nohow om nog even antwoord te geven op je vraag.
    Ik sla het aanbod van askim af, omdat ik dus op zoek ben naar een saunacomplex. Dat is dus een gelegenheid waar je EN in de sauna kunt gaan, EN lekker kunt zwemmen, EN een stoombad of kruidenbad kunt nemen. Maar waar je dus ook sex mag hebben.
    Ik weet dat deze sauna’s er in Belgie veel zijn. Maar in Nederland kan ik niet echt iets vinden.

    Een huisje op een park met een sauna is dus ook niet wat ik bedoel :smile:

    Probeer een parenclub die sauna,s hebben en een zwembad ( die heb je )
    lunatic
    30-04-08, 13:48
    Probeer een parenclub die sauna,s hebben en een zwembad ( die heb je )

    Hebben die sauna’s voor 2 personen? fun4two heeft iig geen sauna voor met z’n 2tje volgens mij.

    Ik vind het trouwens wel knap dat iemand in een sauna sex kan hebben. Ik krijg het al benauwd als ik 1 minuut in een sauna zit :wacko:
    Pride
    30-04-08, 13:51
    Hebben die sauna’s voor 2 personen? fun4two heeft iig geen sauna voor met z’n 2tje volgens mij.

    Ik vind het trouwens wel knap dat iemand in een sauna sex kan hebben. Ik krijg het al benauwd als ik 1 minuut in een sauna zit :wacko:

    ja ik ook maar ja het geeft ook wel een extra dimensie. :laugh:
    Ik weet dat er een sauna voor twee is in winterswijk met ook baden erbij en je kan er ook eten.
    Ik weet niet meer hoe het heet maar misschien met googlen kan ze het vinden.
    Ben er zelf ook geweest al heeeeeeeeeeeeeel lang geleden.
    Er staat me iets bij van twee bruggen of zoiets.
    Nadira
    30-04-08, 14:09
    Hebben die sauna’s voor 2 personen? fun4two heeft iig geen sauna voor met z’n 2tje volgens mij.

    Ik vind het trouwens wel knap dat iemand in een sauna sex kan hebben. Ik krijg het al benauwd als ik 1 minuut in een sauna zit :wacko:

    Nu ja, als je eenmaal in de fun4two bent, heb je dan nog behoefte op privacy? :laugh:
    compu
    30-04-08, 14:16
    :laugh:
    Eros.
    30-04-08, 14:18
    Zoals ik al eerder zei; ik hoef geen sex IN een sauna. Maar in de ambiance van een sauna. In een complexje.
    Idd megamindy, in Belgi? barst het van dat soort speciale sauna’s (complexen) die je samen af kunt huren.
    Ik hoef niet zo nodig naar een club waar er meerdere mensen zijn.
    compu
    30-04-08, 14:20
    Nou, dan maak je er een lange dag van.. en reis je naar belgie af!
    probleem opgelost :smile:
    lunatic
    30-04-08, 14:20
    Nu ja, als je eenmaal in de fun4two bent, heb je dan nog behoefte op privacy? :laugh:

    Ja waarom niet? Het heet niet voor niks fun4two ;)
    jufke
    30-04-08, 14:22
    Nou, dan maak je er een lange dag van.. en reis je naar belgie af!
    probleem opgelost :smile:

    :thumbsup:
    Pride
    30-04-08, 14:47
    tjah dan zou je een klein paradijsje moeten afhuren alleen voor jezelf .
    Vaak zijn de hele mooie suites en zo in een luxe hotel ( hilton) ook uitgerust met een sauna , whirpool, aromatherapie douches maar geen openbaar zwembad voor zijn tweeen.

    Ik heb het vermoeden dat je gewoon een kleine ruimte wil afhuren voor alleen zijn tweeen,.
    Wat ik lees hier is dat in belgie .
    Hier in nederland is of alleen de sauna alleen , de rest is vaak publiekelijk openbaar.
    In parenclubs heb je idd overal mag je sexen maar ja dan ziet iedereen je weer hoewel je ook afgesloten ruimtes hebt.

    Dus dat wordt naar belgie toe gezellig hotelletje daarna prima toch?>

    jufke
    30-04-08, 14:53
    Je kan daar zelfs blijven slapen in die ene sauna waarvan ik de link heb gegeven. ;)
    Pupske
    22-06-08, 10:54
    Hoi hoi
    In herkenbosch zit er 1
    Wellicht dat je zoiets bedoelt?


    Remco
    24-08-08, 10:28
    Hallo, ik weet dat er in Ulft in de achterhoek een sauna zit die je een dag of halve dag of een paar uur af kunt huren, wel is alles binnen
    mvhot1
    29-12-08, 20:19
    Waar in Belgi? ?
    jufke
    29-12-08, 21:03
    In de provincie Antwerpen kan je er al veel vinden hoor.
    Mariska2
    31-12-08, 20:27
    Ok,bedankt voor de tip dan ga ik daar eens met mijn vriendin heen,heerlijk naakt en daarna sex !
    Mikko
    10-01-09, 19:25
    In Antwerpen heb je er idd veel. Ik kan je Thermen Mirage aanraden. Prachtige sauna. Heel proper. Geen openbare sex maar met wat creativiteit kan er veel gebeuren in zo’n ruimtes !!! Doen zou ik, zeggen !!! Have fun4two.
    Miss Donutsje!
    10-01-09, 19:35
    respect voor mensen die in die hitte nog ff snel een wip kunnen maken :specool:
    Mrs Cena
    10-01-09, 19:44
    respect voor mensen die in die hitte nog ff snel een wip kunnen maken :specool:

    ::giggle:: :buiging:
    yilmaz1971
    24-01-09, 06:33
    ;)In nederland zijn er ook genoeg geloof mij maar kijk maar onder parenclubs of te huur sauna
    yilmaz1971
    24-01-09, 06:39
    oftewel in de buurt van appeldoorn is er ook wel saunas die je kan afhuren
    jurgje
    25-01-09, 15:11
    Er is in nederland wel een sauna waar je sex mag hebben deze ligt in herkenbosch vlak bij roermond ben er zelf geweest.
    Er is ook een zwembad bij en een stoomcabine.
    Deze is te vinden via internet.
    LovelyLovely
    30-01-09, 16:43
    Acqua Terme VIP Sauna
    van Heemstraweg 59
    6641 AB – Beuningen

    LovelyLovely
    30-01-09, 16:46
    of:

    Priv? Sauna Karin
    Vergierdeweg 252
    2026 ZK Haarlem
    LovelyLovely
    30-01-09, 16:57
    respect voor mensen die in die hitte nog ff snel een wip kunnen maken :specool:

    haha!! :laugh: das niet :specool: das HEET!!! lol
    emre
    31-01-09, 11:13
    selamlar nasilsiniz
    lunatic
    31-01-09, 11:30
    selamlar nasilsiniz

    Goed, met jou ook?

