-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Dat mijn leven even aardig p zijn kop staat.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Ik denk aan Marith
ik mis de vind-ik-lief-en-doe-ik-ook knop
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Ik denk aan Marith
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
maar wel groot en koud….
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp waar werd jij gelukkig van? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
on line, in een van de vele bloggroepen waar ik lid van benm, bood een beautyblogster een nagelverzorgingsset ( als ik het goed gezien heb met droogding) en 6 prachtige kleuren nagellak aan , voor de verzend kosten. Ik vond het heel hebberig van mezelf, maar ik wilde het dolgraag hebben, dus ik stuurde een berichtje..Was ik de eerste en was het…[Verder lezen]
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
een paar kleurboeken voor een kind dat ziek is
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
jajaja, we hadden vegetarisch schnitzels toch ook verboden??
wij hebben lekker friet en kibbeling gehaald
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
wel een beetje duf, maar vreemd genoeg gaat alles als een speer…
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
mijn hemel…..
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
aai, dat lijkt me lastig
-
Irene reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Inmiddels wel iets beter, maar echt lekker gaat het nog niet met me.
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Aan teveel om nu al te gaan slapen.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
———
Hoop dat het slechter zien na de prik in mijn vaders oog snel wegtrekt.
dat hoop ik met je mee, maar meestal komt dat toch wel goed??
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Waardeloos.
wat een vreemd gevoel:je bent zo’n waardevol mens
-
Puk reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Waardeloos.
Aihh
kop op ……..:Feetje: neem een lekker kopje koffie en denk…ja we gaan gewoon door….
-
Irene reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Lekker geslapen
-
Irene reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Waardeloos.
-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Nou ja zonder de kip was hij vegetarisch geweest :)
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
Zweden is zo een leuk land.
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
Het lijkt wel een fotoshop……en idd hoofdhaar is vreselijk om dat kwijt te zijn.
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
