-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
ja..zucht….als je maar zeurt
-
Irene reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Door!
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Mijn hoofd loopt nog altijd over.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
bank schoonmaken #kattenharen
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Heel verstandig. Maar dit was zelfs een ontslag uit het ziekenhuis.
Ga tegenwoordig altijd mee met mijn ouders als ik kan.dat is een enorme belasting, maar het is wel heel verstandig
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Als ik niets gezegd had over de trombosetabletten van mijn moeder het zh nergens aan gedacht had.
dat is niet best….manlief en ik gaan voor belangrijke dingen nooit meer alleen naar een arts
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
lijkt me leuk zo’n oplader, ben ook benieuwd of het werkt
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
ik heb een lekker soepje gemaakt met wel 5 verschillende groenten, zoete aardappelen en black-eyed boontjes
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
o het is afschuwelijk weer en ik heb tuinwinkel dienst
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
dit is dus echt niet grappig meer, want moet ik dan? mijn eigen varken houden??
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
je meot toch iets hebben he, om je druk over te maken…..
-
Irene reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Vandaag brief schrijven.
-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Frites met sla en snacks.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
JA !! een paar minuten later dacht ik: ooooh ze bedoelt met Fortuyn!
maar goed dan ha dik het nog gevraagd, want zulke dingen moet je zeker weten.Ik zie het ook niet hoor, ja, die maniertjes…oke, dat dandy achtige. Maar verder……..
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
Ik zie wel wat overeenkomsten, zoals het beetje gespeelde arrogante en het bekakte, maar wat mij aan Baudet het meest stoort is dat hij zo onecht overkomt.
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
hoe bedoel je?
[h=1]Baudet is een dandy, een beetje zoals Fortuyn'[/h]
Ik zie geen vergelijking met Fortuyn in hem -
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
hoe bedoel je?
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
Ik zie geen vergelijking.
-
Puk reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
wraps
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
er lag nog zelfgemaakte pate in de vriezer….met een stokbroodje en lofsla. Wist je dat even gebakken pecan noten in de sla heeeeel erg lekker zijn?
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