    Doe maar gewoon Nederlands praten hier ;)
    Nadira
    01-02-09, 13:57
    selamlar nasilsiniz
    Ben iyim, sen nasilsin?
    yvonne68
    02-02-09, 13:49
    ondertiteling graag…
    hhm
    02-02-09, 14:21
    Heb voor de meivakantie een huisje gehuurd met sauna (landal) hoop toch eigenlijk niet dat mijn voorganger…..
    Enibas
    06-02-09, 22:17
    Ben iyim, sen nasilsin?

    Praat eens Nederlands.. je woont toch ook in Nederland?
    hawitje
    06-02-09, 22:20
    Dit veranderd toch wel mijn beeld van de sauna. ???
    Miss Donutsje!
    06-02-09, 22:20
    oftewel hoe gaat het ermee?
    lunatic
    06-02-09, 22:21
    Praat eens Nederlands.. je woont toch ook in Nederland?

    Staat interessant ;)
    Kijk maar uit voor je het weet heb je een boetje te pakken :P
    Miss Donutsje!
    06-02-09, 22:21
    :laugh: 8)

    Kimberley
    06-02-09, 22:21
    Dit veranderd toch wel mijn beeld van de sauna. ???

    Hoezo Hawitje?
    Miss Donutsje!
    06-02-09, 22:22
    je weet nooit wat een ander voor je doet in de sauna nu zegt iemand het.
    Maar voor degene die het niet zeggen en hun kwak loost op het bankje waar jij zit ::)
    lunatic
    06-02-09, 22:24
    Ik denk dat zo’n sauna heel erg goed wordt schoongemaakt na elk bezoek. Huisje wordt ook altijd helemaal schoongemaakt toch?

    En niet iedereen heeft sex in een sauna :)

    Ik ga al dood bij de gedachte :P
    Kimberley
    06-02-09, 22:26
    In gewone openbare sauna’s is dat vrijwel onmogelijk hoor.
    Overal zijn altijd mensen om je heen. Lijkt me stug dat iemand zijn kwakje loost als er allerlei mensen in de buurt zijn ::)
    Ik ga regelmatig naar de sauna en heb het nog NOOIT meegemaakt.
    De sauna heeft niets met sex te maken.
    Kimberley
    06-02-09, 22:27
    Als ik het heb over de sauna heb ik het over het hele complex. Niet alleen het huisje zelf.
    Maar het zwembda, bubbelbad, douches, rustruimtes, restaurant noem maar op!
    Miss Donutsje!
    06-02-09, 22:29
    ik ook die bloed hitte en dan nog eens….

    Ik ga al dood bij de gedachte :P
    Heaven
    06-02-09, 22:30
    Idd, in een saunacomplex hebben mensen in de regel geen sex. Ik heb zelf bij een sauna(complex) gewerkt en daar ging regelmatig personeel ook door de ruimtes, checken of alles schoon is, er nergens troep ligt etc. Als mensen ’te klef’ doen, krijgen ze een waarschuwing en bij herhaling worden ze eruit gezet…
    hawitje
    06-02-09, 22:37
    Ik dacht al :blush: :blush: :blush: Ik vind het heerlijk om naar de sauna te gaan in verband met mijn ziekte, ik kreeg toch spontaan jeuk ::wegwezen::
    Miss Donutsje!
    06-02-09, 22:38
    :laugh: ja maar je weet nooit wat er voor jou gebeurd ::)
    hawitje
    06-02-09, 22:45
    Dank je donuts :P
    Kimberley
    06-02-09, 22:46
    Kan je niet lezen schat?
    Je zit NOOIT met z’n twee?n in een gedeelte van de sauna (het hele complex dus)
    Dus tenzij je het leuk vind om te wippen met publiek en er daarna uitgezet te worden, wordt daar niet gefieselevoost.
    Heaven
    06-02-09, 22:47
    :laugh: :thumbsup:
    leitje
    06-02-09, 22:47
    Ik dacht al :blush: :blush: :blush: Ik vind het heerlijk om naar de sauna te gaan in verband met mijn ziekte, ik kreeg toch spontaan jeuk ::wegwezen::

    ik ga sinds afgelopen zomer ook met redelijke regelmaat ff de sauna in maar moet zeggen heb het ook nog nooit meegemaakt
    en in de sauna aan sex denken nee echt niet je hebt het er al spaans benouwd moet je ook nog een wip maken pffffffffff
    ik dnk dat ik dat niet vol ga houden
    Miss Donutsje!
    06-02-09, 22:47
    ik kan wel lezen :dry:
    maar ik blijf er bij dat je nooit weet wat daarvoor is gebeurd.
    sorrie dat ik jullie mening niet deel ::) maar whats new!
    Heaven
    06-02-09, 22:49
    Dat heeft niks te maken met mening delen, dergelijke dingen gebeuren gewoon niet in een gewone sauna. Omdat je er dan uit getrapt wordt!
    Miss Donutsje!
    06-02-09, 22:50
    ~zucht~ oke Heaven en Kimberley
    hawitje
    06-02-09, 22:51
    Domme vraag?

    Er zijn ook speciale homo avonden en zo Ik weet dat soort dingen dus echt niet, dus vergeef me als dit echt dom is. :blush:
    Kimberley
    06-02-09, 22:51
    :laugh: ::)
    Hoe vaak ben je in de sauna geweest Don? EN welke, misschien is het daar anders.
    Miss Donutsje!
    06-02-09, 22:52
    Jij maakt het ook smeriger zeg bah bah bah wat wil je daarmee concluderen :P dat homo’s wel dan aan hun zakie mogen sleuren

    Domme vraag?

    Er zijn ook speciale homo avonden en zo Ik weet dat soort dingen dus echt niet, dus vergeef me als dit echt dom is. :blush:
    Kimberley
    06-02-09, 22:52
    Er zijn wel speciale damesavonden.
    Homo dagen heb ik nog nooit van gehoord.
    Heaven
    06-02-09, 22:52
    Bij ‘gerenommeerde’ saunacomplexen is dat niet. In het gunstigste geval heb je een vrouwendag, waarop er dus niet gemengd publiek is. Maar goed, ik heb het nu over de ‘gewone’ sauna’s en niet de sauna’s die sex-gerelateerd zijn of prive-sauna’s…
    Miss Donutsje!
    06-02-09, 22:53
    ja ik heb idd weinig ervaring met sauna’s…juustem

    :laugh: ::)
    Hoe vaak ben je in de sauna geweest Don? EN welke, misschien is het daar anders.
    Kimberley
    06-02-09, 22:53
    Juustem 8) :thumbsup:
    hawitje
    06-02-09, 22:54
    We zijn eens op zaterdag bij palestra in doetinchem geweest, en ’s avonds werd het publiek opeens heel anders zeg maar, ik moest zeg maar achter mijn man naar de kleedkamer lopen, hij durfde niet meer, terwijl palestra toch gewoon is?
    Kimberley
    06-02-09, 22:55
    Dus Hawitje, als je naar een normale sauna gaat is er NIETS bijzonders aan de hand.
    Ja iedereen is in z’n nakie, thats it :happy: 8)
    En nu maar weer ontopic. Want idd is een privesauna iets heel anders ;)
    Misschien een leuk idee om een saunatopic te openen? Of misschien bestaat het zelfs al :thumbsup:

    Heaven
    06-02-09, 22:55
    De sfeer per sauna kan verschillen. Ik vind het moeilijk in te schatten, waarom jullie het ‘ineens’ anders vonden? Ik heb die ervaring zelf niet en ga regelmatig naar de sauna.
    Miss Donutsje!
    06-02-09, 22:56
    Zou jij toch moeten weten.

