10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #68042
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Lieve mensen,

    Mijn nicknaam is Droppy, ben 46 jaar, niet getrouwd maar heb wel een vriend (sinds 11 jaar). Ik werk niet meer (door ziekte verder niet belangrijk en ook niet iets waar ik het over wil hebben, ik zoek hier juist warmte, vrolijkheid en luchtigheid). Mijn hobby’s zijn Zumba, Pilates, mandalatekenen, zentangle. Om eerlijk te zijn, doe ik Pilates alleen uit noodzaak en Zumba eigenlijk ook, maar Zumba vind ik wel echt leuk. 1 van de ziekten en kwalen is Bechterew. Ik kan niet hardlopen omdat ik geen vering meer heb in mijn rug, ik kan ook de kleine sprongetjes van Zumba niet maken, dus als de groep springt maak ik zelfverzonnen pasjes. De muziek vind ik heerlijk, ik ben heel muzikaal en ritmisch, en die vrolijie Latin muziek maakt dat ik gemakkelijker door de pijn heen beweeg.

    Ik mag graag af en toe een boek lezen, en dat gaat dan bijna altijd over mensen en over spiritualiteit of psychologie. Bijvoorbeeld boeken van Coelho, of Carlos Castaneda, maar ook de Rosie-boeken van Simsion, en De lange weg naar huis, van Rupert Isaacson. De Libelle en de Margriet heb ik pas ook herontdekt:vet:.

    De nick Droppy was de naam van mijn eerste kat. Ik heb nu geen huisdieren meer, maar ik ben gek op katten. De boeken over Poeh (de oorspronkelijke maar vooral ook de tao van Poeh, de teh van Knorretje, Poeh en de filosofen, Poeh en de esterische wijsheid, etc.) en de tekenfilms van Poeh vind ik fantastisch, dus daarom de avatar.

    Mijn eerste hallo-berichtje staat in de verkeerde rubriek, ik had deze nog niet gezien (gisteren haperde mijn internetverbinding enorm, dus dat heeft ook meegespeeld). Daarom nog maar een keer hier, op de juiste plek voor voorstellen.

    Wat een fantastisch fijn forum is dit. Heerlijke sfeer. Chapeau!

    Veel liefs,
    Droppy

    #86257
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Leuk hoor Droppy dat je hier bent gekomen!

    #86269
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Interessante hobby’s heb je.

    #86271
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Dank voor je lieve woorden. Je hebt leuke hobby’s, Jammer voor je dat je geen kat meer hebt! Ik heb mijn hele leven een kat gehad, zelfs toen ik als student op een kamertje woonde..ik kan me voorstellen dat je het mist!

    #86288
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    Dank voor je lieve woorden. Je hebt leuke hobby’s, Jammer voor je dat je geen kat meer hebt! Ik heb mijn hele leven een kat gehad, zelfs toen ik als student op een kamertje woonde..ik kan me voorstellen dat je het mist!

    Dankjewel. Soms mis ik een kat wel heel eventjes, maar de vrijheid die ik nu heb vind ik belangrijker nu. Geen kattenbak meer verschonen, geen gesjouw met kattenbakvulling, geen kots opruimen, geen haren all over the place, geen gedoe met dierenartsen en inentingen, geen belemmering van een kat die in bed ligt en voortdurend tegen mijn buik aankruipt (superlief, gezellig en lekker warm, maar ook lastig als je pijn hebt en je niet vrij kunt bewegen), geen oppase meer nodig als ik er niet ben, vakanties bijvoorbeeld, etc. Dus eigenlijk mis ik het niet meer. Bovendien was mijn laatste kat zo superbijzonder, dat was een engel met haren. Geen enkele kat kan daar ooit nog aan tippen. Ik heb het mooiste wel met hem beleefd en daardoor is de behoefte eigenlijk grotendeels weg. Maar ik blijf het leuke dieren vinden. Een enkele keer heb ik nog zin in een nieuwe kat. Dan ga ik kijken op de sites van dierenasiels, of naar kattenfilmpjes op youtube. En als ik dan een half uurtje heb gekeken, ben ik weer van mijn kattenbui genezen :-P .

    Heb jij zelf nu nog wel een kat, Felice? Ze blijven leuk hoor. En misschien dat het ooit weer verandert in mijn leven. Maar nu in elk geval nog niet.

    #86289
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    Leuk hoor Droppy dat je hier bent gekomen!

    Dankjewel Puk. Ik vind het ook leuk dat jullie hier zijn. Ik lig in een deuk bij sommige topics die ik lees.

    #86291
    Profielfoto van: PoehPoeh
    Deelnemer

    Interessante hobby’s heb je.

    Hihi, het houdt je van de straat he. Heb jij hobby’s? Volgens mij heb ik daar van jou en Irene en Felice nog niet over gelezen, maar misschien moet ik beter zoeken en lezen eerst hoor. Gaat even duren voordat ik meer ingelezen ben.

    #86292
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Ik heb nog wel een kat, maar heb besloten dat dit de laatste is…precies om alle redenen die jij nu opsomt…zij zijn heel erg lief dat wel, maar ik vind het gedoe ook welletjes…

    #86326
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Nogmaals Hoi Droppy :bloem:

    #68043
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Hihi, het houdt je van de straat he. Heb jij hobby’s? Volgens mij heb ik daar van jou en Irene en Felice nog niet over gelezen, maar misschien moet ik beter zoeken en lezen eerst hoor. Gaat even duren voordat ik meer ingelezen ben.

    Ik schrijf en lees graag, luister graag naar muziek en doe af en toe en re-enactment.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.