7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #70078
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Mercedes-AMG heeft de Project One onthuld. Het is een zogenoemde ‘hypercar’ met techniek uit de Formule 1.

    De ‘Project One’ krijgt nog een andere naam, maar is verder nagenoeg klaar voor productie. De auto beschikt over een uit de Formule 1 afkomstige 1,6-liter V6, die in combinatie met vier elektromotoren ruim 1.000 pk vermogen levert.
    De Project One kan daarmee een topsnelheid van boven de 350 km/h halen

    bron NU
    https://www.nu.nl/auto/4918745/mercedes-amg-presenteert-hypercar-met-formule-1-techniek.html

    #93021
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    ik vind het een Batmobiel eerste klas, maar tegen een ritje zou geen nee zeggen

    #93022
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Ja joh een heerlijke auto toch!! Super…….(Y)

    #93034
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    De auto kijkt wel boos. Ze mogen de auto wel iets aardiger laten kijken :)

    #93048
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Haha een boze auto no way!!! Deze auto kijkt open en is er klaar voor. Een booskijkende auto moet je een naar de grill van een bmw kijken…..

    #93050
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Haha een boze auto no way!!! Deze auto kijkt open en is er klaar voor. Een booskijkende auto moet je een naar de grill van een bmw kijken…..

    nou wordt ik nieuwsgierig genoeg om te gaan kijken naar deze automobiel (mijn verdict volgt)

    #70079
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Mijn eerste gedachte is breedbekkikker, maar ik moet toegeven dat het wel een heel speciaal voertuig is.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.