    En nu zal ik ook stoppen zie jullie wel weer in een ander topic als ik weer iets fouts zeg ::)
    Kimberley
    06-02-09, 22:59
    :thumbsup:
    leitje
    06-02-09, 23:00
    De sfeer per sauna kan verschillen. Ik vind het moeilijk in te schatten, waarom jullie het ‘ineens’ anders vonden? Ik heb die ervaring zelf niet en ga regelmatig naar de sauna.

    miss dat het er aan ligt dat Hawitje normaal altijd op de zelfde dag gaat en om ongeveerd de zelfde tijd
    en dat ze dan vaak de zelfde mensen tegen komt :unsure:
    en dat het nu op een andere dag was of zo :unsure: :unsure: :unsure:
    dat merk ik wel als ik op de vrijdag avond ga ik vaak wel de zelfde mensen tegen kom
    dan dat ik op de donderdg of zo ga en idd us het dan wel anders maar ik vind het niet naar of zo maar idd wel anders :blush:
    Heaven
    06-02-09, 23:01
    Dat snap ik wel, alleen gaf Hawitje aan dat ze ‘ineens’ achter haar man moest lopen, omdat hij niet meer durfde. Dus dat is wel een behoorlijk verschil met ‘andere sfeer’ of dusdanig anders dat jouw eigen gedrag daardoor anders wordt. Snap je wat ik bedoel?

    *negeert Donuts laatste opmerking die totaal nergens op slaat :P *
    leitje
    06-02-09, 23:06
    Dat snap ik wel, alleen gaf Hawitje aan dat ze ‘ineens’ achter haar man moest lopen, omdat hij niet meer durfde. Dus dat is wel een behoorlijk verschil met ‘andere sfeer’ of dusdanig anders dat jouw eigen gedrag daardoor anders wordt. Snap je wat ik bedoel?

    ik snap wat je bedoeld :P ::)
    ik kan me nog wel iets voorstellen maar dat zou speculeren zijn
    ik kan me namenlijk wel iets bedenken waardoor ik opeens niet meer zou durven ook als ik er anders geen last van heb maar dat is dan echt speculeren :blush:
    Miss Donutsje!
    06-02-09, 23:07
    waarom heb je het laatste stukje niet mee gekopieerd? :P

    ik snap wat je bedoeld :P ::)
    ik kan me nog wel iets voorstellen maar dat zou speculeren zijn
    ik kan me namenlijk wel iets bedenken waardoor ik opeens niet meer zou durven ook als ik er anders geen last van heb maar dat is dan echt speculeren :blush:
    leitje
    06-02-09, 23:09
    om dat ik je niet negeer :P
    en daar niet op reageer :P :P :P
    Miss Donutsje!
    06-02-09, 23:10
    :laugh:
    Miss Donutsje!
    06-02-09, 23:22
    zit iemand in de sauna in de Pfaffs
    lunatic
    07-02-09, 00:14
    In gewone openbare sauna’s is dat vrijwel onmogelijk hoor.
    Overal zijn altijd mensen om je heen. Lijkt me stug dat iemand zijn kwakje loost als er allerlei mensen in de buurt zijn ::)
    Ik ga regelmatig naar de sauna en heb het nog NOOIT meegemaakt.
    De sauna heeft niets met sex te maken.

    Ik dacht dat het om een prive sauna ging. Dus een sauna in je ‘eigen’ huisje. Omdat Hawitje reageerde na deze post:

    Heb voor de meivakantie een huisje gehuurd met sauna (landal) hoop toch eigenlijk niet dat mijn voorganger…..

    Ik zal het wel verkeerd begrepen hebben :smile:
    Heaven
    07-02-09, 08:42
    Aha…. op die fiets… In dat geval heb je ws gelijk Lunatic.
    Nou in dat geval acht ik de kans niet onwaarschijnlijk dat je voorganger wel sex heeft gehad in de sauna. En dan hoop ik maar dat de sauna bij Landal beter wordt schoongemaakt dan de sauna die wij hadden in het huisje van CP – Port Zelande. 8)
    yvonne68
    07-02-09, 12:29
    Ik heb ook een keer in een Landalhuisje gezeten met sauna erin, maar die was zo klein daar kon je echt je kont niet in keren. Kan me niet voorstellen dat je daar sex in hebt… :P
    Miss Donutsje!
    07-02-09, 12:31
    ik heb ook in een landal huisje in de sauna gezeten.
    we konden er wel met zijn tweetjres erin maar verder ben ik niet lenig
    yvonne68
    07-02-09, 12:41
    Ik bedoel maar…. Als je jezelf niet wil branden aan de kachel, moet je wel van hele goede huize komen als je daarin sex wil hebben… :happy:
    miss-m
    07-02-09, 17:33
    ondertiteling graag…

    er wordt gevraagd hoe het gaat, daarna wordt er gezegd dat het goed gaat en vraagt Ayla hoe het met hem gaat ::)
    Miss Donutsje!
    07-02-09, 18:14
    er wordt gevraagd hoe het gaat, daarna wordt er gezegd dat het goed gaat en vraagt Ayla hoe het met hem gaat ::)

    dat zeg ik :P
    yvonne68
    07-02-09, 18:51
    Oke, thanks!
    Enibas
    07-02-09, 20:02
    Staat interessant ;)
    Kijk maar uit voor je het weet heb je een boetje te pakken :P

    had al een pb van mevrouw.. gezellig :thumbsup:
    Miss Donutsje!
    07-02-09, 20:03
    en ik weer een boe 8)
    miss-m
    07-02-09, 20:07
    :wacko: :wacko: :wacko:
    Sammeke
    24-03-09, 21:36
    industriestraat 80
    6466 GD Kekrade

