-
Irene reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Ik ga zo eten.
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Aan morgen
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Een aantal mensen …
-
Puk reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
wijntje drinken
-
Puk reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Geen idee nog……..
-
Puk reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Koekeloeren en kniezen….
-
Irene reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Eerst broodjes opeten daarna nog even wat klusjes doen en als ik tijd heb nog even langs mijn ouders.
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Echt of spreekwoordelijk? :knipoog3:
Echte zondagse broodjes.
-
Irene reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Even lekker voor mezelf zorgen en dan pas voor de rest.
-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Tosti’s
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Dat ik zo maar eens zoete broodjes ga bakken.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
hmmm wat heb ik heerlijk geslapen, kom ik ga er maar eens uit!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Ik ga er een relaxed weekend van maken! Niet echt gelukt trouwens. Bij de zwemles, voetbaltraining en boodschappen bleef ik heel ontspannen. Maar toen het tijd werd om de deuren in mijn nieuwe kantoor te gaan schilderen en dat niet naar wens verliep moest mijn zengevoel het samen met mijn helpende lief het ontgelden… Gelukkig morgen geen moetjes…
-
Sanne Hulsebos-Druijf reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Ik ga er een relaxed weekend van maken! Niet echt gelukt trouwens. Bij de zwemles, voetbaltraining en boodschappen bleef ik heel ontspannen. Maar toen het tijd werd om de deuren in mijn nieuwe kantoor te gaan schilderen en dat niet naar wens verliep moest mijn zengevoel het samen met mijn helpende lief het ontgelden… Gelukkig morgen geen moetjes…[Verder lezen]
-
Irene reageerde in het onderwerp Rodney Matthews in het forum platenhoezen 9 jaren, 4 maanden geleden
Barclay James Harvest met Caught in the light

-
Irene reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Heel erg goed.
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Dat ik best nog een leuk leven voor de boeg kan hebben.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 4 maanden geleden
een leuk onderwerp! het is inderdaad zo dat op begrafenissen niet alles gaat zoals het altijd ging. Soms sta je elkaar verbaasd aan te kijken: moeten we niet gaan condoleren??
Een trent die hier niet besproken is, is de trent van wat ik de kleuterjuf noem: zo’n dame die met omfloerste stem alles aan elkaar praat.
Persoonlijk ben ik daar niet zo van… -
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 4 maanden geleden
ik ben het met Irene eens….
wij waren hier laatst aan het overleggen of de kiesdrempel niet omhoog zou kunnen. Toch wel grappig om te lezen dat de kiesdrempel die er is, voor velen al onneembaar is
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
heel erg verdrietig
ach lieve Marith…wat afschuwelijk voor je. Ik geef je een heel dikke knuffel
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
