9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #64934
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Hoi allemaal!

    Ik ben Huntress, 30 jaar oud en (momenteel nog) woonachtig in Zuid Holland.
    In een ver verleden hier wel eens lid geweest en ben nu weer terug!
    Hoop dat het nog steeds zo gezellig en warm is als destijds! Uiteraard kunnen jullie van mij mijn bijdragen verwachten.

    Wie ik ben?
    Primal to the core en roedelleider van 2 geweldige honden
    Geen kroegtijger maar wel iemand die graag op evenementen werkt (zowel achter de schermen als in het veld) en daarnaast zo nu en dan een project in de webdesign doet.
    Voor de rest relax ik graag in de natuur met goed gezelschap of simpel in de tuin met een vuurtje :)

    Voor de rest eh… ben ik gewoon maar ik haha

    Vraag maar raak

    Groetjes,

    Huntress

    #74845
    Profielfoto van: Felice VeenmanFelice Veenman
    Sleutelbeheerder

    Hallo Huntress, wat leuk dat je weer terug komt! Het is wellicht wat minder druk dan vroeger, maar warm is dit forum zeker.
    Ik woon ook in ZuidHolland, jij zegt momenteel: ga je verhuizen?
    Natuurlijk ben ik als hondenliefhebster wel benieuwd naar je roedel…

    #74852
    Profielfoto van: IreneIrene
    Moderator

    Welkom (terug) op VP Huntress. Er zijn hier nogal wat hondenliefhebster, al hoor ik daar niet onder. Wat voor soort evenementen werk je achter de schermen?

    #74862

    Van harte welkom Huntress, was jij hier voor 10-2011 al slapende? Of was je toen nog actief?

    #74872
    Profielfoto van: PukPuk
    Deelnemer

    Welkom op VP.

    #74873

    Ook namens mij welkom: ik ben Rowena en zet hier elke dag nieuws neer.

    #74875
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Welkom op Vp Huntress

    #74883

    Bedankt iedereen!!

    @ Felice: mijn roedel bestaat nu nog maar uit 2 Engelse Staffords. Een reu en teef. Onze oudste is in januari helaas overleden op de leeftijd van 12 jaar :(


    @Irene_de_Vreede
    : Ik werk op allerlei evenementen. Heb zelf 10 jaar op vrijwillige basis een grootschalig evenement georganiseerd voor (hoe kan het ook anders) Staffords :) Verder heb ik veel ervaring in het welzijnswerk met evenementen. Heb hier en daar ook nog wat observatiewerk verricht op bepaalde feesten. Het maakt mij niet zoveel uit wat voor evenement het is. Ik vind het leuk om bezig te zijn met het vormgevingsproces en voorbereidingen alsmede de uitvoering en de dag of dagen tot een succes maken.

    @ Virgo62m: het zou zomaar kunnen dat ik toen al aanwezig was op het forum maar dat durf ik niet met zekerheid zeggen. Het zal in elk geval onder een andere naam geweest zijn.

    #64935
    Profielfoto van: AnoniemAnoniem
    Inactief

    Welkom op VP!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.