    das knusse sauna waar je no doubt sex mag hebben ;)
    erik25
    28-03-09, 13:49
    ik ga veel naar prive sauna s maar jammer genoeg niet in nederland in belgie zijn er in overvloet heb wel wat adressen in nederland maar dat zijn er maar een beperkt aantal .
    er is trouwens geen een prive sauna waar ik ben geweest die zegd dat je geen sex mag hebben je moet er gewoon geen rotzooi van maken en dan is er niks aan de hand . kijk is bij google op bergeik, zoetermeer of beek en donk dat zijn aardige prive sauna s in nl voor belgie de mahonihut net over de grens bij valkenswaard echt er is keus zat alleen je moet goed zoeken google prive sauna komt het altijd goed ;) en genieten maar
    Sammeke
    28-06-09, 16:34
    Er is sinds 1 mei een prive sauna in Herentals overgenomen waar je bijna uitgenodigd wordt om lekker te genieten van je gezelschap.
    Het hele complex is erop gebasseerd,het is er intiem,romantisch en aansporend om je instincten te volgen.
    Op hun site  staan mooie foto’s waar je eigenlijk al veel op kan uitmaken…
    Ik ben zelf uiterst tevreden over mijn bezoek daar, doe er jullie eigen voordeel mee zou ik zeggen ;)

    Kusje,Sam x
    lunatic
    28-06-09, 20:01
    Er is sinds 1 mei een prive sauna in Herentals overgenomen waar je bijna uitgenodigd wordt om lekker te genieten van je gezelschap.
    Het hele complex is erop gebasseerd,het is er intiem,romantisch en aansporend om je instincten te volgen.
    Op hun site staan mooie foto’s waar je eigenlijk al veel op kan uitmaken…
    Ik ben zelf uiterst tevreden over mijn bezoek daar, doe er jullie eigen voordeel mee zou ik zeggen ;)

    Kusje,Sam x

    Als de sauna net zo amateuristisch is als de website zal het vast niet veel zijn.

    ???
    12-07-09, 16:20
    wat kunnen lulie toch zijken over die sauna’s zeg alle verhalen zijn het zelfde
    ga dan naat een parenclub bij je in de buurt daar is ook een sauna
    mamsvan2
    13-07-09, 12:32
    wat kunnen lulie toch zijken over die sauna’s zeg alle verhalen zijn het zelfde
    ga dan naat een parenclub bij je in de buurt daar is ook een sauna

    ???
    sauna & beauty Rose lima
    17-07-09, 17:28
    hallo !!!!
    ik zal zeggen….
    kijk even op onze web-site.
    en wie weet hebben wij de mogelijkheid waar jij aan het zoeken bent. ::)

    veel kijk plezier!!!!
    met vriendelijk groeten.

    Rose Lima ;)
    eric.J.DE.SMIT
    02-10-09, 22:31
    Ik ga graag met mijn vriend naar de sauna. En eigenlijk krijg ik er altijd wel zin van in sex.
    Maarja dat kan niet in de sauna vind ik. Het is vaak ook te druk… Anders had ik het misschien wel een keer geprobeerd.
    Maar goed, mijn vraag: Weet iemand misschien of er ook van die prive sauna’s zijn?
    Die je dus af kunt huren met z’n twee?n? Ik heb zitten googlen de hele tijd, maar kan niet iets vinden wat me geschikt lijkt.
    Wel erotische sauna’s, maar dan zijn er ook een heleboel andere mensen die er wel zin in hebben…
    En ook prive sauna’s maar volgens mij is het dan niet toegestaan om daar zomaar sex te hebben…

    Iemand tips, adresjes?

    neem een saunakamer op texel zit er 1 leuk gotel met prive sauna op je eigen kamer
    musi
    03-10-09, 20:20
    in heiloo vlakbij alkmaar ook in obdam eigen sauna huren
    Ol
    07-10-09, 15:43
    Ik snap eerlijk gezegd niet waarom er ergens moet staan dat je sex kunt hebben..

    Er zijn genoeg prive sauna’s in Nl ( er is een hele mooie in Zoetermeer waar ik ff de naam er niet van weet maar gelukkig hebben we google..) en die huur je gewoon af voor een paar uur met je vriend en dan heb je sex zo veel je wilt, zonder gebruiksaanwijzingen.. ;)
    liliane
    07-11-09, 23:57
    bekijk dit eens

    martin
    08-11-09, 11:11
    Beste Chatters,

    Even een reactie op het berichtje van Erik 25. SaunaZenter in Beek en Donk is geen erotische sauna, intiem contact is in ons complex niet toegestaan en dit is ook opgenomen in ons huisregelement.

    Sauna Zenter,
    Sweet-Love
    10-11-09, 15:13
    Evt gewoon weekendje naar Centerparcs, bungalo met sauna!
    supertriootje
    15-12-09, 11:32
    Als het dan toch in Belgie moet zijn…. Heeft iemand goed adres daar?
    dday
    15-12-09, 15:42
    ###LINK VERWIJDERD, INTIEM CONTACT IS DAAR NIET TOEGESTAAN###
    beek en donk! aanrader..

    en sex? ja dat kan!
    missyb
    15-12-09, 15:50
    wij hebben daar ook al eens zitten friemelen! (lees: neuken onder de stortdouche..)
    maar alles achteraf weer opgeruimd!
    Stel je voor!?
    :P :blush:
    leen
    02-01-10, 00:03
    Ik ga graag met mijn vriend naar de sauna. En eigenlijk krijg ik er altijd wel zin van in sex.
    Maarja dat kan niet in de sauna vind ik. Het is vaak ook te druk… Anders had ik het misschien wel een keer geprobeerd.
    Maar goed, mijn vraag: Weet iemand misschien of er ook van die prive sauna’s zijn?
    Die je dus af kunt huren met z’n twee?n? Ik heb zitten googlen de hele tijd, maar kan niet iets vinden wat me geschikt lijkt.
    Wel erotische sauna’s, maar dan zijn er ook een heleboel andere mensen die er wel zin in hebben…
    En ook prive sauna’s maar volgens mij is het dan niet toegestaan om daar zomaar sex te hebben…

    Iemand tips, adresjes?

    ik heb een buiten sauna in een blokhut deze moet je zelf op hout stooken
    er zit een klein ruimt in om te rusten? je mag hem gebruiken prive ## MAILADRES VERWIJDERT DOOR MODERATOR ##
    ik woon bij Zutphen
    finse
    triesje
    02-01-10, 16:30
    kan ook in een gewone sauna hoor :blush: ;)
    gompie78
    06-01-10, 15:33
    ik weet nog wel een sauna waar je een sauna prive kunt huren. hij zit in nieuwegein utrecht. en heet A-style
    tegel
    08-01-10, 20:50
    waar kom je van daan ik heb zelf een prive sauna met jaquzzi stuur een mailtje naar ## MAILADRES VERWIJDERT DOOR MODERATOR ##
    dan laat ik wat foto,s zien
    richy
    17-01-10, 16:25
    check vd Valk Hotel schiphol. Rijksweg A4. Kamers met sauna, zwembad, roomservice e.d. zo gek je het wilt hebben. Veel plezier hoor.
    mirella
    25-01-10, 11:41
    sauna terschelling
    precious
    27-01-10, 19:15
    of:

