-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 10 maanden geleden
Morgen weer werken.
-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 10 maanden geleden
Geen idee nog, iets met wraps denk ik.
-
Irene reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 10 maanden geleden
Ik moet eigenlijk nog mijn rekeningen betalen, maar her er helemaal geen zin in.
-
Felice Veenman heeft een nieuw bericht geschreven 8 jaren, 10 maanden geleden
Een vriendin merkte laatst op dat wij, zonder dat ooit afgesproken te hebben, altijd werken met gesloten beurzen. Ze bedoelde dat wij elkaar nooit echt geld kosten. De ene keer rekent zij de koffie af, de andere […]

-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 10 maanden geleden
Nog nergens aan, maar de dag is nog lang hahaha!
vandaag : nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 8 jaren, 10 maanden geleden
Dan bleef ik ook een dagje thuis om na te denken………
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 10 maanden geleden
ben je zo moe Puk?
-
Puk reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 10 maanden geleden
Bijkomen
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 10 maanden geleden
kopje koffie zetten, welverdiend na anderhalf uur wieden
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 8 jaren, 10 maanden geleden
ik heb in Egypte een tocht van 2 uur op een kameel gemaakt. Ik vond dat erg leuk, maar ik was wle heeeeel blij dat er een paar stevige mannen met verstand van kamelen bij waren, want die beesten zijn lastig te “besturen”
-
Hannie … reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 10 maanden geleden
Nog even wat op VP doen en daarna TV kijken.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp mö Solar Electricity Velomobile in het forum vrouw en auto 8 jaren, 10 maanden geleden
een stadsautootje, kan op zonne energie rijden: ik vind het wel wat hebben.
het is een Spaans ontwerp, je kan er per keer ongeveer 45 km mee rijden.
Geinig detail, de energie die je gebruikt om te remmen kan je her gebruiken -
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 8 jaren, 10 maanden geleden
ik hoop dat ze een imker hebben gevonden om de raat te slingeren…
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 10 maanden geleden
Zoon binnen een dag appartement verkocht en gaat straks echt naar het westen vertrekken…
knuffel
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 10 maanden geleden
de hond uitlaten
-
Puk reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 10 maanden geleden
Weg….goed weekend allemaal!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 8 jaren, 10 maanden geleden
Het klopt allebei: mensen gooien ook zonder nadenken ( of om hun zin te krijgen) van alles op facebook.
Maar dat los je niet op door onwettige clausules..
Veel bedrijven hebben moeite ( gehad ) met de directheid van social media, maar er zijn er ook een heleboel die inmiddels geleerd hebben met social media om te gaan en het in hun voordeel om te zetten.. -
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 8 jaren, 10 maanden geleden
Ik heb het laatste onderzoek gelezen: het gaat hier om een – als ik het goed lees – een gevalsbeschrijving van 2 patienten. Een goed voorbeeld van dat een op zich onschuldig medicijn bij een persoon heel fout kan vallen…
de andere twee zal ik morgen eens lezen.ik snapte zelf ook niet helemaal waarom de journalist 2 verschillende zaken de 4FA…[Verder lezen]
-
Poeh reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 10 maanden geleden
Op bed nog even Netflix kijken, ik weet nog niet of het een aflevering van Star Trek Next Generation wordt, of een aflevering van Atypical, of een aflevering van The Good Witch. Of misschien toch liever een ouwetje van Full House. Ik denk Atypical, want die serie heb ik bijna “uit”. En ik denk daarna misschien nog eentje van the Good Witch.
-
Poeh reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 8 jaren, 10 maanden geleden
Strakjes mag iedereen zich nog eventjes krom gaan betalen om de “global warming” tegen te gaan, en ondertussen werkt Nasa hard aan het voorkomen óf veroorzaken van de uitbarsting van supervulkaaan Yellowstone, want het wordt nu toch wel wat heet onder de voeten . http://www.zerohedge.com/news/2017-08-19/nasa-unveils-plan-stop-world-ending-supervolc…[Verder lezen]
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
