-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 5 maanden geleden
ff pauze
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 5 maanden geleden
lekker Female1!
wij gaan kophaas eten met rodekool en aardappeltjes uit de oven.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
dat is toch niet zo gek? winkeliers willen ook graag wat extra’s verdienen, over de gestegen kosten van de zorgpremie ben ik minder makkelijk…
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
ik zeg altijd: als je iets doet, moet je het goed doen!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
Jammer ik hield eigenlijk van zijn gekke uitspraken en regels.
precies!!
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
Oeps…steentjes weg.
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
Jammer ik hield eigenlijk van zijn gekke uitspraken en regels.
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 5 maanden geleden
K……..k……………kukelekuuk………..grr
-
Puk reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 5 maanden geleden
Preitaart
Hey…daslekker!
Maak je diezelf????? -
Puk reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 5 maanden geleden
Het zit er nog allemaal……….
-
Irene reageerde in het onderwerp Anderen in het forum platenhoezen 9 jaren, 5 maanden geleden
Fotograaf Bob Seidemann is verantwoordelijk voor de controversiële hoes van het enige album van Blind Faith.

-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
Ja idd je slaat de spijker op zijn kop. Bedrijven dekken zich overal tegenin bij voorbaat al.
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
Precies heel kinderachtig allemaal en dat is dan de Nederlandse politiek nou ik ga er niet in mee!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
Ik ben wel benieuwd hoe je dat ziet, want je kiezers voorhouden dat ze niet bang hoeven te zijn dat de partij van hun keuze, niet met een partij in zee zal gaan die lijnrecht op die keuze staat, zie ik juist als geruststelling en niet als onrust zaaien.
partijen moeten dat soort dingen ook helemaal niet zeggen: de kiezer bepaalt…Partijen kunnen…[Verder lezen]
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
daar kan ik kort over zijn Puk: bijna niemand………….
we vergeten ook de enorme bureaucratie, die kost zo verschrikkelijk veel tijd
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
op dit moment sluit de pvv de vvd uit en de vvd de pvv. Ik vind dat kinderachtig: als jij niet met mij wil spelen, speel ik niet met jou…Ik weet niet wie van beiden begonnen is, maar dat maakt me niet uit.
Ik vind ook dat uitsluiten niet kan.
Je kan wel zeggen: met deze of die partij, zouden we dat lastig vinden….dat mag gerust. Maar je mag…[Verder lezen] -
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
Dat mag maar op voor hand zeggen dat je niet wil gaan samen werken met een partij vind ik onrust zaaien.
Irene ik weet dat je geen voorstander bent van de pvv en dat mag.Ik ben wel benieuwd hoe je dat ziet, want je kiezers voorhouden dat ze niet bang hoeven te zijn dat de partij van hun keuze, niet met een partij in zee zal gaan die lijnrecht op…[Verder lezen]
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
Vermoedelijk zijn het echt juist de mensen die hulp nodig hebben die de psychische zorg mijden.
Wachttijden zijn ook zo lang omdat bepaalde mensen niet uitbehandeld blijken, en gewoon hun leven lang een draad nodig hebben.
Nieuwe patiënten hebben een wachttijd van 6-8 maanden dat is veel te lang.
Bovendien hebben de bezuinigingen ook de deur goed…[Verder lezen] -
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
Ik vind dat helemaal net zo raar. Je mag als kiezer toch wel weten waar je aan toe bent.
Dat mag maar op voor hand zeggen dat je niet wil gaan samen werken met een partij vind ik onrust zaaien.
Irene ik weet dat je geen voorstander bent van de pvv en dat mag. -
Irene reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 5 maanden geleden
Ik moet plassen, dus ga ik er maar vast uit.
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