    Priv? Sauna Karin
    Vergierdeweg 252
    2026 ZK Haarlem
    ^

    Aan die weg ligt ook het crematorium……….. :unsure:
    precious
    27-01-10, 19:17
    De zwaluwehoeve, Harderwijk, fantastisch!!!!!En je kunt er blijven slapen ook.
    Kimberley
    27-01-10, 21:39
    En in de zwaluwhoeve mag je sex hebben? :laugh:
    Dat is volgens mij wat er gevraagd wordt.
    Oh en die sauna Karin is allang weg. Is hier toevallig om de hoek
    precious
    28-01-10, 08:50
    En in de zwaluwhoeve mag je sex hebben? :laugh:
    Dat is volgens mij wat er gevraagd wordt.
    Oh en die sauna Karin is allang weg. Is hier toevallig om de hoek

    Ik heb het nog nooit geprobeerd daar………..::whahahahaha::, is misschien wel lekker???????
    sex
    28-01-10, 13:34
    hallo ik heb een prive complex in obdam ik vind alles goed als je het maar schoon achterlaat
    het is af tehuren met z,n tweeen
    kijk maar bij ontspannings centerum Obdam
    ik hoor van jullie
    lunatic
    28-01-10, 13:38
    centerum?

    Af te huren voor met z’n 2en maar ik zie 4 stoelen staan :smile:
    sportygirl
    24-02-10, 20:21
    Niets is spannender dan in een gewone sauna sex te hebben met je partner maar op een gegeven moment wil je natuurlijk net wat verder gaan dan knuffelen, dan hangt het er vanaf wie er in de omgeving zitten of zijn. Er zijn dan van die momenten dat je niet meer kunt stoppen.

    24-02-10, 20:24
    In een ‘gewoon’ saunacomplex word je er meteen uitgezet als je daar sex hebt of op wat voor manier meer doet dan een ‘lichte’ knuffel. Dus het lijkt me niet verstandig (en ook niet erg respectvol naar de andere gasten) om zo’n actie in een gewone sauna te ondernemen.
    Sayang
    24-02-10, 21:18
    Lijkt me ook niet zo’n pretje om bij de zwaluwhoeve of Thermen Holiday te gaan zitten voozen. en je word er zeker uitgezet, als je betrapt word.
    dan zul je toch naar een parenclub moeten gaan.
    Oja, Ik weet nog wel een paar leuke boerderijen in Drenthe met sauna.
    verdi
    02-03-10, 15:54

    in combinatie met een weekend antwerpen echt heerlijk.
    sauna bezoeker
    07-03-10, 17:50
    ik ben een frequent sauna bezoeker, minimaal 2 keer per maand ga ik naar een van de grotere sauna complexen in nederland, daarnaast ga ik ook nog wel eens regelmatig naar een kleinere sauna in de buurt. Graag wil ik een ding op helderen met betrekking tot sex in sauna’s. daarbij staat mijn mening of ik het spannend of wel dan niet sociaal vind erbuiten. Geloof mij het gebeurd overal, in sommige sauna’s misschien meer dan andere, maar ik kom het iedere keer weer tegen. En ja inderdaad, s’middags om 12 uur op het drukste moment is het inderdaad niet het geval, maar na 7 uur en bepaalde type sauna’s (stoomsauna) is het vaak bingo. Mannen alleen en ook stelletjes. Hierbij telt dat je het wel moet willen/kunnen zien, en daarnaast als je als stel of man sex zoekt kun je het ook vaak vinden. Het is zeer na?ef om te denken dat het niet gebeurd.
    Vinkie
    07-03-10, 20:24
    aH? priv? lekker alleen. :D
    Pride
    08-03-10, 08:01
    Ik vind als je het lekker vind om te vrijen in een openbare gelegenheid waar je meer naakte mensen ziet , dan ga maar naar een parenclub. Daar is het geoorloofd en weten de andere gasten ook wat ze kunnen verwachten.
    Ik heb de sauna afgezworen inderdaad om deze praktijken die er gebeuren.
    Ik kom om te ontspannen niet om naar naakte stellen te kijken die zich niet kunnen beheersen, of mannen die zo verlekkerd naar je kijken en dan heel subtiel met zich zelf gaan spelen.
    Ik vind de sauna heerlijk , maar niet op deze manier.
    Patrick
    07-04-10, 13:24
    In deurne ligt een prive sauna met zwembad en 2 sauna’s daar kun je ook sex hebben de naam is Temple of Beauty,hier de adresgegevens,have fun.x

    ### ADRES- EN TELEFOONGEGEVENS VERWIJDERD DOOR MODERATOR ###
    sirtaned
    02-06-10, 17:45
    Hoi,

    bij toeval kwam ik hier terecht. Sinds kort is er bij mij om de hoek ook een sauna geopend. Volgens mij kun je daar ook afhuren zoals ik het op hun website lees. Ben er zelf nog niet geweest maar lijkt me wel leuk.
    Deze zit in Tilburg en heet mist cityspa.
    Wil er zelf ook naar toe een x. Ik laat wel weten hoe het was. Maar zover ik het zie op de site heeft het totaal niets met erotiek te maken.

    groetjes, natas
    Sandra Thomassen
    19-06-10, 15:55
    Mijn beste vriendin en ik zijn onlangs in Nieuwegein geweest. En dat is een aanrader. Er was een sauna afdeling met van alles helemaal priv?!!! En was nog goedkoop ook :) Je moet het geloof ik wel apart bijboeken. Heb de link ff opgezocht :specool: Volgens mij is het deze, anders vraag je het me maar ff :)

    Sauna prive in Utrecht (http://www.xs4all.nl/~astyle/beautyfarm2003/Sauna_arrangement.html)
    Boomerke
    22-06-10, 18:16
    Ga eens kijken bij sauna/club jesdunjoh in Herkenbosch bij Roermond.. Dat is een club maar met een heerlijke sauna en je mag er overal sex hebben. Ten slotte hoef je niet met iemand anders sex te hebben als je dat niet wilt.. ::)
    Boomerke
    22-06-10, 18:27
    Trouwens..ik nog een keertje.. ;) waarom speciaal een prive sauna h?.. denk niet dat dat iets toevoegd aan bv thuis gezellig maken met wierook..lichtjes en misschien een heerlijke massage, met blinddoek en beetje spulletjes gebruiken die langs de huid strelen( veertjes bv)..alles kan als het maar zacht aanvoelt. …..is ook prive en kan als je dat goed aankleed net zo lekker en spannend zijn.. :P :specool: Kan wel 100 dingen verzinnen mmm :D :D
    Joker
    23-06-10, 10:25
    Als je wil seksen in een priv? sauna dan bestaat de ideale oplossing er natuurlijk in er eentje bij je thuis te installeren. Priv?-er kan je niet vinden! Maar iets zegt me dat zoiets niet mogelijk is, onbetaalbaar of zelfs ronduit onwenselijk gevonden wordt. Want, tja, seksen bij iemand anders is toch v??l leuker… :wacko:

    Wie sauna met seks associeert geeft aan van sauna niets te snappen. Sauna en naakt gaan samen, naakt en seks ook, maar het naakt is in beide gevallen verschillend. Je gaat naakt omdat je seks wil, maar je gaat niet seksen omdat je toevallig iemand naakt ziet. Wrong brain wiring. Helaas nogal vaak te vinden bij personen met chronische tekorten op zowel moreel als seksueel vlak.

