fbpx

wat heb jij vandaag voor leuks gekocht

Dit onderwerp bevat 436 reacties, heeft 12 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Irene Irene 4 dagen, 16 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 437)
  • Auteur
    Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

7 verschillende crems en lotions en 1 doos pillen :yahoo:

Irene
    Irene
    Moderator

Ik heb vandaag alle wekelijkse boodschappen plus voor de kerst binnen gehaald, dat is te veel om op te noemen.

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

manlief kwam hie rmet 2 tassen groenten en fruit van de markt terug..maar dat is valsspelen he, dat heb ik niet gekcht, ik heb een door kleurpotloden voor mijn dochter gekocht

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

een mooi zwart coltruitje en manlief heeft een prachtige gele trui voor me gekocht die hij nu stiekem onder de kerstboom ana het leggen is

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

Ik had van de kinderen een mooi paar suede handschoenen gekregen voor mijn verjaardag. Helaas waren ze echt te smal.
    Dochterlief apte mij een foto van de bon en ja!! daar mocht ik mee ruilen. de meeste handschoenen waren al op, heel jammer, ik ben dol op die dunne leren handschoenen…Maar het goede nieuws was dat ze wel heel mooie dunne stoffen hadden…Nu heb ik twee paar: grijze en roze. En natuurlijk die met een printje en leer, die me wel paste. Nu zoek ik nog mooie blauw-leren handschoenen. Veel handschoenen?? Dames : een vrouw heeft nooit genoeg handschoenen ( en tassen en sjaals, maar daar hebben we het even niet over ) ;-)

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

gisteren heb ik een zacht oranje lippenstift gekocht

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

een paar wandelschoenen. Volgens de ANWB zijn het vrijetijdschoenen, maar ik vind het wandelschoenen. Het fijne van al zo ongeveer je hele leven lid van de anwb zijn is dat je enorm veel korting krijgt bij tijd en wijle. Dus deze leren enkellaarzen waren voor de halve prijs Met voering

Puk
    Puk
    Bijdrager

Op MP een leren vintrage jas

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

leuk !!!!!!

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

gisteren : een Vileda stoomreiniger, ik mocht er even eenn van mijn poolse poetskabouter lenen, en wat werkt dat deing lekker

Irene
    Irene
    Moderator

Helemaal niks, ik had vanmorgen even tijd om te shoppen, waren de winkels niet open…

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

dat weet je toch…maandag ochtend is alles dicht…

Irene
    Irene
    Moderator

Het is 2019!

Puk
    Puk
    Bijdrager

https://www.zalando.nl/filippa-k-studded-gloves-handschoenen-ink-f1451a005-k11.html

Felice was je al geslaagd voor je handschoenen? Misschien is dit iets?

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

ooooohh die zijn mooi ! ik smolt helemaal, tot ik zag dat ze 103 dollar kosten. Hoe kan dat nou, dit moet nep zijn , dacht ik…Toen zag ik dat ze met zijde gevoerd waren….moet super dragen…

15 berichten aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 437)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.