-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
ik zie wat je bedoelt, ik dnek dat zijn verdienste is dat hij het ook echt op de agenda heeft gekregen
-
Puk reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 5 maanden geleden
how come?
Ik blijf sukkelen met de verkoudheid ….
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
wat vind je achterhaald dan?
We weten allemaal dat de zorg al jaren slechter word middels de bezuinigingen van het kabinet.
Ouder worden in een bejaardenhuis met gezellig koffie drinken in de openbare ruimtes is er niet meer bij.
Dat het personeel tijd heeft om met de mensen een praatje te maken of een spelletje te doen?
Hugo Borst had dit niet…[Verder lezen] -
Irene reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 5 maanden geleden
Lekker
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
Ja ik heb ook niet echt de indruk dat de ouderenzorg inmiddels perfect geregeld is.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 5 maanden geleden
ik heb niks gekocht maar wel wat gekregen: 27 e boeken
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 5 maanden geleden
Brak
how come?
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
wat vind je achterhaald dan?
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
even door de reclame heen bijten, maar dan vind ik het werkelijk een schokkend filmpje
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
nog een keer gelezen en nu goed…ze hebben het inderdaad in het openbaar gedaan…hoe kan je dat nu stiekem doen, als er een filmploeg omheen staat??
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
ze hebben het toch stiekem in de nacht gedaan? of vergis ik me nu??
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
Ik heb dit hele artikel van Hugo Borst niet gevolgd omdat………….ik het allemaal een beetje achterhaald vind.
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
Stelletje viezerikken, is openbaar schennis.
Stel dat kleine kinderen dit gezien hadden? -
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
Ik zag ook meteen mogelijkheden voor de marketing:
Walibi! voor elk wat wils!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
ik had gisteravond, toen ik nieuws aan het zoeken was voor BabyenKind, al gezien dat er een porno-filmpje was gemaakt in Walibi, eerlijk gezegd, moest ik daar enorm om lachen…
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
ja, daar begint het mee!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 5 maanden geleden
een boek voor mijn e reader. Yoyo Moyes : Paris for one
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 5 maanden geleden
strakjes ga ik mijn e reader uitproberen!!
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
Ik heb er eens naar gevraagd waarom men geen handschoenen aan heeft en toen werd er geantwoord dat ze een handenwas beleid hebben.
Maar wat ik het ergste vond waren die afgekloven nagels van die jongen die de broodjes stond te beleggen daar werd ik zo onpasselijk van.
Ik vind als je in de horeca werkt dat je gewoon geknipte verzorgde hand-nagels…[Verder lezen] -
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
koekeriekoe ( zou m’n zuster zeggen) de wereld gaat vooruit
in hele kleine (elegante) stapjes.
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