    Er bestaan inderdaad priv?-sauna’s die je per uur kan afhuren. Het is na?ef te denken dat daar alleen aan sauna gedaan wordt. En het is ??k na?ef te denken dat het warm water in het bubbelbad na elk bezoek ververst wordt. Het mag er dan allemaal nog zo kraaknet uitzien, of het ook kraaknet is, is d?t is nog maar de vraag. Heb je er geen enkel probleem mee te baden in de sliertjes van je voorganger(s), laat dan vooral niemand je weerhouden. Wil je daarentegen een nette saunabeurt ?n een nette seksbeurt, doe het dan na elkaar (in de daarvoor geschikte locaties) en niet tegelijkertijd. ;)
    Dutchie
    23-06-10, 20:04
    Ik ga graag met mijn vriend naar de sauna. En eigenlijk krijg ik er altijd wel zin van in sex.
    Maarja dat kan niet in de sauna vind ik. Het is vaak ook te druk… Anders had ik het misschien wel een keer geprobeerd.
    Maar goed, mijn vraag: Weet iemand misschien of er ook van die prive sauna’s zijn?
    Die je dus af kunt huren met z’n twee?n? Ik heb zitten googlen de hele tijd, maar kan niet iets vinden wat me geschikt lijkt.
    Wel erotische sauna’s, maar dan zijn er ook een heleboel andere mensen die er wel zin in hebben…
    En ook prive sauna’s maar volgens mij is het dan niet toegestaan om daar zomaar sex te hebben…

    Iemand tips, adresjes?

    Kijk hier eens dit is een gezellige club
    henkjan
    16-07-10, 22:17
    Ik ga graag met mijn vriend naar de sauna. En eigenlijk krijg ik er altijd wel zin van in sex.
    Maarja dat kan niet in de sauna vind ik. Het is vaak ook te druk… Anders had ik het misschien wel een keer geprobeerd.
    Maar goed, mijn vraag: Weet iemand misschien of er ook van die prive sauna’s zijn?
    Die je dus af kunt huren met z’n twee?n? Ik heb zitten googlen de hele tijd, maar kan niet iets vinden wat me geschikt lijkt.
    Wel erotische sauna’s, maar dan zijn er ook een heleboel andere mensen die er wel zin in hebben…
    En ook prive sauna’s maar volgens mij is het dan niet toegestaan om daar zomaar sex te hebben…

    Iemand tips, adresjes?
    er wel meer wat niet mag maar ik heb men vrouw wel eens geneukt in een sauna wat anderen daar van denken maakt ons niks uit maar volgens mij denkens ze dan mmmmmmmm dit wou ik ook wel dus ga lekker neuken
    smeukel
    17-09-10, 22:02
    In winterswijk Camping Veenhorts. moet je maar ff op internet kijken. ;)
    en de seks dat is volgens mij nergens toegestaan!!!!!!!!!.
    tipgever
    20-11-10, 12:12
    Ik ga graag met mijn vriend naar de sauna. En eigenlijk krijg ik er altijd wel zin van in sex.
    Maarja dat kan niet in de sauna vind ik. Het is vaak ook te druk… Anders had ik het misschien wel een keer geprobeerd.
    Maar goed, mijn vraag: Weet iemand misschien of er ook van die prive sauna’s zijn?
    Die je dus af kunt huren met z’n twee?n? Ik heb zitten googlen de hele tijd, maar kan niet iets vinden wat me geschikt lijkt.
    Wel erotische sauna’s, maar dan zijn er ook een heleboel andere mensen die er wel zin in hebben…
    En ook prive sauna’s maar volgens mij is het dan niet toegestaan om daar zomaar sex te hebben…

    Iemand tips, adresjes?

    Dat kan in Rosmalen bij de Thermen. Daar heb je een privesauna die je kunt huren, met daarin een bubbelbad, stoomdouche,
    en verder eigenlijk alles wat je nodig hebt om eens flink van bil te gaan ;)!

    Kijk het maar eens na!
    Harry
    13-12-10, 14:48
    Hoi,
    Kijk maar eens op vizitz.eu
    Groetjes
    geert.j
    22-12-10, 19:17
    Ja heel grappig ::)
    Nohow om nog even antwoord te geven op je vraag.
    Ik sla het aanbod van askim af, omdat ik dus op zoek ben naar een saunacomplex. Dat is dus een gelegenheid waar je EN in de sauna kunt gaan, EN lekker kunt zwemmen, EN een stoombad of kruidenbad kunt nemen. Maar waar je dus ook sex mag hebben.
    Ik weet dat deze sauna’s er in Belgie veel zijn. Maar in Nederland kan ik niet echt iets vinden.

    Een huisje op een park met een sauna is dus ook niet wat ik bedoel :smile:

    ga maar eens naar herkenbosch lekkere geile sauna
    vonny
    22-12-10, 21:39
    Hier kan je naar toe, is voor iedereen, maar wel prive sauna :thumbsup:

    kwilje
    27-12-10, 20:24
    Kijk hier maar eens…….

    saunaoosterhout.nl

    met 3w ervoor
    tegel01
    18-01-11, 19:48
    Hallo Ik heb een prive wellness in obdam met jaquzzy en een finse en infra rood sauna
    tegen over het bad kan je naar de beamer kijken mooie natuurfilm of sex film wat je wilt
    ik verwacht nu een hoop reacties gr Hans
    Bertkoos
    25-02-11, 21:32
    Heyy heb je al wat gevonden?
    leen
    08-03-11, 20:53
    Ik ga graag met mijn vriend naar de sauna. En eigenlijk krijg ik er altijd wel zin van in sex.
    Maarja dat kan niet in de sauna vind ik. Het is vaak ook te druk… Anders had ik het misschien wel een keer geprobeerd.
    Maar goed, mijn vraag: Weet iemand misschien of er ook van die prive sauna’s zijn?
    Die je dus af kunt huren met z’n twee?n? Ik heb zitten googlen de hele tijd, maar kan niet iets vinden wat me geschikt lijkt.
    Wel erotische sauna’s, maar dan zijn er ook een heleboel andere mensen die er wel zin in hebben…
    En ook prive sauna’s maar volgens mij is het dan niet toegestaan om daar zomaar sex te hebben…

    Iemand tips, adresjes?

