-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
nou , ik vind het ook niet mooi, sterker nog: ik vind het heel erg lelijk, maar om daar nu boos over te worden..
gewoon dat merk links laten liggen, dan leren ze het wel af -
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
Dus geen geldwolf, maar een moneyturtle.
-
Irene reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Administratie bijwerken
-
Irene reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Onrustig geslapen, maar het gaat goed…
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
bizar. dat arme beest
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar verbaasde jij je om vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
een andere dame in de nagelstudio, die maar bleef zeuren
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
hmmmm, ik blijf lekker nog even liggen
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
ik ook !!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp waar werd jij gelukkig van? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
mijn prachtige nageltjes
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
ik erger me aan een gast die op mijn andere forum steeds SUBJ1 post….
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
hmmm een viespeuken -knop stel ik voor: die direct delete??
-
Irene reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Ik ben niet zo handig met telefoons dat ik weet wat een Home-knop is, maar dit soort seksueel getinte opmerkingen kunnen echt niet.
-
CheeseUnion reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Ik heb me vandaag geërgerd aan de gedachtegang van een man en het bij alles aan seks/de vrouw denken.
Ik had een whatsapp-gesprek met een man en we hadden het over smartphone’s en de homeknop. Ik wil geen telefoon zonder homeknop dus ik zeg: “Ik moet een fysieke homeknop hebben.”
Hij antwoordt: “Hihi.
Als een clitoris om mee te…[Verder lezen] -
Irene reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Moe
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
Jesse Klaver is jong, slim, beschaafd en hij is niet bang om rigoureuze maatregelen te verdedigen, dat levert gewoon een gunfactor op.
Alleen jammer dat hun standpunten to Nederland zo slap zijn….
-
Puk reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
koffie nemen
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar kijk jij naar uit? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Vanmiddag Duitsland mooi park…..
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
Tjonge waar maken mensen zich druk om.
-
Irene reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Gemangeld
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Dat ik volslagen uitgeput ben.
knuffel
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
