-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
Ik denk ja en straks komt er een andere groep ( militair, marechaussee, uitvaartondernemer ehhh ik noem maar wat?
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
manlief is er niet, ik eet de restjes van gisteren ( nu met zout )
-
Puk reageerde in het onderwerp auto met vleugels in het forum vrouw en auto 9 jaren, 3 maanden geleden
Cadillac Eldorado Converteble V8 motor misschien?…maar dat weet ik niet zeker:bloost:
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
dat is fijn Puk!!!
-
Puk reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Goed!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
ik hoorde het vanmorgen ook op de radio, lijkt mij een heel goede manier om tot meer opbrengst te komen en minder verspilling. Je kan zien wat nodig is, ik vind het slim
-
Irene reageerde in het onderwerp auto met vleugels in het forum vrouw en auto 9 jaren, 3 maanden geleden
Weggelopen uit Grease!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
ik zit in een lekkere flow!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
eigenlijk best een leuk verhaal. Ik wist trouwens niet dat goudvissen zo’n gracht kunnen overleven
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Meer dan goed voor me is.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Dat ik zo weer naar het zh ga voor de zoveelste verbranding.
sterkte Puk, ik hoop dat het een beetje meevalt
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Ze mag vandaag naar de orthopeed. Dus verder afwachten.
Ze heeft veel pijn en kan haar hand niet meer strekken. Dat is een operatie item normaal.
Maar dan hangt het er vanaf hoe het met haar hartritme stoornis zit nu.
Zelfredzaam heid is ook lastig nu. Dus was- en aankleed- hulp nu.dat klinkt allemaal niet fijn, strekte
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Dat ik zo weer naar het zh ga voor de zoveelste verbranding.
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Ik zweef ook niet meer.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
ach, het zal wel weer een alternatief feit zijn
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Dat ik er helemaal uit ben op wie te gaan stemmen.
ik ook ! daarom ga ik voor de gein de stemwijzers uitproberen
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Hoe zal het nu met mijn moeder zijn?
( Is gister avond van de trap gevallen. Gebroken bovenarm)ach jeetje, wat erg, hoe is het nu met haar?
-
Irene reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Ik denk dat je dat best mag aangeven.
-
CheeseUnion reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
maar….kan je niet gewoon zeggen: sorry geen tijd vandaag ( en dan maar een smoesje verzinnen als je niet rechtstreeks wil zijn? )
Ze kent helaas geen nee. Ze blijft doorzeuren (ja echt zeuren) tot het wel kan/ik zeg: oké vooruit.
Ik heb nu net een appje gestuurd: “En daarna voorlopig ff niet meer. Afspreken zuigt alle energie uit me. 1 keer…[Verder lezen]
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
maar….kan je niet gewoon zeggen: sorry geen tijd vandaag ( en dan maar een smoesje verzinnen als je niet rechtstreeks wil zijn? )
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