    ###BIJLAGE VERWIJDERD DOOR ADMINISTRATOR###
    tinie
    21-03-11, 14:57
    in bergeik heb je een prive sauna daar ben je alleen dus je kan daar ongestoord sex hebben kennis van mij heeft daar hun kindje gemaakt die sauna heet aquarius of zoiets dergelijks
    veel plezier
    Niet geregistreerd
    02-06-11, 21:38
    In Frankrijk heb je Hamams (sauna’s/Turks stoombad) waar ook gesext wordt.
    Wij zijn in Cap d’ Agde geweest. Daar heb je een hamam met een deel voor alleen stellen en een deel waar ook single mannen mogen komen. Stellen kunnen in beide delen komen, de mannen niet.
    Het voordeel is dat de sfeer heeel relaxed is met banken, hoekjes en kamertje waar je lekker samen kunt zijn. Er is soft music en een heerlijke bar. De sfeer is erg sexy, maar niet opdringerig en je kunt jezelf heerlijk afzonderen. Is dat misschien iets voor jullie?
    Ik heb begrepen dat dit soort suana’s in heel Frankrijk te vinden is. Als je een beetje moeite doet vindt je vast wel meer online.
    Sex in een hete sauna? Leuk als fantasie, maar zoals ik hierboven beschreef: precies warm genoeg!

    Niet geregistreerd
    13-06-11, 20:56

    op de site staat nergens dat je geen sex mag hebben.
    Niet geregistreerd
    16-06-11, 17:28
    kijk eens bij berg wellness in lithoijen via Bed & breakfast Nederland
    Chantal980
    29-06-11, 15:34
    ik heb een aanrader voor iedereen waar wij vaak heen gaan

    in oosterhout kan je arparte kamer afhuren met sauna, zonebank jacuzzi en dompelbad. 3 kamers zijn er elke kamer is anders met een bar.
    je kunt zelf de deur op slot doen en de mensen daar geven je alle rust,

    ik hoop dat ik je geholpen heb zo anders
    Niet geregistreerd
    10-10-11, 12:35
    Het probleem zit in nederland in de vergunningen…
    Om een dergelijk complex te runnen heb je een sex vergunning nodig (Horeca 2).
    Deze worden in nederland niet meer uitgegeven.
    De enige optie die je hebt zijn parenclubs…

    Wij gaan vaak naar SwingClub De Drie angel in Nieuw-Bergen in Limburg… Zeer relaxete club waar alles mag en kan en men niet opdringerig is…
    Niet geregistreerd
    23-10-11, 12:41
    ik ken er 1!
    lekker met ze 2e heeft een grote zwembad jacuzzi en een sauna niemand komt er in.
    sauna bella vita zoetermeer

    veel plezierr
    Niet geregistreerd
    27-10-11, 18:47
    Ik ga graag met mijn vriend naar de sauna. En eigenlijk krijg ik er altijd wel zin van in sex.
    Maarja dat kan niet in de sauna vind ik. Het is vaak ook te druk… Anders had ik het misschien wel een keer geprobeerd.
    Maar goed, mijn vraag: Weet iemand misschien of er ook van die prive sauna’s zijn?
    Die je dus af kunt huren met z’n twee?n? Ik heb zitten googlen de hele tijd, maar kan niet iets vinden wat me geschikt lijkt.
    Wel erotische sauna’s, maar dan zijn er ook een heleboel andere mensen die er wel zin in hebben…
    En ook prive sauna’s maar volgens mij is het dan niet toegestaan om daar zomaar sex te hebben…

    Iemand tips, adresjes?

    hoi

    bij de bekende centerparks baden hebben ze vaak ook een sauna
    gaan we altijd samen heen er is daar bijna nooit iemand en daar kan je dus gerust aan de gang gaan ha ha
    altijd spannend om betrapt te worden ha ha
    vind ik zelf ook altijd leuk

    verder zijn er wel prive sauna’s hoor die je voor 2 uur kan huren of zo
    in parenclubs zijn ook sauna’s waar alles mag maar daar zijn ook andere mensen aanwezig
    hoeft daar niet te swingen of zo doen wij ook niet alleen een nee zeggen is voldoende

    gr robert
    Niet geregistreerd
    08-11-11, 02:42
    Ik ga graag met mijn vriend naar de sauna. En eigenlijk krijg ik er altijd wel zin van in sex.
    Maarja dat kan niet in de sauna vind ik. Het is vaak ook te druk… Anders had ik het misschien wel een keer geprobeerd.
    Maar goed, mijn vraag: Weet iemand misschien of er ook van die prive sauna’s zijn?
    Die je dus af kunt huren met z’n twee?n? Ik heb zitten googlen de hele tijd, maar kan niet iets vinden wat me geschikt lijkt.
    Wel erotische sauna’s, maar dan zijn er ook een heleboel andere mensen die er wel zin in hebben…
    En ook prive sauna’s maar volgens mij is het dan niet toegestaan om daar zomaar sex te hebben…

    Iemand tips, adresjes?

    helloww

    k weet wat je bedoel ok maar k heb wel goeie site en geweest daar.. daar is egt relax en prive sauna.. ga naar die via google moet je in typen doen.. bij ergens in zoetermeer…

    met prive samen egt prachtig daar..

    bye
    Niet geregistreerd
    19-01-12, 19:12
    Ik ga graag met mijn vriend naar de sauna. En eigenlijk krijg ik er altijd wel zin van in sex.
    Maarja dat kan niet in de sauna vind ik. Het is vaak ook te druk… Anders had ik het misschien wel een keer geprobeerd.
    Maar goed, mijn vraag: Weet iemand misschien of er ook van die prive sauna’s zijn?
    Die je dus af kunt huren met z’n twee?n? Ik heb zitten googlen de hele tijd, maar kan niet iets vinden wat me geschikt lijkt.
    Wel erotische sauna’s, maar dan zijn er ook een heleboel andere mensen die er wel zin in hebben…
    En ook prive sauna’s maar volgens mij is het dan niet toegestaan om daar zomaar sex te hebben…

    Iemand tips, adresjes?

    kijk eens hier

    Niet geregistreerd
    03-03-12, 10:13
    Waar is een erotische sauna omgeving den bosch / brabant waar sex mogelijk is , met z,n 2e of meer mensen erbij.
    Mijn vrouw en ik zouden dat spannend vinden.

