2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #67443
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Ik vroeg me laatst af waar mijn passie, vandaan is gekomen om ondernemende alleenstaande moeders te helpen gezonder, vitaler en financieel onafhankelijk te worden. Ineens herinnerde ik me een gesprek op mijn werk met een vrouw van middelbare leeftijd toen ik zelf ongeveer 22 jaar oud was. Die vrouw was jarenlang getrouwd geweest met een man die een goede baan had. Zij bleef thuis om voor hun kinderen te zorgen. Tot haar man een relatie kreeg met zijn secretaresse. Omdat ze na de scheiding niet genoeg alimentatie kreeg deed ze werk dat ze niet leuk vond en waarmee ze ook weinig verdiende. Maar zonder opleiding en werkervaring had ze geen keus.
    Dit gesprek werd voor mij de drive om financieel onafhankelijk te zijn. Ik heb altijd gewerkt en opleidingen of cursussen gedaan om mezelf te ontwikkelen. Nu wil ik mijn enthousiasme delen en laten zien dat werken en moederschap goed samen gaan. Ik wil ondernemende, spirituele, alleenstaande moeders met jonge kinderen laten zien dat zij financieel onafhankelijk kunnen zijn.
    Wat voor een vrij gevoel geeft het, als je als zelfstandige ondernemer netwerk marketing doet. Hoe fijn is het als je, je geen zorgen meer hoeft te maken of je het financieel redt. Als je niet meer afhankelijk bent van je ex-man of een instantie.
    Alles is mogelijk!
    Als jij kunt dromen wat jij wilt bereiken, kun je, je ideale leven werkelijkheid laten worden. Vraag jezelf af wie je wilt zijn en wat je in dit leven nog wilt bereiken. Wat is jouw missie? Wat zijn je dromen?
    Ik heb de tools en handvatten! En die wil ik je graag leren. Als je openstaat voor meer geluk, gezondheid en geld, is echt alles mogelijk!

      [*]Ben jij bereid om je “oude” leven op te geven en een succesvol nieuw leven te beginnen?
      [*]Ben je bereid te veranderen, te leren?
      [*]Ben je bereid gelukkig te zijn?
      [*]Ben je bereid veel geld te ontvangen, je angsten los te laten?
      [*]Ben je bereid je comfortzone te verlaten?
      [*]Ben je bereid verandering te brengen in je leven?

    Ik kan je helpen je nieuwe, onafhankelijke leven te realiseren. Durf jij dit avontuur met mij aan te gaan? Dan verwelkom ik je hartelijk in mijn team en verheug ik me erop met jou te gaan samenwerken.
    Kijk op mijn website en neem dan gerust contact met mij op. Dan kunnen we samen bepalen welke koers je wilt varen. Ik kijk naar je uit!

    #67444
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Succes!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.