-
Poeh reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 8 jaren, 10 maanden geleden
Strakjes mag iedereen zich nog eventjes krom gaan betalen om de “global warming” tegen te gaan, en ondertussen werkt Nasa hard aan het voorkomen óf veroorzaken van de uitbarsting van supervulkaaan Yellowstone, want het wordt nu toch wel wat heet onder de voeten . http://www.zerohedge.com/news/2017-08-19/nasa-unveils-plan-stop-world-ending-supervolc…[Verder lezen]
-
Poeh reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 8 jaren, 10 maanden geleden
Overigens kun je van willekeurige antibiotica ernstige psychoses krijgen. Dat staat tegenwoordig in de bijsluiters opgenomen, om schadeclaims te voorkomen (we gaan zoals altijd Amerika achterna). Dus nu staat het erin, zodat dat de farmaceuten geen geld kan gaan kosten. Eigen risico.
Een klein voorbeeldje is het simpele Claritromycine, wat…[Verder lezen]
-
Poeh reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 8 jaren, 10 maanden geleden
En 4FA is weer totaal iets anders, dat is een amfetamine. Zoiets als XTC en MDMA. https://www.drugsenuitgaan.nl/middelen/andere-drugs/4-fluoramfetamine-4fa-
-
Poeh reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 8 jaren, 10 maanden geleden
Voor alle duidelijkheid: dit is dus niet de cbd-olie.
(Maakt mij verder niet uit hoor, het is maar dat men het weet, cbd olie is veiliger dan een aspirientje (acetylsalicylzuur) en ook dan een paracetamolletje, en daar heeft men decennialang van beweerd dat het totaal onschadelijk was.
Ik denk dat degene die dit “nieuws”bericht maakte (de…[Verder lezen]
-
Puk reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 10 maanden geleden
Zozo….
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 8 jaren, 10 maanden geleden
Ik denk niet dat dreigen met boetes (met dreigementen die ze nooit waar kunnen maken) bijdragen aan het imago van het bedrijf.
-
Irene reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 10 maanden geleden
Half zeven, dan blijf ik echt nog even liggen.
-
Felice Veenman heeft een nieuw bericht geschreven 8 jaren, 10 maanden geleden
Als de trein Rotterdam Centraal station uitrijdt, de buitenwijken van Rotterdam in, zie ik haar.
Een eenzame hardloopster op een verlaten sintelbaan. Terwijl de trein meer vaart maakt, kijk ik haar na…
Wat doet […]
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 10 maanden geleden
Dat de vakantie er bijna op zit.
-
Irene reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 10 maanden geleden
Heel redelijk
-
Puk reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 10 maanden geleden
In de zon zitten/liggen…
-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 10 maanden geleden
Schnitzel, met rostierondjes en restjes groente.
-
Irene reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 10 maanden geleden
Inpakken
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 8 jaren, 10 maanden geleden
Heeft zoiets niet een naam?
je bedoelt dingen verzinnen om aandacht te trekken?
Ik denk het haast wel, maar ik kan er niet opkomen.Ik ken wel de meische term: confabuleren, fabeltjes vertellen dus, eindeloos dingen verzinnen.
Maar wat deze mevrouw doet is wel een graad erger dan dat.. -
Hannie … reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 10 maanden geleden
De koffie is bijna klaar dus nu KOFFIE !!!
-
Hannie … reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 10 maanden geleden
Ik wil er nog niet uit maar heb nog zoveel te doen vandaag (denk ik). Daarvoor was ik nog niet wakker genoeg om te beseffen dat het toch niet zoveel is als dat ik dacht.
-
Hannie … reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 10 maanden geleden
Nog nergens aan, maar de dag is nog lang hahaha!
-
Hannie … reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 10 maanden geleden
Bijna hetzelfde vandaag Puk, ik eet nl. gebakken krieltjes, vis en sla ….
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 8 jaren, 10 maanden geleden
Heeft zoiets niet een naam?
-
Puk reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 10 maanden geleden
Trage laptop
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
