-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Zo eten, omkleden, dochter ophalen en sporten.
-
Irene reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Haren wassen.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
pfff dat was een kort nachtje
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 4 maanden geleden
Ik zag die man gisteren bij Jinek en ik moet zeggen: ik had er respect voor hoe hij met de situatie omging: hij bleef rustig, hij bleef respectvol, maar hij maakte ook leuk reclame voor zijn bedrijf en maakte excuses waar dat gepast was.
Ik kan me wel voorstellen dat als je een keuken bestelt en je bestelt die weer af, dat dat kosten met zich mee…[Verder lezen] -
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 4 maanden geleden
ik zag het gisteren op tv…dat is niet gering en wat er fout gaat, is beslist niet prettig!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 4 maanden geleden
Is hij nou gewoon heel erg dom, of is hij heel erg slim
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
O je Puk toch…
Hier erge onrust
MetjouwMarith?
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
O je Puk toch…
Hier erge onrust
knuffel
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Gezellige nacht weer.
wat rot voorj e,je moet zo onderhand wel gebroken zijn
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Gezellige nacht weer.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Hoe lang houd ik dit nog vol?
ja, dat vraag ik me ook af…Hoe lang trekt ze dit nog en hoe lang duurt het voor ze echt iets hebben wat helpt
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Hoe lang houd ik dit nog vol?
Hoidaar
ik dacht al steeds aan je xx -
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Hoe lang houd ik dit nog vol?
Knuffel en sterkte!
-
Judith77 reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Hoe lang houd ik dit nog vol?
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar verbaasde jij je om vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
He bah…. Irene?
Dat is belangrijk bij het het reanimeren.
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar verbaasde jij je om vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Dat een stroomstoot niet bedoeld is om het hart opgang te brengen, maar juist om het stil te leggen.
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Dat ik zo maar eens af ga sluiten.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar verbaasde jij je om vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Dat ik een slappe hap aan het worden ben…
en je loopt elke dag met Violeta!
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar verbaasde jij je om vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Dat ik een slappe hap aan het worden ben…
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 4 maanden geleden
Kop op Han we gaan gewoon door.
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