    GR. BAS
    johannasauna
    29-03-12, 20:42
    Als je echt een goeie prive sauna wilt hebben ga eens kijken bij Prive Sauna Romantica (Valkenswaard,vlakbij Eindhoven) ook in het weekend en s’ avonds zijn ze geopend, hier kun je ongestoord genieten , ze hebben een sauna, bubbelbad , stoomcabine en een lounge bed. We kregen zelfs een gratis drankje aangeboden. kosten slechts 99,95 voor twee personen. Je kunt hun eventueel ook bellen op ### telefoonnummer verwijderd door moderator, gebruik PB functie###
    western girl
    22-04-12, 12:05
    hoi in zwinderen (drenthe) zit een mooie club met sauna waar je heerlijk met je eigen vriend sex kan hebben!! Er zijn natuurlijk meer mensen maar daar hoef je je niks van aan te trekken. Veel succes met zoeken…..
    Niet geregistreerd
    05-08-12, 19:18
    Volgens mij kan je veel beter naar een parenclub gaan daar is ook vaak een sauna bij.
    Daar kan je zoveel sex hebben als je zelf wil en zelfs met iedereen die je aanstaat.
    Is wel een stuk gemakkelijker, daar weet je dat het is toegestaan.
    Zelfs de prijs is bijzonder leuk, je kan er op vrijdag vanaf 20 uur tot 3.00 uur gebruik van maken.
    Dit voor het leuke bedrag van 30 euro voor een stel.
    Daar is zelfs het eten en drinken bij inbegrepen.
    Niet geregistreerd
    12-10-12, 00:41
    Idd, in Belgi? vind je veel zo’n saunacomplexen. En vaak zijn er dan ook relaxruimtes voorzien waar het toegestaan is te vrijen.
    Gek dat je dat in Nederland dan weer niet vind. Zou een gat in de markt zijn.

    Bij descanso (rijkevorselseweg 45 in beerse) zijn wij een paar keer geweest en daar kan je heerlijk genieten van de zeer ruime priv? wellness ruimte (echt groot en gezellig!)
    met binnenzwembad, hammam, sauna, jaccuzi enzo…

    je kan (mag) er eigenlijk alles wanneer je het af huurt, valt goed mee van prijs ook , ik geloof dat we 103 euro betaald hebben voor 2 uren genieten met zn twee en twee frisdrankjes.

    die hebben ook acties door de week… moet je maar eens checken http://www.descanso.be als het goed is
    Niet geregistreerd
    25-11-12, 15:07
    In de the rainbow in gent is wel goed
    Redroses2
    26-11-12, 13:02
    Ik lees mee die descanso mag het ook echt? Want bij de meeste staat het erbij geen intimiteiten lol
    Niet geregistreerd
    10-01-13, 11:35
    Borabora in belgie. hele goeie!!!!
    Niet geregistreerd
    10-01-13, 23:30
    Kijk eens in azurro in Beuningen… Die heeft afsluitbare priv? sauna’s
    Niet geregistreerd
    20-03-13, 06:49
    golden time in bruggen 10 km over de grens bij venlo
    gast
    26-09-13, 16:09
    Seks in sauna’s gebeurt wel. heb er ook wel eens seks gehad. maar dit was buiten niet feitelijk seks in de sauna.
    Niet geregistreerd
    25-05-15, 22:40
    Mijn vriendin en ik zijn daar ook naar op zoek. Is er niet in Nederland. Balen!
    Niet geregistreerd
    19-09-15, 14:57
    Wij hadden hetzelfde: tijdens bezoeken aan de gewone sauna werden we altijd opgewonden van elkaar maar het is raar om daar seks te hebben (verder als elkaar strelen doen we niet). Sauna Romantica is een aanrader; seks is gewoon toegestaan en het is heel schoon (na ieder bezoek wordt het water in de jacuzzi ververst). Je kan daar 2,5 uur heerlijk van elkaar genieten in de jacuzzi en op het loungebed. Voor ons een heerlijk uitje!!
    René1981
    09-10-15, 13:46
    Wij hadden hetzelfde: tijdens bezoeken aan de gewone sauna werden we altijd opgewonden van elkaar maar het is raar om daar seks te hebben (verder als elkaar strelen doen we niet). Sauna Romantica is een aanrader; seks is gewoon toegestaan en het is heel schoon (na ieder bezoek wordt het water in de jacuzzi ververst). Je kan daar 2,5 uur heerlijk van elkaar genieten in de jacuzzi en op het loungebed. Voor ons een heerlijk uitje!!

    Mijn vriendin en ik zijn al enkele keren naar Lakonia in Antwerpen (Berchem) geweest. Er is daar zelfs een amateur pornofilm opgenomen, die wel te vinden is op bepaalde sites :X Dus ja, seks is daar zeker mogelijk en die eigenaren zijn ook niet gek. Er komen zoveel stelletjes die daar voor zo’n 50 euro per uur dat complex afhuren. Ze weten echt wel wat daar gebeurt, er wordt alleen niet over gepraat in het gastenboek, maar als je een beetje zoekt met Google ontdek je al snel waarom dat complex praktisch continu uitverkocht is.

    In Nederland zijn saunacomplexen wel erg panisch geworden als het om intimiteit aankomt. Ik vind het echt te preuts voor woorden dat je niet tegen elkaar aan mag liggen, elkaar niet mag zoenen, etc. Wij gaan vaak net over de grens in Duitsland naar de sauna en de Duitsers zijn veel relaxter. Vele stelletjes hangen lekker tegen elkaar aan, in elkaar armen, zoenen elkaar soms wat. Wellicht dat er onder water meer gebeurt, maar dat zie je toch niet. Ik heb het gevoel dat hoe meer je dit gedrag actief probeert te weren, hoe spannender je het maakt voor degenen die er behoefte aan hebben. Ik vind een knuffelend stelletje in ieder geval een gezellig/knus gevoel geven wat helemaal past bij de ontspannen sfeer van een sauna. Net zoals lekker knuf tegen elkaar aan zitten op de bank heel knus kan zijn.

    Ik zeg dus niet dat seks in de sauna (veel te heet voor mij) of in het zwembad/jacuzzi maar normaal moet zijn, ik heb het puur om de wat meer geaccepteerde intimiteit. Gaan we mensen op straat ook aanspreken als ze iets te innig omarmd zijn of te lang zoenen? De preutsheid ten top toch?
    Puk
    09-10-15, 15:50
    Beste Rene als mensen naakt zijn word er over het allemaal anders naar gekeken, bovendien in Nederland mogen ook kinderen de sauna complexen in wat in Duitsland en Belgie weer niet is toegestaan. Als mensen elkaar willen betasten of anders hoeft dat toch niet perse publiekelijk? Ik vind het niks met preutsheid te maken hebben.
    felice
    09-10-15, 19:48
    ik ben het volkomen met Puk eens, en ik vind mezelf absoluut niet preuts, maar van voor mij is van elkaar genieten iets dat je samen doet, daar hebben buitenstaanders niets mee te maken. En dat hoef ik van een ander ook niet mee te maken.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.